חלאס קורונה: העירייה פותחת מוקדי חיסונים בבתי ספר

איתמר (5) מתחסן במרכז החיסונים של מאוחדת פה בעיר. צילום: Photo by JACK GUEZ / AFP
איתמר (5) מתחסן במרכז החיסונים של מאוחדת פה בעיר. צילום: Photo by JACK GUEZ / AFP

המרכזים יפעלו בשלב הראשון בבתי ספר שונים ובמרכזים קהילתיים מחר ומחרתיים - והחל מראשון בכולם, בנוסף למרכזי החיסון של הקופות. לכל הפרטים

כשברקע העלייה במדדי התחלואה, העירייה הודיעה היום (ד') על פתיחת עמדות חיסון בבתי ספר שונים בעיר. יצויין כי עמדות החיסון העירוניות נועדו לשרת את כל מי שזכאי לקבל חיסון וטרם קיבל, למעט חיילים הזכאים לקבל חיסונים בבסיסם וחסרי מעמד שיכולים לקבל חיסון בתחנה הייעודית בנווה שאנן.

מחר יפעלו עמדות חיסון בין השעות 13:30-19:30 בבתי הספר כפיר ברחוב אלנקווה 13 ודרויאנוב ברחוב הנגרים 23, וכן באולם הספורט במרכז קהילתי בית דני (סמטת כביר 4) בשכונת התקווה.

למחרת, יום שישי, תפעל אותה נקודת חיסון בבית דני בין השעות 8:30-14:00. כמו כן יופעלו עמדות חיסון במרכז הנוער בנווה עופר (האירוס 3) בין השעות 10:00-13:00 ובבית ספר נורדאו (מנדה מוכר ספרים 19) בין השעות 12:00-15:00.

החל מראשון הקרוב יתרחב המבצע, והחיסונים יבוצעו בכלל בתי הספר היסודיים ברחבי העיר במהלך שעות הלימודים, כאשר בחלק מבתי הספר ייפתחו מתחמי חיסונים גם בשעות אחר הצהריים. בשעות אחר הצהריים יוכלו גם תושבים שאינם תלמידים להתחסן. רשימת בתי הספר בהם יתקיימו החיסונים מדי יום תתעדכן באתר העירייה.

הזכאים לחיסון הם גילי 5 ומעלה – למנות א', ב' או ג'. חיסון ג' יינתן רק לאחר 5 חודשים מביצוע החיסון השני. בני נוער בגילים 12-16 יכולים להגיע לבד עם ייפוי כוח של הוריהם וצילום ת"ז וספת של ההורים. יש להגיע עם תעודת זהות, דרכון או רישיון נהיגה ישראלי. לפרטים נוספים