דירגנו ואז רצינו ללטף את החיות הכי חמודות על המסך ב-2022

אפשר ללטף? איגלי ב"פיסמייקר". צילום: יח"צ
אפשר ללטף? איגלי ב"פיסמייקר". צילום: יח"צ

מי חמוד? הם חמודים: ראינו לא מעט חיות במהלך השנה האחרונה בסדרות, סרטים ומשחקים, ולכן אספנו את מיטב בעלי החיים - אמיתיים או מ-CGI - דירגנו אותם לפי מידת החמידות ואז וידאנו שהם טובים. כן, כן, מי עיט טוב? אתה עיט טוב

23 בדצמבר 2022

סאריי ("הטרף")

גיבורת הפריקוול לסדרת "הטורף" היא נארו, בת לשבט הקומנצ'י שמלווה תמיד בכלב חמוד מזן קרוליינה. סאריי הוא שותף נאמן מאין כמוהו, לוחם נועז ומיומן ובאופן כללי היצור היחיד בערך שנארו יכולה לסמוך עליו. חוץ מזה, מגלם אותו כלב בשם קוקו, שעורר כל כך הרבה עניין בהקרנות ניסיון עד שהבמאי החליט להרחיב את תפקידו בסרט.
האם הוא טוב? כן, מכל בחינה אפשרית.
דירוג החמידות: 9 מתוך 10, ישר כוח והמשך בדרכך הצודקת.

חתול/ה (Stray)

הדמות הראשית באחד המשחקים המדוברים של 2022 היא חתול/ה משוטט/ת, שמופרדת ממשפחתה בעיר סייבר-פאנקית של אחרי האפוקליפסה. הדמות מטיילת לה ברחבי העיר המאוכלסת על ידי רובוטים, פותרת חידות, מגרגרת, ישנה ודורשת ליטופים. נו, אתם יודעים, חתול.
האם הוא טוב? וואלה, כן.
דירוג החמידות: 8 מתוך 10. נו, אתם יודעים, חתול.

כלב פחמימה (Pokémon Scarlet and Pokémon Violet)

כבר היו בעבר פוקימונים מבוססי מזון, אבל הפלאף הזה הוא בשיא חדש. המשחקים החדשים בסדרת פוקימון הציגו את הפוקימון Fidough, כלבלב חמוד ברמה בלתי נתפסת שנראה כאילו הוא עשוי ממאפים. אם תטפלו בו היטב הוא יתפתח לפוקימון דמוי חלה העונה לשם Dachsbun, שלו תכונה ייחודית – מתקפות אש לא פוגעות בו, מכיוון שהוא Well-Baked. כן, באמת.
האם הוא טוב? יותר טוב מזה נשתגע.
דירוג החמידות: 10 מ-10, מתוקה וגלוטנית.

רדאר ("ניתוק")

באחת הסצנות המוזרות בסדרה מבקר ארווין במרכז הוולנס של המשרד ושומע עובדות נטולות הקשר על חייו מחוץ לתאגיד לומון. אחת האנקדוטות הן שהוא אוהב את קולו של "רדאר", וכשאנחנו נחשפים לחייו הפרטיים מחוץ למשרד מתברר לנו שלא מדובר במכשיר רדאר, אלא בכלב גדול, כהה שיער ונחמד.
האם הוא טוב? איך הוא לא יהיה טוב??? תראו את העיניים!
דירוג החמידות: 8 מ-10, היינו מלטפים.

מי כלב טוב? אתה כלב טוב. רדאר מ"ניתוק". צילום מסך
מי כלב טוב? אתה כלב טוב. רדאר מ"ניתוק". צילום מסך

איגלי ("פיסמייקר")

הספין אוף לדמותו של ג'ון סנה מהסרט "יחידת המתאבדים" הציגה בפנינו את חיית המחמד של פיסמייקר. כיאה לגרסת אנטי-גיבור/נבל מוקצנת של גיבורים פטריוטים ברוח קפטן אמריקה, כריסטופר סמית' מגדל עיט קירח אמריקאי (או "עיטם לבן ראש") פטריוטי למהדרין העונה לשם Eagly. הוא מחבק, הוא סימפטי, הוא עושה פרצופים מדהימים והוא, לא מאוד מפתיע, לגמרי CGI.
האם הוא טוב? ברור! כאילו, אם אתה לא דג או מכרסם קטן.
דירוג החמידות: 6 מתוך 10. זה עיט קירח, אבל עיט קירח שמחבק!

ספצטורה ("גיירמו דל טורו מציג: פינוקיו")

ספצטורה באיטלקית זה זבל, וזה גם היחס שהקוף החמוד הזה מקבל מבעליו, מנהל קרקס נבזי. כמו בערך כל דמות בסרט הזה, באיזשהו שלב ספצטורה מתיידד עם פינוקיו וממשיך איתו לחיים טובים ונעימים יותר. פעם אחר פעם הוא גונב את ההצגה לדמויות חשובות יותר בזכות שפת הגוף והבעות הפנים המדויקות, ולמרות שהוא לא מדבר כמעט בכלל, מדבבת אותו קייט בלנשט.
האם הוא טוב? בהתחלה זה לא ברור, אבל בהחלט כן.
דירוג החמידות: 4 מתוך 10. זה קוף מסמורטט עם עיניים שקועות, אבל יש חמידות בליבו.

Toothgrinder and Toothgnasher ("ת'ור – אהבה ורעם")

לאחר שהוא מנסה לסייע לגזע חייזרי כלשהו וגורם יותר נזק מתועלת, ת'ור מקבל במתנה זוג עיזים ענקיות, אותן הוא רותם לספינה שלו. הן צועקות הרבה. למעשה, רוב מה שאנחנו זוכרים מהסרט הזה הוא צרחות של עיזים.
האם הן טובות? לא לעור התוף שלנו, אבל נראה שת'ור מחבב אותן.
דירוג החמידות: 3 מתוך 10. אנחנו מדברים פה על עיזים צורחות, כן?

צ'ילין ("חיות הפלא: הסודות של דמבלדור")

הסרט השלישי בסדרת הפירקוול של "הארי פוטר" לא באמת עניין אף אחד, אבל איך נתעלם ממנו ברשימה המוקדשת לבעלי חיים? אחת החיות הקסומות שמציג הסרט הוא הצ'ילין, צבי קטן שמזהה את טוב ליבם של אנשים. התכונה הזו הופכת אותו לכלי מוזר בשירות שיטת הבחירות הכי מסורבלות שלא לצורך בתולדות הקולנוע.
האם הוא טוב: הוא אמור להיות התגלמות כל מה שטוב וטהור בעולם, אז כנראה שכן.
דירוג החמידות: 6 מתוך 10. באופן מפתיע, עופר רגיל חמוד יותר ממנו.

ליטרלי כולם ("ליגת DC סופר-פטס")

ואלה שמות חיות המחמד של גיבורי העל של די.סי, שקיבלו השנה סרט אנימציה משלהם: קריפטו, הכלב של סופרמן. אייס, הכלב של באטמן. פי.בי, החזירה של וונדר וומן. מרטון, הצבה של הפלאש. צ'פ, הסנאי של הגרין לנטרן. ויש גם את לולו, שרקנית עם תוכניות זדוניות. כולם חמודים, כולם בעלי כוחות על, כולם מדובבים על ידי סלבז.
האם הם טובים? יותר מהמצב של יקום די.סי המורחב ו/או המוניטין של HBO מקס בימים אלה.
דירוג החמידות: כולם סבבה אבל הלב שלנו עם הצבה מרטון.

רקקוני ("הכל בכל מקום בבת אחת")

ספוילר לא מאוד חשוב לאחד מסרטי השנה – לאחר שהגיבורה אוולין מביכה את בתה וקוראת לסרט "רטטוי" בשם "רקקוני", אנו מגלים כי באחד היקומים המקבילים המופיעים בסרט מתרחש עלילת רקקוני אמיתית. מסתבר שלשף מבטיח במסעדה סינית יש דביבון בשלן על הראש, ששולט בגופו כדי להכין מנות גורמה משובחות.
האם הוא טוב? מאוד טוב בהכנת אוכל טעים, תודה ששאלתם.
דירוג החמידות: 5 מ-10, מדובר בבובה שנראית כאילו קנו אותה בפיראט האדום.