חי על הקצה: צפו ברד אקסס ואחוזת בית בהופעה ברדיו הקצה

רד אקסס וחבורתם התל אביבית הכוללת חברים מהמפשעות, המסך הלבן ועוד הגיעו לאולפני BPM להופעה חיה וריאיון אצל קוואמי ברדיו הקצה

אחוזת בית בחי על הקצה
אחוזת בית בחי על הקצה

תכנית ההופעות החיות החודשית של רדיו הקצה ומכללת BPM מארחת בכל חודש אמנים מקומיים לסשן לייב וראיון רדיו, אבל הפעם אפילו אנחנו לא היינו מוכנים לטירוף שהתרחש באולפן כשקוואמי אירח את "אחוזת בית"- הסופר גרופ בהנהגתם של צמד המפיקים רד אקסס. לפרק הרדיו המלא ניתן להאזין באתר רדיו הקצה.

GARZEN RECORDS הוא הלייבל הטרי של צמד המפיקים המצליח רד אקסס, בו הוא מרשה לעצמם לתת מקום לכל חריגה והרפתקה שמתחשק לו לצאת אליה. כך בפעם הראשונה, יצרו הצמד אי.פי בעברית שהוא סוג של מסמך מוזיקלי היסטורי שמאגד בתוכו את מיטב האלטרנטיב, הגראז' והרוקנר'ול התל אביבי כיום. "אחוזת בית", הוא שמה הקודם של העיר תל אביב שהייתה ההשראה העיקרית ליצירה הזו והחיבור הטהור ביותר של רק אקסס לרוקנ'רול לפני הכל. איך הכל התחיל ולמה? צפו בפרק ותגלו.

מנחה ועורך ראשי: קוואמי, סאונד: איל שינדלר, ע. סאונד: יאיר טרגנו, מיקס: איל שינדלר, בימוי ועריכת וידאו: דייב שחר, צילום וידאו: לי זגנרייך, הפקה: בר זבדה

אחוזת בית הם רד אקסס (ניב ארזי ודורי סבודניק), המסך הלבן (גילברט ברויד, גבריאל ברויד) איילון קורח (המפשעות), רייסקינדר, אבראו (אבי לוין), XEN (חן ברג), עדיאל גולדמן, יובב ארזי ואוריה קלפטר.