חיות כס

הכירו את חיות המחמד המקבילות לדמויות מ"משחקי הכס"

החתולה חאליסי שגורמת בבית לנזק של שלושה דרקונים, וסאנסה שהפכה מכלבה חרדתית למלאת ביטחון עצמי: הכירו את חיות המחמד הקרויות על שם דמויות מ"משחקי הכס"

קאליסי החתולה וג'ון סנואו הכלב. צילום: שלומי יוסף
קאליסי החתולה וג'ון סנואו הכלב. צילום: שלומי יוסף
7 במאי 2019

ארינה קורן (32) והחתולה קאליסי (8)

מגורים: לב תל אביב.
עיסוק: מטפלת גוף ונפש.
הרגלי צפייה: "צפינו בכל העונות, לרוב פעם בשבוע, אבל באיחור של שבוע או שבועיים כל פעם".
מדרש שם: "לקחנו אותה בתקופה שהתחלנו לראות את 'משחקי הכס' והשם פשוט התאים. כשלקחנו אותה זה היה עוד לפני שקאליסי בסדרה הפכה למלכה וגילתה את הכוח שלה וכמוה גם קאליסי שלנו הייתה מתוקה ותמימה. לימים התברר שיש לה כוחות עוצמתיים להרס של דברים בבית, לפחות כמו לשלושה דרקונים. לפעמים אנחנו קוראים לה אפוקאליסי, חתולת ההרס. אנחנו עומדים על ההגייה 'קלאיסי', למרות שבישראל נוהגים לומר חאליסי. אם הייתי צריכה לשנות את השם שלי על שם דמות מהסדרה הייתי בוחרת בסאנסה, כי אני אוהבת את ההתבגרות שהיא עברה בסדרה, אבל גם כי היא ג'ינג'ית מהממת".

אירינה וקאליסי החתולה. צילום: שלומי יוסף
אירינה וקאליסי החתולה. צילום: שלומי יוסף

אורטל טרביטש עזוז וזוהר עזוז, הכלבה סאנסה (2.5)

מגורים: פלורנטין.
עיסוק: אורטל מטפלת באמנות ובעלת הבלוג Craft & Dreams וזוהר מעצב משקפיים.
הרגלי צפייה: "צופים מהסדרה מהרגע שהיא עלתה לאוויר, לפני שנהיינו זוג. כשהתחלנו לצאת גילינו ששנינו חולקים אהבה לסדרה ועברנו לצפייה משותפת. אנחנו כל כך מחכים לעונה החדשה אז אין מצב שנחכה שהיא תסתיים כדי לראות פרקים ברצף, מי שמחכה לבינג' מסתכן בספוילרים אז עדיף לראות על בסיס שבועי".
מדרש שם: "אימצנו אותה לפני שנה וחצי ביום אימוץ בגן מאיר. מיד התלבטנו איזה שם לתת לה, לא הצלחנו למצוא שם ששנינו מתחברים אליו והתחלנו לחשוב מאיפה אפשר לקבל השראה וניסינו לחשוב על סרטים וסדרות שאנחנו אוהבים לראות יחד. 'משחקי הכס' עלתה ישר כאופציה כי זאת הסדרה האהובה עלינו, שאנחנו לא מפספסים לראות יחד. אחרי שהחלטנו שניקח שם מ'משחקי הכס', התחלנו לעבור על הדמויות הנשיות בסדרה. כשאימצנו את סאנסה היא הייתה מפוחדת ועברנו איתה תהליך של שיקום כדי להעניק לה ביטחון. כשראינו אותה רועדת ומבועתת מהסביבה אמרנו לעצמנו שניקרא לה סאנסה כי היא תהיה כמוה, מנערה חסרת ביטחון ומפוחדת היא הופכת בהמשך העונות לדמות נשית חזקה ומרשימה. באמת אחרי תקופה של טיפול בתמצית פרחי באך, אילוף צמוד והרבה אהבה סאנסה נפתחה והפכה להיות מכלבה מפוחדת ורועדת לכלבה שכולם מתאהבים בה. ואנחנו הכי אובייקטיבים".

הכלבה סאנסה. צילום: שלומי יוסף
הכלבה סאנסה. צילום: שלומי יוסף

הדס ואלעד גולדמן והכלבה אריה (4.5)

מגורים: אזור הבימה.
עיסוק: הדס עובדת בחברת "טבע" ואלעד בעיריית תל אביב־יפו.
הרגלי צפייה: "מאז שהיא יצאה לראשונה, זיהינו את הפוטנציאל מהר מאוד. אנחנו צופים איך שהפרק יוצא אבל בסיום העונה רואים בבינג' מחדש ואז גם עולים עוד פרטים שלא היו ברורים קודם. מאוד אהבנו את העונה השלישית שם אריה הייתה עם 'ההאונד' והיו ביניהם יחסים מורכבים ומעניינים".
מדרש שם: "אימצנו אותה כשהייתה גורה בת חודשיים ונמצאה על ידי הבדואים במדבר. כבר אז היא הייתה לוחמנית וניסתה להוכיח את עצמה. היא דומה לאריה מהסדרה כי יש לה רשימה של אויבים שהיא רוצה לחסל שהן הכלבות השכנות שמאיימות לה על הטריטוריה. אבל סך הכל היא חברותית וחמודה ואוהבת לשחק ולרוץ".

הדס, אלעד והכלבה אריה. צילום: שלומי יוסף
הדס, אלעד והכלבה אריה. צילום: שלומי יוסף

אולג בורוביצקי (25) וג'ון וסנואו, צמד תוכונים בני חודש

מגורים: גבעתיים.
עיסוק: אחמ"ש אבטחה בקניון TLV וסטודנט.
הרגלי צפייה: "אני צופה בסדרה באופן עקבי, ועשיתי פעמיים רצף צפייה לקראת העונה החדשה. בזמן שאנחנו צופים בסדרה התוכים על הכורסה או בכלוב".
מדרש שם: "קראתי להם ככה בגלל צבעם הלבן כשלג. הייתי שמח אם הם היו מאמצים את הרוגע של הדמות של ג'ון סנואו כי הם ממש נוירוטיים. הם מפחדים מהצל של עצמם".

אולג והתוכונים ג'ון וסנואו. צילום: שלומי יוסף
אולג והתוכונים ג'ון וסנואו. צילום: שלומי יוסף

נורית כהן אלטשטיין (37) ובתה אנה (9), הכלב ג'ון סנואו (4) והחתולה דראקריס (חודשיים)

מגורים: רמת גן.
עיסוק: פרסום דיגיטלי.
הרגלי צפייה: "צופה מההתחלה אבל בבינג'ים אז ששש".
מדרש שם: "דראקריס נמצאה בתל אביב כשהייתה בת כמה שבועות ואומצה אחרי אומנה. היא זכתה לשם הזה כי היא נראית כמו אחד הדרקונים של חאליסי, מאלה שלא כדאי להסתבך איתם. מעבר לדמיון החיצוני, היא אוהבת לשבת על הכתף ומכפכפת את הכלב ג'ון סנואו בלי פחד, כך שהוא מבין מי בעלת הבית. סנואו נולד בבאר שבע ונזרק בארגז, הבאנו אותו לאומנה אבל התאהבנו. הוא חתיך כמו קית' הרינגטון ולבן כמו שלג. הוא דומה לדמות בסדרה כי he knows nothing, באמת. במשך שנים ניסינו ללמד אותו להביא את הכדור, אבל נאדה. הוא מכפה על זה בכך שהוא הכי חמוד ומצחיק בעולם".

נורית, אנה, הכלב ג'ון סנואו והחתולה חאליסי. צילום: שלומי יוסף
נורית, אנה, הכלב ג'ון סנואו והחתולה חאליסי. צילום: שלומי יוסף