חמים ונעים: פריטים מעוצבים לקטנטנים שמנעימים את החורף

הרבה מאוד מוצרים מחממים את לבי ומן הסתם יחממו גם את הפעוטות: ציפות בצורת כוכבים, שמיכה עם הדפס פיה ועוד רעיונות יצירתיים. עולם מוצרי הטקסטיל לילדים התרחב בשנים האחרונות ומציע שפע של פריטים מתוקים ושימושיים מאוד

כשהייתי ילדה היו לי זוג מצעים, שמיכה אחת וכוכבים המודבקים על תקרת החדר. בגדים קיבלתי מיד שנייה, החדר לא היה ממש מעוצב ושני אחיי חלקו אותי איתי. עם זאת הילדות הייתה מלאת חום, אהבה, דמיון וחלומות. היום אני אימא, וסביבי יש כל כך הרבה פריטים מעוצבים. אני מודה שאני לא עומדת תמיד בפיתוי.אספתי עבורכם כמה פריטים חמימים שגם ינעימו את ימי הקור.

 

קר בלילה והתינוק מסיר את השמיכה? יש פתרון. שק שינה בייבי רוק עוטף ושומר על חום גופו של התינוק. ההדפסים עח השק השואבים השראה מעולם הרוק.

190 ש"ח, להשיג באתר mylittlebabyrock.com

שק שינה לתינוק
שק שינה לתינוק

 

כרבולית צמר מרינו משובח של חברת Bugaboo היא עדינה ורכה. את השמיכה אפשר לכבס במכונה והיא מתאימה למייבש כביסה. להשיג בצבעים אפור, ורוד ושנהב.

600 ש"ח. באולם התצוגה של בוגבו, הנביאים 55 רמת השרון

כרבולית צמר של Bugaboo
כרבולית צמר של Bugaboo

 

שמיכי מישושי של .NiKAAccessoriesפתרון מעולה לגרות חושים, להרגיע ולהרדים את הבייבי שלכם. תינוק המחזיק את מישושי ביד מגלה חוויות חדשות. מישושי עשוי מבתים איכותיים ומיוחדים ועוצב באופן ייחודי ובעבודת יד קפדנית. בעזרת לולאה המצורפת לו אפשר לתלות אותו בכל מקום שתינוק נמצא בו.

55 ש"ח, 5887770־050, market.marmelada.co.il /nikaaccessories

"מישושי" של NiKa Accessories
"מישושי" של NiKa Accessories

 

ספת ילדים של המותג Fizz נפתחת למיטונת קטנה. את הבד, העשוי כותנה וקנבס, בוחרים בהתאמה אישית. הוא ניתן להסרה ולכיבוס ביד.

300־400 ש"ח, באיליי צעצועים לקטנטנים, בזל 34 (בחצר) תל אביב

ספת ילדים נפתחת של Fizz
ספת ילדים נפתחת של Fizz

 

מגינית לסלקל מבית TakeNap. במקום להניח חיתול שנופל, המגינית מעניקה תמיכה לראש התינוק. היא מותאמת לכל סלקל ועשויה מ־100 אחוז כותנה סרוקה.

89 ש"ח. ברשת חנויות TakeNap ובאתר takeanap.co.il

מגינית סלקל של TakeNap
מגינית סלקל של TakeNap

 

[tmwdfpad]"Baloon", הפופים שעיצב פלורנס ז'פרן הצרפתי למותג "younow", נראים כמו בלון. בניגוד לפופים רבים אחרים, הם קלי משקל וגם ילדים יכולים בקלות להרים, להניף ולזרוק אותם. שלא כמו בלונים רגילים, כאן לא קיימת סכנת ההתפוצצות בפנים, ואפילו ניתן לקפוץ עליהם בהתלהבות. כיסוי הבד החזק והעמיד שלהם והמילוי – ספוג מוקצף וחרוזים זעירים – יעמדו במשימה ללא קושי.

את "Balloon" ניתן להשיג ב15 צבעים ובשלושה גדלים

1,100־3,175 ש"ח. להשיג בפיטרו, ריהוט משרדי. הסדנא 13 חולון, pitaro.co.il

פופים של younow
פופים של younow

 

אף שבמקור שזלונג הוא רהיט המיועד לשכיבת פרקדן בטלנית ואין לו דבר וחצי דבר עם קפיצות והילולת משחקים ילדותית, השזלונג־לווייתן בעיצובה של שרית שני־חי יקבל בחיוך כל סוג של פעילות שיהילדים יבחרו לקיים סביבו – דילוגים, גלגולים, נדנוד וגם, כפי שמדגימה בתמונה מישהי שכנראה כבר השתוללה מספיק, מנוחה רגועה.

2,800 ש"ח להשיג בסטודיו שרית שני־חי, נחמני 36 תל אביב (בקרוב מעבר לסטודיו חדש מעבר לכביש, נחמני 39)

שזלונג של שרית שני-חי
שזלונג של שרית שני-חי

 

 

משחק באולינג סוער יכול להצטרף בקלות לרשימת הפעילויות הכיפיות שלא מומלץ להכניס הביתה מטעמי בטיחותם ושלמותם של אגרטלים ומיני חפצים שבירים. כמובן שלמסלול המקצועי ולקולות הסטרייק אין באמת תחליף, אבל בגילים מסוימים אפשר ליהנות מאוד גם מגרסה רכה וביתית של באולינג כמו זו המוצעת באיקאה: ערכת המשחק כוללת שש דמויות־בובות מעולם האגדות (מלך, מלכה, קוסם ועוד) וכדור רך, שלא מהווה סכנה לוואזה כלשהי שתיקרה בדרכו.

79 ש"ח, להשיג בחנויות איקאה

באולינג רך של איקאה
באולינג רך של איקאה

 

הקמת אוהל בחדר הילדים או במרכז הסלון היא תמיד סיבה לשמחה גדולה והתרגשות רבה, ומרגע שהאוהל עומד על תלו מובטחות שעות ארוכות (מה שעות – ימים!) של משחק ופעילויות, פיקניקים ושינה בתוכו, וזה מרגיע מעט את הצורך לצאת מהבית ואת הגעגועים לגן השעשועים. את האוהלים של יוקה בייבי, העשויים בד קנבס חזק, מקימים צ'יק צ'ק, וכשהם מתלכלכים ניתן לכבס אותם במכונה. עם בוא הקיץ אפשר לצאת איתם ולבנות אותם בקמפינג או סתם בגינה. האוהלים מוצעים במגוון עיצובים – אוהל טירת אבירים, אוהל פרחוני, אוהל אינדיאני ועוד.

590־890 ש"ח, להשיג באתר יוקה בייבי yokababy.co.il

 

אוהל של יוקה בייבי
אוהל של יוקה בייבי