מיני-מי: טאפאס בר חדש בשוק הכרמל מתכנן להתעסק בקטנות

מנה קטנה ועוד מנה קטנה. טאפס בר. צילום: עדי הס
מנה קטנה ועוד מנה קטנה. טאפס בר. צילום: עדי הס

אולה! האנשים שהביאו לכם את בר האוכל בשוק האהוב חוצים את הכביש ופותחים בר טאפאסים לשעות הערב, כולל מוזיקה חגיגית, קוקטיילים באווירת השוק ומנות קטנות וטעימות שיזכירו לכם את השמש הספרדית. ובנוגע למחירים? ובכן, תחליטו בעצמכם

27 ביוני 2022

כל מי שמכיר את שוק הכרמל, ועל אחת כמה וכמה מי שמבקר שם בקביעות, מכיר את בר האוכל בסמטת הכרמל 38. ועכשיו הגיע הזמן להכיר את הבייבי החדש שלהם – בר טאפאס דנדש שנפתח, איך לא, בשוק הכרמל. הכירו את "The Tapas Club", בר אוכל חדש באווירה המאפיינת של שוק הכרמל – צעיר, תוסס וכמובן מהנה. בחלל החדש והמרווח מאוד, שממוקם במרחק פסיעה מבר האוכל המקורי, ממש בצידו השני של הכביש, ישנו בר מרכזי גדול, אליו מוגשות כל עת מנות קטנות לבחירה ואלכוהול בשפע (בעיקר בדמות קוקטיילים). כמו באחיו הגדול שממול, גם כאן המוזיקה מתנגת בכל עת, ובהמשך הבר צפוי לארח הופעות, מסיבות, ערבי קונספט ייחודים, אירועים פרטיים ועוד.

טאפס בר. צילום: עדי הס
טאפס בר. צילום: עדי הס

ומה בתפריט, אתם וודאי שואלים? טאפאס של דגים, פירות ים וגם מנות בשר. כך תוכלו, למשל, למצוא במקום נקניקיות בקר מבית אלן טלמור שרקוטרי, המוגשות בעישון קר ובתוספת כרוב מבושל בבירה (62 ש״ח) או סביצ'ה דג-ים עם הפתעות טריות וריחניות מהשוק (42 ש״ח). עוד בגזרת הדגים – דג קוד בטיגון עמוק ומנחם עם רוטב קארי מעקצץ (45 ש״ח).

קרם קטלן מתקתק. טאפס בר. צילום: עדי הס
קרם קטלן מתקתק. טאפס בר. צילום: עדי הס

עוד תמצאו במקום – ברוסקטה של תאנים טריות (זוהי העונה!) עם גבינת ברי מיושנת, שידוך אידאלי לקוקטייל פירותי וצונן (32 ש״ח). עלות קוקטייל סטנדרטי יותר עומדת על 38 ש״ח, שגם מאפשרת לנו להשתכר בכיף בלי רגשות אשם. לקינוח תוכלו להמתיק את הארוחה עם קרם קטלן ספרדי מסורתי בזיגוג ברולה של סוכר חרוך (29 ש״ח). את כל הדברים הנ"ל תוכלו לדגום באירוע פתיחה בשישי הקרוב, בהם יוגשו המנות במחירי הרצה ואפילו יהיה די.ג'יי, כי למה לא. 

The Tapas Club, סמטת הכרמל 30, א'-ה' 17:00-00:00, ו' 10:00-17:00