גלגל המזל: 7 חנויות האופניים הכי טובות בתל אביב

חנויות אופניים יש בתל אביב כמו חול, אבל חשוב מאוד שתדעו למי אתם משלמים אלפי שקלים. מרשתות גדולות ועד בוטיקים אורבניים, אלו המקומות עם הכי מומלצים בעיר

איך אתם אוהבים את האופניים שלכם? צילום: דין אהרוני רולנד
איך אתם אוהבים את האופניים שלכם? צילום: דין אהרוני רולנד
4 ביולי 2019

רכישת אופניים בתל אביב היא נושא כאוב. גניבות על ימין ועל שמאל, הוצאת מאות שקלים על תיקונים ודוחות מפקחים שאורבים מעבר לפינה הם דבר שבשגרה עבור הרוכבים. אבל אין מה לעשות – זו עדיין החלופה הטובה ביותר למערכת התחבורה הקלוקלת של העיר. אמנם חנויות אופניים בתל אביב יש כמו חול, אבל חשוב מאוד לדעת בידי מי אתם מפקידים את זוג האופניים היקר שלכם לתיקון ולמי אתם משלמים אלפי שקלים על הזוג המושלם. אספנו כמה המלצות מרוכבים מנוסים, ובדקנו היכן נמצאות החנויות הכי טובות.

פנצ'ר

החנות האורבנית והצעירה ברחוב הנביאים מציעה מגוון אופני עיר פוטוגניות בתקציב נוח וחרטה על דגלה להעניק ללקוחות שירות שכונתי ומסור. 

דב הוז 31 תל אביב, 03-9696308. לדף פייסבוק

פנצ'ר. צילום: דין אהרוני רולנד

פנצ'ר. צילום: דין אהרוני רולנד

אופני עוז רבי

אם אתם מעוניינים באופניים חשמליים, זהו לא המקום בשבילכם. עוז ודוד רבי, בעלי העסק המשפחתי הוותיק, מתמחים בעיקר באופניים רגילים ובאופני ווינטג', ומציעים חלקי חילוף ייחודיים שקשה למצוא במקומות אחרים. המחירים הנוחים, השירות האדיב, והאווירה הביתית נותנים מספיק סיבות להגיע לחנות שעומדת איתנה ברחוב לוינסקי כבר יותר מ-30 שנה.

לוינסקי 68 תל אביב, 03-6888008

אופני עוז רבי. צילום: דין אהרוני רולנד
אופני עוז רבי. צילום: דין אהרוני רולנד

גורדון בנט

את אחת מחנויות האופניים הכי מגניבות בתל אביב פתח הבעלים המגניב גם הוא, אנרון פישר. חוץ מיחס אישי ומקצועי לאללה תמצאו שם את כל מה שמכורי אופניים מחפשים, כולל אופניים קאסטום מייד – פלוס בירה קרה בחסות האיחוד עם סלון התקליטים אאורבך.

ברזילי 4, תל אביב, 03-7525258

ארנון פישר. צילום: יולי גורודינסקי
ארנון פישר. צילום: יולי גורודינסקי

וואן בייק

הסטודיו הבוטיקי שברחוב פרישמן מציע שירות תיקונים אמין, מתמחה באופניים עירוניות ומביא מבחר מעולה עבור התל אביבי הממוצע שמעוניין באופני ברומפטון, פיקסי או סינגל ספיד שנמצאות בכל פינה ואידיאליות לרכיבה בעיר. מלבד זאת, הסטודיו מחזיק גם בחלקי אופניים שלהגדרתו "מתפקדים אך אנחנו לא מרגישים נוח לגבות עבורם כסף", ומציע ללקוחות להביא בירות ולקבל בתמורה את החלק על בסיס כל הקודם זוכה.

פרישמן 75 תל אביב, 03-5286699. לדף הפייסבוק

וואן בייק. צילום: דין אהרוני רולנד
וואן בייק. צילום: דין אהרוני רולנד

סלאלום

החנות, שנפתחה לפני יותר מ-20 שנה, הייתה הסנונית הראשונה ברחוב החשמונאים שבו שוכנות כיום המון חנויות דומות. בסלאלום תוכלו למצוא היצע רחב של מותגים איכותיים למביני עניין כמו Marin, Jamis ו-Kona, וכן אביזרים וביגוד מכל הסוגים. גם עבור רוכבי העיר מציעה החנות מגוון דגמים חדשים ולעתים מפרסמת גם אופני יד שנייה. 

החשמונאים 105 תל אביב, 03-5619106. לדף הפייסבוק

סלאלום. צילום: דין אהרוני רולנד
סלאלום. צילום: דין אהרוני רולנד

רוזן ומינץ

אם אתם מעדיפים לרכוש את האופניים שלכם ברשת ארצית, רוזן ומינץ היא אופציה מעולה. עם שלושה סניפים שונים בנמל תל אביב, דרך בגין ושכונת שפירא תוכלו למצוא מגוון אינסופי של אופניים חשמליים, אופני עיר ואופני הרים מקצועיות בטווח מחירים שמתחיל בכאלף שקלים לזוג עירוני פשוט ונגמר בעשרות אלפי שקלים לזוג מקצועי. מלבד האופניים, ברשת ניתן למצוא כמובן גם אביזרי רכיבה מכל הסוגים, מנעולים וצמיגים.

לאתר

רוזן ומינץ. צילום: דין אהרוני רולנד
רוזן ומינץ. צילום: דין אהרוני רולנד

מצמן את מרוץ

כמו רוזן ומינץ (ועם שם דומה באופן מבלבל למדי) מצמן את מרוץ גם היא אידאלית לחובבי הרשתות הגדולות. מדובר באחת מרשתות חנויות האופניים הגדולות בארץ, ובסניף הדגל שלה, הסמוך לקניון עזריאלי תוכלו לבחור מתוך מגוון עשיר. באתר החנות תוכלו להיעזר בפיצ'ר נוח במיוחד המסנן עבורכם זוגות אופניים לפי הצרכים שלכם.

לאתר

מבחר עצום של אופניים במצמן את מרוץ. צילום: דין אהרוני רולנד
מבחר עצום של אופניים במצמן את מרוץ. צילום: דין אהרוני רולנד