אתר האופנה Telavivian משיק חנות פופ אפ

אביבה זילברמן, Common raven, המותג הטרי HANNA, שלישיית TRES ו-Vasncrafts יתארחו בחנות הפופ אפ של האתר Telavivian שנפתחה היום (שלישי, 7.10)

Telavivian
Telavivian
7 באוקטובר 2014

האתר Telavivian מציג את תל אביב כמו שהיינו רוצים שתראה למתבונן בה מן החוץ – מקום נעים, כיפי ומסוגנן. עיר עם סטייל משלה, אבל כזו שאינה מבודדת מיתר בירות התרבות והאופנה של העולם ומנהלת איתן דיאלוג חיוני ופורה. כל הדברים האלה נכונים אבל מתחבאים בתוך מציאות חמה ומורכבת. קל יותר לזקק אותם לפלטפורמה וירטואלית וסטרילית. יהיה מעניין לראות איך המסר הזה יתורגם למרחב הפיזי באירוע האופנה הראשון של האתר, חנות פופ אפ שתקום בגלריית ארטספייס למשך יומיים בלבד לקראת ערב סוכות.

Telavivian

אחת ממייסדות האתר, אנה קופיטו – בלוגרית האופנה השוודית שהגיעה לביקור בתל אביב, התאהבה בעיר והחליטה להישאר – אחראית על האוצרות בשל ההיכרות שלה עם השוק המקומי שאותו היא מתעדת זה כמה שנים עבור האתר ומגזין "אל" השוודי. היא בחרה, בתבונה, להתמקד במספר מצומצם של מעצבות. כולן מייצרות אופנה עירונית דינמית אך כל אחת מהן מציגה חזון מקורי שמבדיל אותה מן האחרות: אביבה זילברמן בתחום אופנת הנשים, רחל כהן מהמותג Common raven, הזוג רותם וניר גואטה העומדים מאחורי המותג הטרי HANNA ושלישיית TRES. בתחום ההנעלה תהיה זו רותם גור למותג Vasncrafts. למכירות מסוג זה מתווסף בדרך כלל הערך המוסף של פגישה עם המעצבים, אבל ב־Telavivian מבקשים להדגיש את האפשרות הזו ומעוניינים לייצר קשר ממשי בין הקהל למעצבים. לשם כך החלו להעלות לאתר פוסטים של שיחות מקדימות עם המעצבים והמעצבות שמאחורי הלייבלים, וגם תמונות של יצירה מאחורי הקלעים. זאת כדי לספק חומר לשיחה ולחשוף את תהליך הייצור והחשיבה המורכב שמסתתרים מאחורי הפריטים שיוצעו למכירה.

7־8 באוקטובר, שביל המפעל 6 תל אביב