חולדאי במסר להורים: חסנו את כל הילדים מעל גיל 12

היו זמנים בסגר השני. רון חולדאי חונך את המרכז האפידמיולוגי העירוני (צילום: כפיר סיוון)
היו זמנים בסגר השני. רון חולדאי חונך את המרכז האפידמיולוגי העירוני (צילום: כפיר סיוון)

תל אביב צהובה ובעיריית תל אביב-יפו נדרכים מול העלייה בתחלואה, מחזירים את מרכז הבדיקות בכיכר רבין וחוששים מהגבלות קורונה נוספות. ראש העיר: "בואו נשמור על הילדים והנכדים ואולי כך נציל גם את הקיץ שלפנינו"

תל אביב צהובה. הרבה זמן לא שמענו את המילים האלה יחדיו מחוץ למגרש הכדורגל, אבל עלייה בתחלואת הקורונה בעיר בשבוע האחרון בקצה של כמה עשרות מקרים ביום לא מותירה מקום לספק: הווריאנטים החדשים של נגיף הקורונה מאיימים על הקיץ החם שמתוכנן בעיר.

בעקבות העלייה בתחלואה, רובה בקרב ילדים וצעירים, פנה אתמול ראש העיר רון חולדאי בפנייה ישירה להורים בעיר, וביקש מהם לחסן ללא דיחוי את כל הילדים מעל גיל 12. "בשונה מגלי התחלואה הראשונים, כעת מרבית החולים הם ילדים ובני נוער", הסביר ראש העיר, ולכן אני פונה אליכם: בואו נשמור על הילדים והנכדים שלנו, ואולי כך נציל גם את הקיץ שלפנינו".

מסר מראש העירייה – חיסונים לילדים ולנוער

הורים, צריך לשמור על הילדים!קחו רגע להקשיב…

Posted by ‎רון חולדאי‎ on Monday, June 28, 2021

"אני מבין את החשש", הוסיף חולדאי. "גם לפני החיסון הראשון היה חשש גדול. הוא התפוגג. המומחים של משרד הבריאות חוזרים ומדגישים שבטוח לחסן בני 12 ומעלה. חיסון הוא הדרך הטובה ביותר להגן על הילדים מפני הזנים החדשים והמסוכנים של הקורונה".

בהמשך לדברים הללו, עיריית תל אביב-יפו פתחה היום (שלישי) מחדש את מרכז בדיקות הקורונה שלה בכיכר רבין. משרד הבריאות פרסם עוד כי מאז יום שישי חוסנו נגד הנגיף למעלה מ-8,000 בני 13-15, ובסך הכל חוסנו כמעט עשרה אחוזים מבני שכבת גיל זו.

בעירייה עוקבים בדאגה אחרי העלייה בתחלואה והחזרתן של המסכות לפרצופים של כולנו בחללים סגורים, וחוששים מהחמרה במצב שתוביל להגבלות קורונה נוספות בדיוק כשחיי הלילה והבילוי בעיר מחליפים הילוך ומאיצים את חזרתם לתפקוד מלא. נמשיך לעקוב.