גם השנה תוכלו להזמין מרצ' גאווה בוולט, והכסף הולך לאיגי

אם כבר מרצ' גאווה אז שיהיה למטרה טובה. חנות איגי בוולט (צילום: יחסי ציבור)
אם כבר מרצ' גאווה אז שיהיה למטרה טובה. חנות איגי בוולט (צילום: יחסי ציבור)

דגלי גאווה, ספרי ילדים, קולרים לכלב וגם וואנזי לתינוק: את כל אלה ועוד תוכלו למצוא בחנות הגאה של וולט ואיגי, שחוזרת שנה שנייה ברציפות. והחלק הטוב - כל ההכנסות יועברו לפעילות ארגון הנוער הגאה

שבוע הגאווה כבר כאן, ולמרבה השמחה זה הפך לחג של ממש. התקופה הכי נוצצת וצבעונית בשנה הופכת למשמעותית עם חזרתה זו השנה שנייה של החנות הגאה של וולט, בשיתוף עם איגי – ארגון הנוער הגאה. החנות שנפתחה מוכרת מרצ'נדייז גאה במשלוח מידי, אז אם חסר לכם דגל, חולצה או אפילו וואנזי חמוד לתינוק שמגיע איתכם למצעד – תורידו את הפאניקה, ותכנסו לוולט.

ערכה למצעד הגאווה. חנות איג"י ב-Wolt (צילום: יחסי ציבור)
ערכה למצעד הגאווה. חנות איג"י ב-Wolt (צילום: יחסי ציבור)

 

החנות נפתחת בשנה השנייה ברציפות לאחר ששנה שעברה זכתה להצלחה אדירה. וחשוב לציין כי כל ההכנסות של החנות מגיעות לארגון נוער גאה איגי, המלווה בני ובנות נוער מכל הקשת הלהט"בית בקשיים ומהווה מקום מבטח עבורם. בחנות תוכלו למצוא הכל מהכל, החל מביגוד, תכשיטים, דגלים, משחקי ילדים, ספרי ילדים בנושא גאווה ואפילו אביזרים לכלבים הגאים. קצת מוזר להוציא את הכלב שלכם מהארון, לא? אבל בסדר, אנחנו לא שופט. 

מבין הספרים והמשחקים שתוכלו למצוא שם תתקלו במשחקי קלפי רביעיות עם היסטוריה להט"בית, ספר הילדים הטרנסי הראשון ועוד. הרעיון של חנות הגאווה נולדה כיוזמה של וולט יחד עם ראש ארגון איגי, ופותח בקונספט מיוחד וחדשני של אביזרי גאווה. אם ברוריה התחילו למכור פאות לכבוד פורים, אז רק הגיוני שגם איגי יתחילו למכור דגלים בחודש הגאווה.

משחק רביעיות על ההיסטוריה הגאה. צילום: יחסי ציבור
משחק רביעיות על ההיסטוריה הגאה. צילום: יחסי ציבור

הביקוש למרצ'נדייז ואביזרי גאווה רק עולה משנה לשנה, ובתכלס אנחנו הכי שמחים כשיש לנו אופציה להזמין אביזרים שיגיעו אלינו הביתה תוך חצי שעה, בלי לצאת מהבית, בלי להיתקל באנשים והכי חשוב – בלי לבזבז זמן ואנרגיה מיותרים. אזורי המשלוח שפתוחים לחנות הגאווה הם לא רק תל אביב-יפו, אלא גם השכנות שלנו – רמת גן וגבעתיים, ולאלה שאכישהו יש להן כוח, קיימת גם אופציה של איסוף עצמי.