חפשו את החברים שלכם: האפליקציות החברתיות החדשות

למצמץ מול זרים ולצאת לדייטים בלי סקס: שלוש אפליקציות חדשות ירעננו את חווית התקשורת המנוכרת שאנחנו כל כך אוהבים לשנוא ושונאים לאהוב

אפליקציית Flinch
אפליקציית Flinch
22 ביולי 2015

אי אפשר להתחמק מזה, עידן הרשתות החברתיות הפך אותנו למנוכרים יותר. ובואו נודה בזה, עד כמה שאנחנו נהנים להעביר ביקורת על המלאכותיות והריחוק שהכניסו פייסבוק ואינסטגרם לחיינו – לרובנו (לפחות המיזנטרופים ובעלי החרדות החברתיות) הוקל שאנחנו כבר לא צריכים להרים את הטלפון בימי הולדת או להתעניין באופן פעיל בחיים של החברים שלנו. אז כדי להמשיך לחגוג את הניכור הדיגיטלי, אספנו עבורכם שלוש אפליקציות שכנראה לא יחליפו את פייסבוק, אבל אולי תמצאו בהן חברים חדשים שתוכלו לא להתקשר אליהם ביום ההולדת הבא.

Flinch

מה: אפליקציית פלינץ' מפגישה בין שני משתמשים אקראיים (או אחד מחבריכם) לקרב מבטים. הראשון שמחייך או צוחק – נפסל.

החוויה: בתור האדם שלא מכיר בקונספט של פוקר פייס, נידונתי לכישלון. בסיבובים הראשונים החיוך הבוגדני השתלט עלי עוד לפני שהיריב הספיק לעלות על המסך. מה לא ניסיתי? לחשוב על השואה ועל גורי חתולים יתומים, אבל כלום לא עזר. ואז נזכרתי מה באמת מוריד לי את החיוך מהפרצוף – בחורים זרים שמעירים הערות סליזיות ושואלים למה אני לא מחייכת. למרבה המזל, פלינץ' מלאה בכאלו. אני זקוקה למקלחת.

בתכלס: כמו צ'ט רולט, רק בלי תמונות זין.

להורדת האפליקציה (באנדרואיד ואייפון)

FriendsTonight

מה: אפליקציית היכרויות המציגה אנשים בסביבתכם שרוצים לצאת לבילוי, ואם הרצון במפגש הוא הדדי – תוכלו לתקשר זה עם זה בהודעות ולצאת לכבוש את העיר.

החוויה: הבעיה בלבחון אפליקציה שעוד לא תפסה בשוק המקומי היא שכבר יומיים אני יושבת בחושך ומחכה שמישהו יצוץ לי על הצג. אז אם מישהו במרחק 150 ק"מ (המרחק המקסימלי שהאפליקציה מאפשרת) רוצה ולעשות כל דבר שלא כולל מין (אין מה לעשות, אלו חוקי הפורמט), אני יושבת ומרפרשת כמו מסכנה. איך תזהו אותי? אני היחידה שפה.

בתכלס: כמו טינדר, רק בלי תמונות זין.

אבל בתכלס-בתכלס: הקיץ של אביה.

להורדת האפליקציה (באייפון בלבד בינתיים)

Beme

מה: בחור בשם קייסי נייסטט מאס בפילטרים המלאכותיים שגורמים לחיים שלנו להיראות הרבה יותר יפים ממה שהם באמת, והחליט להקים רשת חברתית שמבוססת על שיתוף מיידי של וידאו ותמונות ללא אפשרות לערוך או לצפות בתכנים לפני הפרסום. אה, כן, וגם אי אפשר לעשות לייקים.

החוויה: כיאה לאפליקצייה שרוצה להיות פייסבוק להיפסטרים, כדי להשתמש בה יש לי שתי אפשרויות: לקבל הזמנה מחברים, או לחכות 99 ימים. ובגלל שאין לי חברים מקובלים, אני אמשיך להסתכל על השעון שסופר לאחור או אחכה שמישהו סוף סוף יענה להצעה שלי לטיפוס על קירות ב-FriendsTonight.

בתכלס: כמו אינסטגרם, רק לאנשים פוטוגניים במיוחד.

להורדת האפליקציה באייפון (האפליקציה קיימת גם באנרדואיד, אבל אנדרגראונד מכדי לתחזק אתר פעיל)