חנות העיצוב Tali's מתרחבת לכיוונים לא צפויים

החנות הוותיקה Tali's התרחבה לכדי היכל תענוגות רב תחומי שמאגד תחת קורת גג אחת רהיטים, פריטי עיצוב, מזון אורגני וחנות המוקדשת לוורדים

חנות Tali's. צילום: יולי גורודינסקי
חנות Tali's. צילום: יולי גורודינסקי
16 במרץ 2016

המונח הקמעונאי המוכר One stop shop שנטבע בסוף שנות ה־20 בארצות הברית, מתאר חנות או שירות המעניק מענה לצרכים רבים, וצרכים הם כידוע עניין סובייקטיבי לחלוטין, ואם גביעי קריסטל, נרות אווירה וסבונים, אהילי משי עם גדילי זהב, כריות קטיפה, קרקרי כוסמין, צ'יפס קייל, חליטות אורגניות וזרי ורדים מרכיבים את סל הקניות האולטימטיבי שלכם – כל רגע שאתם לא מקדישים לביקור ב־Tali's, בוטיק הקונספט המרהיב בנווה צדק, הוא רגע מבוזבז.

את הנסיבות שהובילו לשיפוץ ולהתרחבות של החנות הוותיקה ולהפיכתה למתחם לייף סטייל מרווח ורב תחומי, מסבירה מעצבת הפנים ובעלת הבית טלי סבאג ביישור הקו המתבקש עם מגמות עולמיות ומתחמי קונספט כגון מרסי הפריזאי וקורסו קומו 10 במילאנו. להשתדרגות תרם גם תהליך אישי ארוך טווח שהעלה את סבאג על מסלול חיים בריא וקשוב לצורכי הגוף והנפש, הכולל מושגי ניו אייג' כמו Well Being, הוליזם ואיזון פנימי.

חנות Tali's. צילום: יולי גורודינסקי
חנות Tali's. צילום: יולי גורודינסקי

החלל החדש שהתרחב פי שלושה (על חשבון מחסן בדים ששכן קודם לכן מאחורי החנות) עוצב על ידי סבאג עצמה, ומשלב באופן הרמוני להפליא לא רק בין סבונים בעשרות שקלים לרהיטים בעשרות אלפי שקלים, אלא גם בין תקופות וסגנונות שונים, בבליל אקלקטי משגע. המקום מצליח להיות בו זמנית מוגזם אך נינוח, נוסטלגי אך עכשווי, ביתי אך דקדנטי ואסקפיסטי. הוא מחולק לחמישה אזורים קונספטואליים משלימים המזינים שיטוט ושהייה ממושכים: מתחם ה־Living מציע רהיטים, גופי תאורה, כלי בית ואביזרי נוי; מתחם הריחות כולל נרות, בשמים וסבונים; במתחם הספרייה תוכלו למצוא מבחר גדול של ספרי אמנות, עיצוב ואופנה; במעדנייה אפשר לשתות קפה ומיצים, לנשנש סלטים ואגוזים ולרכוש מוצרי מזון אורגניים ומזונות על למיניהם; וחנות הפרחים מוקדשת לוורדים בלבד, הפרח האולטימטיבי לדבריה של סבאג, בהיותו גם פסגת הקלאסה וגם זמין כל השנה.

Tali's,י30־25,000 ש"ח, אחד העם 8, 5108848־03