Time Out תל אביב About

Time Outתל אביב הוא חלק מרשת Time Out Global — רשת מדיה בינלאומית הפועלת ב-360 ערים מרכזיות וב-60 מדינות ברחבי העולם. Time Out הוא אחד ממקורות התוכן המקיפים והאמינים ביותר בתחומי התרבות, הקולינריה, הבילוי ותיירות עירונית. התוכן, שמתעדכן 24/7, נכתב ונערך על ידי צוות עיתונאים מקצועי מקומי בישראל, בהתאם לסטנדרטים של Time Out העולמית.
טיים אאוט

חיפוש מסוכן: על התחפושת שהרסה לי את החג

בפורים 2009 עלה ירון טן ברינק גבוה גבוה, והנפילה הייתה כואבת. סיפור עם מוסר השכל

זונת רייטינג. צילום: שאטר סטוק
זונת רייטינג. צילום: שאטר סטוק

היה זה ליל פורים סגריר ומטופטף בשנת 2009 , לילה מושלם לפורענות קרחניסטית שתשחזר לנו את הניינטיז עד שנבכה ונבכה, מהלילות שבהם אפשר להריח את הניחוח הכימי של הפוטנציאל. והיינו אנחנו – חבורה שחושלה באש המאלחשת של רחבת הריקודים ובטמטמת ברנז'אית נפוצה. חשבנו שזה יימשך לנצח. מה שלא חשבנו זה שיהיה מעפן.

לסיפורי פורים נוספים:
https://timeout.co.il/%d7%90%d7%a0%d7%a9%d7%99%d7%9d/%d7%98%d7%95%d7%a8%d7%99%d7%9d-%d7%90%d7%99%d7%a9%d7%99%d7%99%d7%9d-%d7%91%d7%9c%d7%95%d7%92%d7%99%d7%9d/%d7%a0%d7%a7%d7%95%d7%93%d7%aa-%d7%a8%d7%aa%d7%99%d7%97%d7%94-%d7%90%d7%99%d7%9a-%d7%a9%d7%a8%d7%a4%d7%aa%d7%99-%d7%90%d7%aa-%d7%97%d7%91%d7%a8-%d7%a9%d7%9c%d7%99-%d7%91%d7%a4%d7%95%d7%a8%d7%99%d7%9d
בילוי במחיצת בר רפאלי
https://timeout.co.il/%d7%90%d7%a0%d7%a9%d7%99%d7%9d/%d7%98%d7%95%d7%a8%d7%99%d7%9d-%d7%90%d7%99%d7%a9%d7%99%d7%99%d7%9d-%d7%91%d7%9c%d7%95%d7%92%d7%99%d7%9d/%d7%a4%d7%95%d7%a8%d7%99%d7%9d-%d7%a2%d7%9d-%d7%91%d7%a8
כשהשחרור חצה כל https://timeout.co.il/%d7%90%d7%a0%d7%a9%d7%99%d7%9d/%d7%98%d7%95%d7%a8%d7%99%d7%9d-%d7%90%d7%99%d7%a9%d7%99%d7%99%d7%9d-%d7%91%d7%9c%d7%95%d7%92%d7%99%d7%9d/%d7%9e%d7%a1%d7%99%d7%91%d7%aa-%d7%a9%d7%97%d7%a8%d7%95%d7%a8גבול
איך שרפתי את חבר שלי בפורים https://timeout.co.il/%d7%90%d7%a0%d7%a9%d7%99%d7%9d/%d7%98%d7%95%d7%a8%d7%99%d7%9d-%d7%90%d7%99%d7%a9%d7%99%d7%99%d7%9d-%d7%91%d7%9c%d7%95%d7%92%d7%99%d7%9d/%d7%a0%d7%a7%d7%95%d7%93%d7%aa-%d7%a8%d7%aa%d7%99%d7%97%d7%94-%d7%90%d7%99%d7%9a-%d7%a9%d7%a8%d7%a4%d7%aa%d7%99-%d7%90%d7%aa-%d7%97%d7%91%d7%a8-%d7%a9%d7%9c%d7%99-%d7%91%d7%a4%d7%95%d7%a8%d7%99%d7%9d

ואני השקעתי. שלא יגידו שלא השקעתי. הייתי אז עורכו הראשי של שבועון הטלוויזיה העולץ והבועט "רייטינג", השם ייקום דמו, וממרום מעמדי היה ברור שנדרשת תחפושת שתכבד את התפקיד. אז התחפשתי לזונת רייטינג. באותם ימים רחוקים כולם היו זונות רייטינג, מוכנים לעשות הכל תמורת איזה אחוזון נוסף במצעדי המדרוג, עוד דקה על המסך, עוד תמונת פפראצי, עוד דאחקה שנונה ברשתות החברתיות המתפתחות של הזמן ההוא, זמן שנראה עכשיו עתיק כמו פליט ריאליטי נשכח וזנוח.

הסיפור של ירון טן-ברינק
הסיפור של ירון טן-ברינק

הייתי זונת רייטינג מושלמת, אם יורשה לי להחמיא לעצמי. מעט שרירית ושעירה מדי אולי, אבל מאופרת במינימליות מנצנצת שמדגישה שפתיים חושניות, שמלה שחורה קטנה, גרביונים של הבוקר, טופ מהמם – הכל נבזז מהארון של אשתי שהייתה לשמחתה בחו"ל כך שהזוועה במלואה נחסכה ממנה.

הייתי מוכן לקלוז אפ שלי. בכניסה לבלוק הישן עוד הייתה התרגשות אלקטרונית באוויר. מה שהיה צריך לעלות כבר עלה, מי שהיו צריכים להרים כבר הרימו גבוה גבוה, הכל עבד כמו שצריך, ואז נכנסנו למסיבה.

לא ברור מי היה אשם במחדל התחקירי, אבל הגענו למסיבת דאפט פאנק, כלומר רוב המוזיקה שנוגנה באותו לילה הייתה של דאפט פאנק ובהשראתה. עכשיו, אנחנו מתים על דאפט פאנק כמו כולם ויותר, אבל זה הרגיש כאילו נתקענו על לופ של מסיבת MTV, וכל מה שעלה פתאום ירד וכל מי שהרים נפל והעקבים הרגו אותי בלי טיפה של רכות. היה גרוע. ניסינו להוציא מהשיט הזה את המקסימום. נכשלנו. חזרתי הביתה מדדה ושבורה ולא מהסיבות הנכונות, כמו אחרי ערב סילבסטר דלוח או ערב עצמאות מביש, ויש מה ללמוד מזה, ילדים וילדות: זהו גורלן הידוע מראש של זונות רייטינג. הייתי צריך להתחפש ליונית לוי וזהו.

רוצים לקבל את ״טיים אאוט״ למייל? הירשמו לניוזלטר שלנו
popup-image

רוצה לקבל גיליון טרי של TimeOut עד הבית ב-9.90 ש"ח בלבד?

(במקום 19.90 ש"ח)
כן, אני רוצה! https://shop.timeout.co.il/timeout_special/?utm_source=website&utm_medium=popup