ספיישל אינדינגב ב"חי על הקצה": זוהרה, אוריונז, פול טראנק ולולה מארש

חי על הקצה ספיישל אינדינגב
חי על הקצה ספיישל אינדינגב

"חי על הקצה", תכנית ההופעות החיות החודשית של רדיו הקצה ומכללת BPM, בספיישל אינדינגב! לכבוד הפסטיבל שמתקיים זו השנה התשיעית, הפכנו את תכנית ההופעות שלנו למרתון להקות מכל הקצוות והגוונים המוזיקליים של הפסטיבל. בפרק החדש, והראשון שמופיע באתר טיים אאוט, משתתפים Full Trunk, Zohara, The Orions ו- Lola Marsh. מנחים את התוכנית נבחרת השדרנים של הקצה: נועה ארגוב, תומר קריב, ניצן פינקו, ירדן אלבוחר, בניצוחו של קוואמי – שאת הזווית שלו לכל הסיפור אפשר גם לראות במצלמת ה"קוואמי-קאם" שמרחפת יחד איתו בחדר בזמן הסשנים.

לפרק הרדיו המלא ניתן להאזין באתר רדיו הקצה


בימוי: דייב שחר. סאונד- איל שינדלר. צילום: לי זגנרייך. עריכה: אמיר קוטיגרו. הפקה: בר זבדה. עורך ראשי: קוואמי.

האולפנים שלנו החליפו צבעים במהלך היום: התחלנו עם מנורות קטנות ופרחים צבעוניים עם להקת האינדי-פופ, לולה מארש, שהוקמה על ידי צמד היוצרים גיל לנדאו ויעל שושנה כהן, ועוד בטרם יצא אלבום הבכורה שלה מחזיקה בפעילות מרשימה בארץ ובחו"ל, ובהופעות על במות פסטיבלים כמו Primavera ברלצונה ועוד. בימים אלה היא עובדת על אלבום הבכורה שלה, שצפוי לצאת בשנה הקרובה בלייבל אנובה.

לולה מארש. צילום: מיכאל טופיול ואילון ברגמן
לולה מארש. צילום: מיכאל טופיול ואילון ברגמן

הפרחים התחלפו בקולו המחוספס של גל ניסמן, סולן להקת פול טראנק, שהבהיר בראיון עם תומר קריב שהוא לא אוהב את תל אביב ושהיא לא תשפיע על המוזיקה שלו. אמנם החבורה מורכבת ברובה ממוזיקאים מצפון בארץ, ועדין קשה להתעלם מכך שהם אחד ההרכבים המדוברים לאחרונה, גם באיזור המרכז. הרכב הבלוז-רוק האנרגטי שהולך וצובר תאוצה ולא מעט מעריצים הגיע אלינו רגע אחרי השקת אלבומו השני ורגע לפני טור בארה"ב ואירופה.

אחרי שנרגענו מהחגיגה, כיבינו את האורות ונתנו לזוהרה לעשות את העבודה בעצמה. בדיוק כמו שיוצרת את המוזיקה שלה- מלחינה, כותבת, מעבדת, שרה, מנגנת ומפיקה, סיפרה זוהרה לניצן פינקו על ההשפעות המוזיקליות שלה ועל החזון שלה באלבומה הראשון לעשות מוזיקה אלקטרונית שונה מכולם.

זוהרה. צילום: ליטל נידם
זוהרה. צילום: ליטל נידם

סגרו את המרתון האוריונז, להקת הסרף האינסטרומנטלית, שנקראת על שם הפלאפל האהוב על חברי הלהקה, "פלאפל אוריון", שטענו בראיון עם ירדן אלבוחר שהם יודעים "לנגן חזק, או חזק מאוד", ושבחרו לא לשלב שירה כדי לפנות יותר זמן לרקוד. האוריונז כבר הספיקו להוציא אי.פי בפורמט קסטה בלייבל האמריקאי, Burger Records, לצאת לסיבוב הופעות מוצלח באירופה וגם לחמם את הלהקה האמריקאית, Allah-Las, כשהופיעה בברבי.

התכנית החגיגית היא חלק משיתוף הפעולה בין רדיו הקצה לפסטיבל אינדינגב, שכבר הפך לקבוע, וממשיך גם השנה עם מתחם רדיו "הקצה" בשיתוף מכללת BPM שישדר לכם לאורך הפסטיבל שידורים חיים מהבמות, תכניות מפתיעות ועוד. השידורים יועברו גם למאזינים בבית ברדיו הקצה וגם על במות הפסטיבל בין ההופעות.