10 חנויות המשקפיים הטובות בתל אביב

מחנות המוזיאון שמציעה דגמי וינטג' נדירים ועד הבוטיק שאוחז במשקפיים האהובים על אלטון ג'ון. הכירו את חנויות המשקפיים שיוציאו לכם את העיניים

קלוד סמואל. צילום: צלמי טיים אאוט
קלוד סמואל. צילום: צלמי טיים אאוט
3 במאי 2019

ורובל אופטיק

בוטיק המשקפיים ורובל שבדיזנגוף סנטר כל כך וותיק, שלפעמים נדמה שמסדרונות הקניון הראשון בתל אביב נבנו סביבו. החנות, כמו גם מעבדת האופטיקה שצמודה לה, הוקמו על ידי בני משפחת ורובל שמנהלים אותן עד היום. שני המוקדים מהווים יעדים בטוחים למי שמחפשים מותגי משקפיים איכותיים ויחודיים כמו Lindeberg מדנמרק או THEO מבלגיה, או לחילופין, למעוניינים בעדשות מגע סופר איכותיות.

דיזנגוף סנטר, שער 3, קומה 1, 03-6337000, werubel.co.il

ורובל אופטיק בוטיק. צילום: יח"צ
ורובל אופטיק בוטיק. צילום: יח"צ

MOJO KIDS EYEWEAR

הכירו את החנות הצפון תל אביבית שגורמת לילדים לשמוח על היותם משקפופרים בזכות החלל המשגע (בעיצוב דן טרוים) וחווית קנייה כיפית במיוחד – כל זוגות המשקפיים (שמש וראייה) מונחים על מדפים נמוכים ומוגשים בגובה העיניים, תרתי משמע, לטובת הקליינטים הצעירים. ההורים שבקהל ישמחו לשמוע שבחנות מוצעים מבחר מותגי משקפיים אופנתיים בינלאומיים במחירים סבירים (פולו ראלף לורן, ריי באן, ווג ועוד), ושבירכתי החנות ישנו חדר בדיקות מקצועי.

כתובת: לילי מנחם 12, קרית שאול, תל אביב, 03-6207711, mojoeyewear.co.il

אקס ריי

כל הטרנדים, כל הסגנונות, כל הצבעים וכל הסוגים – אין סיכוי שתיכנסו לכאן מבלי למצוא את מבוקשכם. הבונוס העיקרי הוא המחיר הידידותי והתרגום המהיר של טרנדים עולמיים. בנוסף, תוכלו למצוא שם גם כמה דגמים מקוריים (של ריי באן למשל) אם המותג ממש חשוב לכם.

כתובת: דיזנגוף סנטר

אופטיקנה שרונה

לרשת אופטיקנה 90 סניפים בכל הארץ, אבל רק הסניף שבמתחם שרונה חולק חלל עם מוזיאון מרתק לתולדות המשקפיים והאופטיקה. על כן, בנוסף לכעשרים מותגי המשקפיים הבינלאומיים שמוצעים בסניפי הרשת, תוכלו למצוא בסניף הטמפלרי דגמי וינטג' של מותגים כמו דיור וסייקו בצד דגמים נדירים שאי אפשר לאתר במקומות אחרים.

כתובת: האלוף אלברט מנדלר 8 מתחם שרונה, 03-6539470, opticana.co.il

I OPTIC

בכניסה לחנות הקונספט הגרנדיוזית של רשת האופטיקה, לא תדעו לאן כדאי להפנות את המבט – לעבר התקרה, המחופה כולה במסכי פלזמה ענקיים שעליהם מוקרנים סרטי טבע וקליפים פסיכדליים, או שמא לעבר המדפים, שעליהם מוצג מבחר נאה של משקפיים מבתי אופנה נחשבים כגון ברברי, שאנל, דולצ'ה וגבאנה, אלן מיקלי, פראדה וקלואה. רוב הסיכויים שהדילמה תסתכם ברכישה של זוג משקפיים שיקי במחירים שבין 700 ל-2,000 ש"ח.

כתובת: קניון רמת אביב, 03-6437147, i-optic.co.il

משקפיים של ICU. צילום: יח"צ חו"ל
משקפיים של ICU. צילום: יח"צ חו"ל

שרה משקפיים

הממלכה של שרה דגן, שהחלה את דרכה בתחום כמשווקת מסגרות משקפיים לחנויות ברחבי הארץ, שוכנת מאז 1999 ברחוב שבזי הציורי בנווה צדק. החנות של דגן הולמת היטב את האווירה הבוטיקית ששוררת בשכונה – החלל מעוצב בקווים נקיים ובהירים ומאפשר בחירה בין מגוון מוקפד ובלתי שגרתי של מסגרות משקפי שמש וראייה, כשלצד דגמים קלאסיים ניתן למצוא יציאות צבעוניות וקרקסיות.

כתובת: שבזי 14 תל אביב, 03-5103724, sara-mishkafaim.com

משקפיים בשינקין

כבר למעלה מעשרים שנה שבוטיק המשקפיים במורד שינקין מנפק לקליינטורה, שרבים מחבריה הפכו לקבועים במהלך השנים, טיפול אישי והתאמה מיטבית של המשקפיים הנכונים לכל צורך. בצד זאת, מקפידים בבוטיק על היצע עדכני להפליא ועל תחזוקה שוטפת של טרנדים מבית שמות נוסח שאנל, סלין, גוצ'י ומארק ג'ייקובס.

כתובת: שינקין 9 תל אביב, 03-5285333, facebook.com/shenkinglasses

ICU

באופן מפתיע, דווקא בוטיק המשקפיים השוכן במרכז המסחרי המנומנם של שכונת נווה אביבים, מסתמן ככתובת הנכונה עבור המחפשים למשוך תשומת לב באמצעות דגמי משקפיים אקסצנטריים ומלאי כריזמה. בצד הקולקציות השגורות, תמצאו כאן יציאות מפתיעות דוגמת Hardy Amies היושבים בקביעות על אפו של אלטון ג'ון או RVS החביבים על ליידי גאגא. עוד בחנות: משקפי וינטג', קולקציות וסדרות במהדורה מוגבלת, משקפי וינטג' ובדיקות אופטומטריסטיות מקצועיות.

כתובת: אופנהיימר 13 נווה אביבים, 03-6298298 icu.org.il

OPTISTORE

במקביל לחנות הגדולה שפועלת בצפון דיזנגוף בואכה הנמל, פועלת בקורלציה מושלמת חנות אונליין שוקקת ואטרקטיבית, המאפשרת לשוטט, להתלבט ולהשוות מחירים בין מבחר עצום של דגמי משקפיים. אם בכל זאת אינכם יכולים לרכוש ריי באן, מיו מיו, מייקל קורס או דולצ'ה מבלי למדוד קודם – אתם מוזמנים להיפרד מהמזגן ולצאת אל החנות הפיזית.

כתובת: דיזנגוף 281 תל אביב, 03-9130555 optistore.net

מוג'ו סטודיו. צילום: בועז לביא
מוג'ו סטודיו. צילום: בועז לביא

קלוד סמואל

אי אפשר לדבר על בוטיק המשקפיים של קלוד סמואל מבלי להזכיר את ההיסטוריה המפוארת של משפחתו הפריזאית, שעסקה באופטיקה במאה שעברה, לפני, תוך כדי ואחרי מלחמת העולם השנייה – שבאה לידי ביטוי באוסף ההיסטורי המרשים שבבעלותו (קרוב לכאלף פריטים).

סמואל שמחלק את ימיו בין עבודתו הקלינית כאופטומטריסט לבין הבוטיק התל אביבי המעוצב הנושא את שמו, מציג בו גם מסגרות משקפיים בעלות אפיל אמנותי בעיצובו בצד מותגי ייבוא עתירי שיק.

כתובת: דיזנגוף 17 (פינת תרס"ט) תל אביב, 03-6208882, claudesamuel.co.il