פרסי האוכל 2018: טאיזו היא המסעדה הטובה ביותר בתל אביב

המסעדה האסייתית זכתה בתואר המרשים חמש פעמים מאז הקמתה ב-2013. השף יובל בן נריה: ממלא אותי לדעת שטאיזו מצליחה לשמור על הישגים ולהגיע לרמת שביעות רצון גבוהה

יובל בן נריה (צילום: איליה מלניקוב)
יובל בן נריה (צילום: איליה מלניקוב)
26 בדצמבר 2018

בענף שבו מסעדות נפתחות על בסיס יומיומי כמעט ונסגרות באותו הקצב, הזכייה של מסעדת טאיזו בקטגוריית המסעדה הטובה ביותר מרשימה מתמיד: האסייתית של שף יובל בן נריה שומרת על מעמדה מהשנה שעברה ומשנת 2015, ובסך הכל זכתה בתואר חמש פעמים מאז הקמתה בשנת 2013. "אנחנו בתקופה מאתגרת באופן כללי", מסכם בן נריה את השנה החולפת, "הרבה דברים משתנים מאחורי הקלעים מבחינת רווחיות וכל מה שקשור לכוח עבודה. עומדים בפנינו הרבה אתגרים אבל משמח אותי לדעת שעל אף האתגרים, שקורים ברמה היומיומית, אנחנו עדיין מצליחים לשמור על רמה גבוהה מאוד ולהוציא הרבה מאוד אורחים מבסוטים. במציאות של היום עם עליית המחירים הבלתי פוסקת, הקשיים והביורוקרטיה, ממלא אותי לדעת שטאיזו מצליחה לשמור על הישגים ולהגיע לרמת שביעות רצון גבוהה. עם כל זה שנפתחו הרבה מסעדות אסייתיות שחלקן ניסו להתקרב לרעיון ולקונספט, טאיזו עדיין נשארת ייחודית בנוף ויודעת לחדש ולרגש".

מנת קארי סרטנים של טאיזו (צילום: יפית שמחה)
מנת קארי סרטנים של טאיזו (צילום: יפית שמחה)

מה מתוכנן לשנה הבאה?

"טאיזו תמשיך באותה עשייה אף שהקבוצה יחד איתי תפתח השנה עוד מסעדה. עם יא־פאן לצד טאיזו והמסעדה החדשה אין לי ספק שנמשיך לשמור על רמה במטבח ובפלור, לחדש ולהוביל מגמות בתחום".

מה תאחל לעצמך לשנה הבאה?

"בהקשר של המסעדה החדשה מדובר באתגר. זו תהיה מסעדה גדולה בקונספט שונה מטאיזו, עדיין אסייתי אך דומה יותר לעולם התוכן של יא־פאן. יהיה מאתגר לעמוד בראש שלוש מסעדות תובעניות וחדשניות שצריך לבקר יום יום, עם אורחים תובעניים ורמה שיש לשמור עליה. זו הולכת להיות עבורי שנה עסוקה ומעניינת".