חילופי עונות: 10 סדרות שאתם עומדים להתמכר אליהן בחורף

הסדרות החדשות שיארחו לכם לחברה ממש בקרוב, כשתפסיקו לסרב לצאת מהבית כי אין בחוץ מזגן ותתחילו לסרב לצאת מהבית כי אין בחוץ תנור

הסדרות שיחממו לכם את החורף
הסדרות שיחממו לכם את החורף
29 בספטמבר 2016

ווסטוורלד

שמענו שיש אנשים שעדיין מעזים להתקרב לסדרות שהשם ג'יי.ג'יי אברמס מופיע בפתיחה שלהן, וזאת כנראה הסדרה שתעשה להם את החורף הקרוב. אברמס, ג'ונתן נולן וליסה ג'וי הפכו עבור HBO את הסרט באותו שם משנות ה־70 לסדרת מתח־מדע בדיוני, שמערבבת לוק של המערב הפרוע עם שאלות מוסר ונבואות זעם על בינה מלאכותית. כל זאת בפארק שעשועים עתידני. עם רובוטים. עם אנתוני הופקינס, אוון רייצ'ל ווד, אד האריס וג'יימס מרסדן.
yes ו־HOT Plus, אוקטובר

לא בטוחה

נמשכת בריחת המוחות מיוטיוב לטלוויזיה. אחרי רייצ'ל בלום ואבי ואלינה מ"ברוד סיטי" מגיע תורה של איסה ריי ("Awkward Black Girl") לקבל סדרה משלה, ועוד ב־HBO. ריי חברה ללארי ווילמור מ"הדיילי שואו" ליצירת קומדיה שלמרבה ההפתעה תציב שתי נשים שחורות בסיטואציות חברתיות בלתי נעימות, מגזענות ועד בעיות בזוגיות. יאס קווין, או משהו.
HOT Plus ו־yes, אוקטובר

גירושים

אהבתם אותה כרווקה הוללת עם כישרון כתיבה מפוקפק? נראה מה תחשבו על שרה ג'סיקה פרקר בסדרה החדשה של יוצרת "קטסטרופה", שרון הורגן. פרקר היא פרנסס, אם לשניים שמשכנעת את עצמה שפירוק הנישואים שלה יהיה רק צעד קצר ונקי בדרך לחייה החדשים והנפלאים. חיה בסרט זאתי. עם מולי שאנון, טליה בלסם ותומס היידן צ'רץ' בתפקיד הבעל.
HOT Plus ו־yes, אוקטובר

ויקטוריה

אתם מכירים את העיקרון – סדרה תקופתית עם עיצוב אמנותי מרהיב, תלבושות מהממות ומבטאים לרוב המתמקדת במלכת אנגליה האהובה מכולן. מובן מאליו שמבין 63 שנות מלכותה הסדרה בוחרת להתמקד בתקופת עלייתה לשלטון, אז הייתה צעירה בת 18 המחוזרת על ידי אצילים וטרודה בסוגיות שלטוניות לצד רומנטיות. אל דאגה, יש גם כלב חמוד. ג'נה קולמן ("דוקטור הו") מככבת. בנובמבר תעלה סדרה נוספת על בית המלוכה, "The Crown", הפעם בנטפליקס ובכיכובה של אליזבת השנייה.
yes וסלקום TV, אוקטובר

טיימלס

אריק קיפליק, יוצר "על טבעי", יודע דבר או שניים על עולמות דמיוניים ומפחידים. שון ריאן, יוצר "המגן", מבין משהו באלימות ובמוסר קלוקל. יחד הם יצרו את "הרשימה השחורה", ועכשיו את סדרת המד"ב־אקשן הזאת שנשמעת כמו גרסת המבוגרים לסדרת "מסע אל העבר" של גלילה רון פדר: פרופסורית, חייל ומדען חוזרים בזמן לאירועים קריטיים בתולדות האומה האמריקאית במטרה ללכוד פושע עם מכונת זמן גנובה וכוונות זדון.
HOT3 וסלקום TV, אוקטובר

מחצבה

מתברר שעדיין עושים סרטים וסדרות שמתחילים ב"חייל מארינס חוזר הביתה מווייטנאם". במקרה של "מחצבה" זה קורה ב־1972, והלוחם לשעבר מעכל את החוויות הקשות בזמן שהוא מחלטר כצלף עבור ארגוני הפשע של ממפיס. בתפקיד הראשי לוגן מרשל־גרין ("פרומתאוס").
yes, נובמבר

האפיפיור הצעיר

לראשונה גבר אמריקאי הופך לסמכות העליונה בנצרות הקתולית. הוא כריזמטי, הוא נראה כמו ג'וד לאו, לפעמים הוא מהרהר בשאלות על אלוהות ומשמעות הקיום, לפעמים משחק אותה פרנק אנדרווד. אם הבמאי פאולו סורנטינו ("זה בוודאי המקום", "יפה לנצח") יצטיין בטלוויזיה כמו שמצליח לו בקולנוע, זו כנראה תהיה הסדרה הטובה של השנה. עוד בעסק: דיאן קיטון, ג'יימס קרומוול וסקוט שפרד.
HOT Plus, נובמבר

סוג א'

זוג הורים מגלה כי בנם חובב המוזיקה ובעל העיניים הרגישות סובל מאוטיזם. המשפחה, שכוללת גם דודים במשבר זוגיות, אחות גדולה עם בעיות משלה וסבא עם פה גדול, תצטרך לשנות את כל אורח חייה כדי להתמודד עם המצב החדש. מוכר לכם? כן, כי כנראה ראיתם את זה עוד כשזה דיבר עברית וקראו לזה "פלפלים צהובים". זהו עיבוד בריטי לסדרה של קרן מרגלית, בהשתתפות כריסטופר אקלסטון ("הנותרים") ולי אינגלבי.
yes, בחודשים הקרובים

הישראליים

כבודו

כמו התאונה שבה נהרג שניאור חשין, רק הפוך. יורם חטב הוא שופט מהולל המזדעזע לגלות כי בנו יחידו היה מעורב בתאונת פגע וברח. העובדה כי הנדרס, המאושפז במצב קשה, הוא בן למשפחת פשע היא סיבה נוספת לשקול פעמיים את הסגרת הבן. עוד משתתפים לוסי אהריש, הישאם סולימאן, אלמה דישי, אילנית בן יעקב, תום חגי ודני שטג.
yes, בחודשים הקרובים

אורי ואלה

כבר הרבה זמן אנחנו מתלוננים שאין לנו מספיק דינה סנדרסון על המסך, אז סנדרסון עצמה טיפלה בעניין בשבילנו. יחד עם עפר סקר ויובל שפרמן יצרה סנדרסון דרמה המלווה אב ובתו אחרי מות אם המשפחה. סנדרסון היא אלה, המתקשה לבנות לעצמה חיים עצמאיים ויציבים, בעוד שלמה בראבא הוא אביה אורי, באופן מפתיע מאוד מוזיקאי מפורסם. עוד בתמונה פבלו רוזנברג, גל תורן ולירון ויסמן.
HOT3, בחודשים הקרובים

בראבא וסנדרסון הם אורי ואלה. צילום: ורד אדיר
בראבא וסנדרסון הם אורי ואלה. צילום: ורד אדיר

כדברא

סדרת פנטזיה לילדים ונוער שלא מערבת את גיורא חמיצר ולא לוקחת את עצמה ברצינות יתר מעיקה? הו כן! נערה בת 16 מגלה כי היא בת לשושלת מכשפות, ובמקביל ללימודי כישוף ולחימה ביצורים על טבעיים מסוכנים היא מתעסקת גם בכל מה שמעסיק תיכוניסטית רגילה – החברות, הקראש התורן ועניינים משפחתיים. נכון לעכשיו מתוכננים 50 פרקים, והקאסט כולל בין השאר את יעל בר זוהר, סיגל שחמון ודניאל מורשת.
ניקלודיאון ב־yes, בחודשים הקרובים

מפלצות קטנות

קומדיה שיצרו שני מלמד ניצן ורועי ניצן. כמה משפחות ישראליות מנסות לשרוד את המשימה הסיזיפית שהיא החיים עם ילדים בגיל 2־4 – גדולים מספיק כדי ללכת ולדבר אבל לא מספיק כדי להסתדר בעצמם ליותר משתי דקות. הקאץ'? את הילדים מגלמות בובות פרוותיות ומפלצתיות. לא קריפי בכלל. יגדלו תפלצים: אוהד קנולר, שמרית לוסטיג, אורי פפר ואדווה בולה.
רשת, בחודשים הקרובים

שבבניקים

הסדרה החדשה שכתב אלירן מלכה וביים מאור זגורי מלווה ארבעה סטודנטים אופנתיים, נהנתנים ומצליחים שמעבירים את הזמן בין הבוטיקים למכון הכושר. אה, והם גם חרדים שלומדים בישיבה. מובן שלא כולם מקבלים את דרך החיים המודרנית שלהם בעין יפה, ויש גם מי שינסה להוריד להם – משגיח חדש ומניאק בישיבה. דניאל גד מ"גאליס", אורי לייזרוביץ וישראל אטיאס מ"זגורי אימפריה" ועומר פרלמן מ"שוברי גלים" מצטרפים זוהר שטראוס, רותם קינן, לימור גולדשטיין ודב נבון.
HOT3, בחודשים הקרובים

שאבאבניקים. צילום: סטודיו לם
שאבאבניקים. צילום: סטודיו לם