חנויות הנעליים הכי טובות בתל אביב

משני לקס ועד שני בר, מיונייטד ניוד ועד שופרא: כל חנויות נעלי הנשים המומלצות בתל אביב

איסי מיאקי ליונייטד ניוד. צילום: יח"צ
איסי מיאקי ליונייטד ניוד. צילום: יח"צ

אפשר לומר כי תל אביב היא גן עדן – יש שיגידו חוד החנית – לכל מי שאוהבת נעליים ומחזיקה בארון מספר זוגי (או תלת ספרתי) של האקססורי שמוציא נשים מדעתן עוד משחר ההיסטוריה. הרי השמלה השחורה הקטנה נראית אחרת לגמרי עם נעלי עקב או סניקרס, עם פלטפורמות או עם כפכפים שטוחים. זר לא יבין זאת. כך או כך, קיבצנו עבור המכורות את חנויות הנעליים המומלצות בתל אביב, כדי להקל את מלאכת החיפוש. למקומות, היכון, שופינג!

לנגרים הכי טובים בתל אביב
לספרים הכי טובים בתל אביב
הקוסמטיקאיות הכי טובות בתל אביב

אוליב תומס

מאיה לוי הגיעה לעיצוב נעליים מרקע של גרפיקה, והדבר מתבטא בצלליות המדויקות שהיא מייצרת, תשומת הלב לפרטים הקטנים, הצבעוניות המעניינת, וההפתעות הבין עונתיות המרעננות כמו קולקציית האביב האחרונה שכוסתה בשלל דפוסים דיגיטליים של בעלי חיים.
שדרות מסריק 19, תל אביב

אוליב תומס. צילום: דרור בן נפתלי
אוליב תומס. צילום: דרור בן נפתלי

שופרא

אחת מרשתות יבוא ההנעלה המגוונות בעיר ומחוץ לה, עם מבחר שמתחיל בנעלי הנוחות האדג'יות של טריפן ומגיע עד לקצות האקסטרים עם גובהי העקבים השמימיים של ג'פרי קמפבל והעיצובים הכמעט מופרכים של אירגיולר צ'ויס.
דיזנגוף 108, שינקין 11, מלצ'ט 30, מתחם התחנה, עודפים – דיזנגוף 124, תל אביב

חנות הדגל המחודשת של שופרא בדיזנוף. צילום יחצ
חנות הדגל המחודשת של שופרא בדיזנוף. צילום יחצ

דניאלה להבי

בית האופנה שהחל את דרכו כאימפריית תיקים פרקטיים הפך עם הרחבת גבולות המותג גם ליצרן נעליים שהפרקטיות שלהן לא מתפשרת על הערך האסתטי שלהן. המותג שומר על קשר ישיר עם מגמות בינלאומיות תוך הקפדה על מקוריות ועיצוב חכם, חומריות משובחת וסטנדרט ייצור וגימור לא מתפשרים.
בזל 34, שד' רוטשילד 21, קניון רמת אביב, TLV Fashion Mall ומרכז שוסטר, תל אביב

דניאלה להבי. צילום: יניב אדרי
דניאלה להבי. צילום: יניב אדרי

קאפל אוף

המותג שהתפרסם בסוף שנות ה־90 עם מגפי גומי ונעלי עבודה בעלות אופי אוונגרדי עבר בשנים האחרונות – עם ההתרחבות אל עבר השווקים הבינלאומיים – תהליך של הרחבה ועידון מסוימים וקווים נשיים יותר בתהליך העיצוב הניסיוני שעליו אמונים הזוג שלי ואילון סתת־קומבור.
דיזנגוף 207, תל אביב

קולקציית הקפסולה המשותפת של קאפל אוף ושכטר. צילום: איליה מלניקוב
קולקציית הקפסולה המשותפת של קאפל אוף ושכטר. צילום: איליה מלניקוב

שני לקס

מעצבת הנעליים הצעירה והבועטת מצליחה להפתיע מדי עונה עם עיצובים קוליים ורעננים. תמצאו אותם בחנות שלה במתחם בזל וכמובן אונליין.
איבשיץ 10, תל אביב

שני לקס. צילום: נמרוד סונדרס
שני לקס. צילום: נמרוד סונדרס

שני בר

עם אימומים מעוגלים, השראות מעולם החי ואזכורים לעשורים קודמים, חוש מפותח לצבע וטקסטורה והקפדה על עקבים בגבהים שפויים – שני בר היא הכתובת לנעלי יום יום עם טוויסט מיוחד שמצליחות לשלב ניחוחות וינטג' עם צביון מודרני ומלוטש.
 דיזנגוף 151, תל אביב

כפכפים של שני בר. צילום: שי בן אפרים
כפכפים של שני בר. צילום: שי בן אפרים

ג'יפה

מהחנויות הוותיקות והאהובות ברחוב בוגרשוב. המקום אליו מגיעות כל הנעליים הכי חמות ומקדש לאוהבי סניקרס נדירות. וואנס, אדידס, נייק, ד"ר מרטינס ועוד – המבחר עצום והמלאכה מרובה. אם תצליחו לצאת משם רק עם זוג אחד – אשריכם.
קינג ג'ורג' 4, בוגרשוב 64 תל אביב

SneakerBox TLV

בתוך עולם ההנעלה ומותגי הספורט קיימים תחומים רבים, והחנות הזאת מתמקדת בז'אנר האופנה והכדורסל. 60 אחוז מהסחורה מיובאת לחנות בבלעדיות ארצית, כולל מהדורות של דגמי ג'ורדנים, אדידס קניה ווסט ועוד. סניקרבוקס מקפידים לא לחזור על סדרות עיצוביות ולפחות פעם בשבוע מגיעים לשם דברים חדשים. עוד ניתן למצוא בחנות סטיקרים, סיכות וחולצות בעיצובו של שגיא מיה.
בילינסון 1, תל אביב

חנות הנעליים SneakerBoxTLV. צילום: הילה עידו
חנות הנעליים SneakerBoxTLV. צילום: הילה עידו

בוטיק המרתף

גם אחרי השיפוץ המסיבי שעבר (שהעלה במידה מסוימת את דרגות המחיר), בוטיק המרתף הוא עדיין המקום המשתלם ביותר בעיר להשיג בו את נעלי החלומות של מותגים אירופיים מעונות קודמות, עם עיצובים שלעולם לא יתיישנו של בתים כדוגמת פראדה, דריס ואן נוטן ולנוון.
קינג ג'ורג' 2, תל אביב

יונייטד ניוד

זה התחיל מעיצוב של סטודנט לארכיטקטורה שבור לב, המשיך לחנות דגל באמסטרדם והפך למותג חדשני עם 40 נקודות מכירה בעולם. חנות המותג בדיזנגוף היא כמו חנות ממתקים לחובבות הנעליים המושבעות. זהירות, זה ממכר!
דיזנגוף 180, תל אביב

איסי מיאקי ליונייטד ניוד. צילום: יח"צ
איסי מיאקי ליונייטד ניוד. צילום: יח"צ

אחת אחת

לצד שימושו כחנות לכל דבר מתפקד החלל היפואי של אחת־אחת גם כסטודיו שבו מיוצרות נעלי עור בעבודת יד על ידי צמד המעצבות מירה גפני ואלמוג וייס. ניסיונה של האחרונה בעולם ההלבשה לפרפורמנס מביא לעתים קרובות לדגמים תיאטרליים במיוחד לנוף המקומי, בהם העור מפוסל לצללית מפתיעה או הסוליה גדולה משמעותית מגוף הנעל.
חנינא בן דוסא 19, יפו