מותג טיפוח גברים חדש יפנק לכם את הזקן

אחרי גל מספרות הזקנים שפקד את העיר, מגיע תורם של מותגי הטיפוח הגבריים עם נציג מבטיח בשם מעפילים. שׂער הפנים שלכם יהיה אסיר תודה

המעפילים. צילום: דורון בדוח
המעפילים. צילום: דורון בדוח
23 בדצמבר 2015

פרצוף מיוער הוא תוצאה של הזנחה שהופכת לשגרת טיפוח, ויותר מדי זמן מזוקנים מקומיים צריכים לנבור ברשת אחר שמן ראוי לזקן (כמה טיפות פעם או פעמיים ביום לרכות סבירה, ניחוחות עדינים וברק מפתיע), לשלם בדולרים ולהוסיף דמי משלוח מופקעים לישראל.

למרות הדיווחים התכופים על סכנת הכחדה, קשה לא להבחין בתנופת הצמיחה המשמחת ובשוק קטן שמתחיל להיווצר סביבה. אחרי המספרות הייעודיות מגיעים גם המוצרים תוצרת הארץ. אחד מהם הוא ליין שמני הזקן של מעפילים – מותג לייף סטייל חדש לגברים שמעוצב כל כך מינימליסטי ויפה שבא לחבק את מי שעשה את זה.

לצמרירי המטופח. המעפילים. צילום: דורון בדוח
לצמרירי המטופח. המעפילים. צילום: דורון בדוח

עם מחיר מקביל למותגי פרימיום מחו"ל (Beardbrand למשל) ואיכות לא פחותה – ארבעת הניחוחות הנוכחיים, שכולם קרויים על שמות ספינות מעפילים, שולחים את שׂער הפנים להפליג למחוזות שבהם הפרצוף שלכם מריח טוב לפחות כמו שהוא נראה (טייגר היל, שהפרופיל הארומטי שלו מתואר כ"ריח של עץ מבטן של אונייה", הוא הפייבוריט האישי שלי).

מיטיבי הלכת ינסו גם את סלבדור, וקס לזקן שנועד לתת טאץ' סופי לכל העניין. אחרי ששרדתם את כל ההשוואות לדאע"ש, זה המינימום שאתם יכולים לתת לעצמכם.

שמן לזקן 50 ש"ח ל־15 מ"ל, וקס לשפם 70 ש"ח ל־15 מ"ל, משלוחים חינם, להשיג ב־maapilim.com