חדש בשרונה: כל המרצ'נדייז הארי פוטר שאתם יכולים לדמיין

חנות הפופ-אפ של הארי פוטר. צילום: דויד ששון
חנות הפופ-אפ של הארי פוטר. צילום: דויד ששון

חנות פופ-אפ חדשה התמקמה בעזריאלי שרונה, וכדאי מאוד שתכינו את הארנק: של 280 מ"ר של צעצועים, פריטי אספנות אקסקלוסיביים, מוצרי פופ ומתנות, ביגוד, ממתקים, ומוצרים לבית בהשראת עולם הקוסמים של הארי פוטר. אברא קדברא!

2 באוקטובר 2023

מאז 1997, אין ילד שלא חולם להתעורר ביום הולדתו ה-11 לצלילי ינשוף שמבשר על הצטרפותך להוגוורטס, ובצדק – כי העולם שיצרה ג'יי קיי רולינג הוא קסם אמיתי, וגם אם הפרנצ'ייז חטף קצת התעללות בשנים האחרונות (אנחנו עדיין מתאוששים מהסרט האחרון בסדרת "חיות הפלא"), הוא עדיין אחד מהמותגים האהובים והמוערכים בעולם. והוא גם חתיכת מסחטת כסף, על אחת כמה וכמה בחול המועד, כשהילדים מחפשים עיסוק וההורים מתפללים שרק לא יבחרו בשרביט היקר מכולם. ועכשיו גם אתם יכולים!

אתמול (א') נפתחה לראשונה חנות של הארי פוטר בישראל בעזריאלי שרונה, שבנויה מ-280 מ"ר ומציעה מגוון ענק של מוצרים מורשים רשמיים בהשראת עולם הקוסמים של הארי פוטר, עם הבטחה שחלק מהמוצרים היו זמינים עד כה רק בחנויות בחו"ל. בין היתר תוכלו למצוא צעצועים, פרטי אספנות בלעדיים, בקבוקים, גלימות, מתנות, מוצרי פופ, ממתקים ומוצרים לבית. יש גם גלימת היעלמות, אם תצליחו למצוא אותה.

שרביטים לכל צורך. חנות הפופ-אפ של הארי פוטר. צילום: דויד ששון
שרביטים לכל צורך. חנות הפופ-אפ של הארי פוטר. צילום: דויד ששון

החנות כוללת גם מגוון עמדות צילום והדגמות מוצרים, ככה שגם לקמצנים יש סיכוי ליהנות (אבל ככה הם תופסים אתכם. הילד מנסה מטאטא אחד, וחייב אותו לבית). המבקרים יכולים לבחור את השרביט שלהם, לגלות לאיזה בית הם משתייכים בעזרת מצנפת מיון, להצטלם על מטאטא מרחף (זהירות!) וכמובן, לקבל שחזור פלסטיקי לאטרקציה הכי פופולרית בתחנת קינגס קרוס בלונדון – העגלה התקועה ברציף תשע ושלושת רבעי.

תעופו על זה. חנות הפופ-אפ של הארי פוטר. צילום: דויד ששון
תעופו על זה. חנות הפופ-אפ של הארי פוטר. צילום: דויד ששון

החנות נפתחה על ידי קבוצת עזריאלי יחד עם חברת LDI, המייצגת את Warner Bros. Discovery בישראל, בראשות המנכ"ל והבעלים יוסי פוקס, שאמר כי "לאחר חודשים רבים של עבודה עם נציגי המותג ותוך ליווי הצוות של ג׳יי. קיי רולינג בלונדון, אנו מברכים על השקת חנות הפופ אפ הרשמית". עכשיו קחו גרב, ואתם חופשיים לצאת ולהתעופף בעולם של הארי פוטר.
החנות פתוחה לקהל הרחב בימים א'-ה' מהשעה 10:00 עד 22:00.