מדריך הקלאבים הכי שווים בניו יורק

איפה נמצא המועדון הכי סקסי בעיר, איפה הבוקינג הלוהט שווה את התור ואיפה יש לצד הריקודים גם אוכל מעולה

די ג'יי בניו יורק. צילום: שאטרסטוק
די ג'יי בניו יורק. צילום: שאטרסטוק
2 באוקטובר 2017

את הניו יורקרים קשה להרשים, זה נכון. אבל בכל זאת, אף על פי שהם כבר ראו הכל ועשו הכל, בלייני העיר גאים מאוד בסצנת חיי הלילה המקומית. זהו מקום הולדתם של הדיסקו וההיפ הופ, והעיר מילאה מקום חשוב גם בתהליך הולדתו של ההאוס.

לא רק היפסטרים: תחנות חובה בברלין
סיור קולינרי מטריף חושים בניו יורק
מלונות מפנקים במדריד

מועדונים מכל הסוגים – החל בריקודים לטיניים דרך סווינג ועד טכנו וטריפ הופ – פועלים ברחבי העיר בכל לילות השבוע. מחירי הכניסה למועדונים השונים, בעיקר בערבים החזקים, עשויים להיות גבוהים למדי ומחירי המשקאות בפנים עשויים לרוקן את כיסכם לפני שישפיעו על ראשיכם. אבל זהו מחיר קטן באופן יחסי עבור בילוי בבירת חיי הלילה של העולם. לא רוצים לישון. הנה כמה המלצות חמות:

Bowery Ballroom

זהו ככל הנראה זהו המקום הטוב ביותר בעיר לתפוס להקות אינדי עולות או כאלה שכבר מצליחות. מגוון של אמנים מניו יורק ומהעולם מופיעים כאן. אם לא בא לכם על להקת החימום למקום יש לאונג' תחתון בו אפשר להעביר את הזמן בין ההופעות.

כתובת: 6 Delancey St, Lower East Side, between Bowery and Chrystie St

Bossa Nova Civic Club

לפני הכל כדאי שתדעו שכאן תוכלו להיות הבוס של ההפי אוור שלכם, 7 ימים בשבוע. נכון, הנחה של שני דולר לא נשמעת כמו המון, אבל למעשה זה מוריד את מחיר הבירה הממוצע ל- 4 דולר, ואת הקוקטיילים, כולל השווים במיוחד, למחיר של 8 דולר. המקום הופך את אווירת הטרופיקה בלילה, ונהיה מיקום מעולה למסיבות. אם תישארו עד הלילה, היכונו למסיבת האוס קדחתנית. עדיף להגיע לפני חצות.

כתובת: 11221 ,1271 Myrtle Ave
שעה שמחה: כל יום משעה 17:00 עד 22:00

View this post on Instagram

Deluxe. ???? -@newyorktrax

A post shared by BossaNova CivicClub (@bossanovacivicclub) on

Good Room

המועדון ממוקם בבניין בו פעם שכן "קלאב אירופה", עוצב למשעי על ידי האשף סטיב לואיס ונפתח לקהל בשנת 2014. החדר המרכזי עוצב במיוחד עבור הדי.ג'יי עם עמדה שממוקמת במיקום מושלם, מערכת סאונד מעולה, רחבה ובמה קטנה ובמה קטנה שמיועדת להופעות חיות. חלל נוסף במקום כולל בר ישיבה מרובע שמציע מששקאות במחירים די סבירים יחסית, למרבה ההפתעה. חדר קטן נוסף במועדון משמש עמדה נוספת לדי ג'יי אחר שמנגן וינילים ומספק סאונד אחר לחלוטין מהרחבה הראשית. אם אין לכם כוח להתמודד עם מיליון אנשים במועדונים של ברוקלין, זוהי כנראה הבחירה הטובה בשבילכם.

כתובת: 11222 , 98 Meserole Ave

Black Flamingo

ברוקלין מאלה במועדוני מחתרת שצצים ונעלמים באותה מהירות בה הגיחו, אבל הפלמינגו השחור כאן כדי להישאר. המקום הדו מפלסי נפתח בשנת 2015 והציע פרשנות מעולה לקומפלקס הבר-מסעדה-מוזיקה. דוד שפירא ואיתן פריימן מבטארי האריס, אלי גולדשטיין מסול קלאפ, פיליפ יונג מ- M.A.N.D.Y, גדי מזרחי של מוולף + למב ושותף יצירתי, ברייס דוד, הם כולם וותיקי הסצינה שעומדים מאחורי המקום. למעלה יש אוכל נהדר ולמטה יש מסיבות פסיכיות. שווה ביותר.

כתובת: Brooklyn, 11211 ,168 Borinquen Pl

 

 

View this post on Instagram

Enough said.

A post shared by Black Flamingo (@blackflamingonyc) on

House of Yes

המועדון הזה בבושוויק נפתח בשנת 2016 ומיצב את עצמו במהירות כמקום שאליו לובשים תלבושות מטורפות ואקססוריז מופרכים בשביל לאבד את כל העכבות ולו רק לסוף שבוע. עם תערוכות מתחלפות עם שמות כמו "בית האהבה" וערבי מחווה לסרטים תחת הכותרת "הסינמה הקטנה", זה המקום שממשיך למשוך תשומת לב מהסוג הכי חיובי ומסקרן שיש.

כתובת: Brooklyn , 2 Wyckoff Ave 

Pacha

למרות מראהו האקזוטי, הוא נחשב לאחד המועדונים היוקרתיים ביותר בניו ניורק. המועדון, שהחל את דרכו באיביזה והפך להיות אבן דרך בחיי הלילה של מספר בירות בעולם, מציע למבלים אוירה שונה בכל אחת מהקומות שלו. למקום גם "פסקול" אותו יכולים המבלים לרכוש.

כתובת: 618 West 46th Street

Bembe

המקום מסתור בלתי מסומן מתחת לגשר וויליאמסבורג, אנשים רוקדים בחושניות יתרה לצלילי שיר כזה או אחר של די.ג'יי מעולה שיודע בדיוק איך לחרמן את הרחבה. התעייפתם מהריקודים? גשו לבר להתרענן עם שוט טקילה. אנשי המקום טוענים שהכי טוב לטבול צד אחד של חתיכת הלימון בקפה טחון טרי, וצד שני בסוכר. כנראה שתיאלצו לנסות זאת בעצמכם.

כתובת: 81 South 6th St, Brooklyn, 11211