נפלה דושפרת ראשנו: חנן מרגילן עוברת לפעול בצהריים בלבד

מרק דושפרה בחנן מרגילן (צילום: אנטולי מיכאלו)
מרק דושפרה בחנן מרגילן (צילום: אנטולי מיכאלו)

לאחר 15 שנים, המסעדה הבוכרית הסופר-אהובה מקפלת את משמרת הערב שלה והחל מתחילת ספטמבר תפעל בשעות הצהריים בלבד. הבעלים, ארתור חנימוב: "אנחנו עייפים ומרגישים שזה קצת מכביד עלינו. אנחנו רוצים קצת חיים". ואנחנו רוצים את הדושפרה שלנו, אדוני

23 באוגוסט 2022

לידיעה הזו מגיע גיליון מיוחד (אבל יום שלישי היום, אז תצטרכו להסתפק רק בידיעה הזאת): אנחנו מצטערים מאוד לבשר לכם שמסעדת חנן מרגילן סוגרת את משמרת הערב ועוברת לעבוד בשעות צהריים בלבד. בפוסט שפורסם זה עתה נמסר כי מתחילת ספטמבר שעות הפעילות יתקצרו והמסעדה תפעל עד השעה 18:00 בלבד, במקום עד 22:00 עד כה. "החלטנו לסגור בערב כי אנחנו קצת עייפים ומרגישים שזה מכביד עלינו", אומר הבעלים, ארתור חנימוב, "לא קל לעבוד 15 שנים ברציפות 16 שעות ביום. אנחנו רוצים גם קצת אוויר וקצת חיים".

>> רק לפני חודש וחצי חנן מרגילן נבחרה בתור המקום בו השפים של תל אביב הכי אוהבים לאכול

ומעכשיו התור מול הדלת יהיה עוד יותר ארוך.
"כן, אני יודע, שקלתי הכל כבר אבל אין מה לעשות, יש החלטות שצריך לקבל. זה לא קל אבל יהיה בסדר. לא הכל כסף בחיים, צריך גם לחיות".

המסעדה הוותיקה בשכונת שפירא הוקמה על ידי חנימוב ואמו זיווה, המבשלת הראשית, בשנת 2007. על אף שהיא פועלת ללא כל פרסום, הפכו מנות הדגל הבוכריות לקונצנזוס בקרב פודיז ושפים כאחד, שיודעים להעריך את המיומנות והעקביות לאורך זמן. מעתה אמרו: דושפרה, לגמן, מנטי וגוז'גיז'ה עד 18:00 בלבד. ואם נותרתם רעבים ותאוותכם בידכם, נסו את המקומות שבהם ארתור אוהב לאכול.