טבעת האירוסין של מייגן מרקל יכולה להיות שלך. בערך

האתר של ארמון בקינגהאם מציעה למכירה רפליקות מדויקות של טבעת האירוסין של מייגן מרקל, שיתאימו במיוחד לכל מי שרוצה לחוש עצמה הדוכסית מאלנבי

מייגן מרקל. צילום: גטי אימג'ס
מייגן מרקל. צילום: גטי אימג'ס
8 באוקטובר 2018

חדשות טובות לכל מי שחולה על מייגן מרקל: מהיום גם את יכולה לרכוש את טבעת הנישואים של הדוכסית. בערך. חנות המזכרות של ארמון בקינגהאם התקשתה להתעלם מההייפ הפסיכוטי סביב הדוכסית מסאסקס והחליטה להפוך את ההיסטריה למזומנים. אתר הארמון מציע למכירה העתק מדויק של טבעת האירוסין של מרקל במחיר של 30 פאונד (כ-141 ש"ח), שזה קצת יותר מטבעת שקונים בדוכן בקניון וקצת פחות מטבעת בקונים ביריד מעצבים כלשהו בדיזינגוף סנטר.

עוד כתבות מעניינות:
החוקים החדשים בחייה של מייגן מרקל
מייגן מרקל הוציאה ספר שזינק לראש טבלת המכירות

בניגוד לטבעת המקורית ששוויה מוערך ב-180 אלף יורו, הטבעת הזולה לא עשויה מתכשיט שהיה שייך לנסיכה דיאנה, לא כוללת יהלומים מובחרים ולא תוענק לכן על ידי נסיך, אם כי היא כן באה בסט של עגילים (118 ש"ח) ושרשרת (141 ש"ח) למי שמעוניינת להדר במצוות המלוכה ולחוש עצמה הדוכסית מאלנבי.

אגב, גם אחותה למחצה של מרקל, סמנתה, רצתה לחוש דוכסית והגיעה עד לשערי הארמון בכדי למסור לה מכתב כלשהו (שאולי בו היא מבקשת הנחה על הטבעת?). כך או כך, האחות לא הוכנסה בשערי הארמון ונותרה להתייבש בחוץ כאחת האדם.

אז נכון, אתר ארמון בקינגהאם מתעלם מהקריירה הקודמת של מרקל כשחקנית והעלים את העובדה הזאת מקורות חייה, אבל קצת כסף מהיותה פאשן אייקון עדיין לא הרג אף אחד.