קיץ של כדורגל: טוטנהאם ורומא מגיעות לחיפה ואתם נכנסים בהטבה

הכי כדורגל שיהיה לכם בקיץ הזה. אוהדי טוטנהאם בפעולה (צילום: גטי אימג'ס)
הכי כדורגל שיהיה לכם בקיץ הזה. אוהדי טוטנהאם בפעולה (צילום: גטי אימג'ס)

אתם הולכים להתגעגע לכדורגל בקיץ הזה, אבל יש לנו בדיוק את מה שישבור לכם את הקריז לכדור המתגלגל על הדשא: מועדוני הפאר מלונדון ורומא מגיעים למשחק חגיגי בחיפה ופועלים וונדר מארגן לכם הטבה רצינית בכניסה. נשמע לנו כמו גול

30 במאי 2022

זה לא הולך להיות קיץ קל. במקום המונדיאל שהיינו אמורים לקבל ונדחה לחורף בגלל הכסף הקטארי הגדול, ממתין לחובבי הכדורגל כלום ושום דבר פלוס שממה ושיממון לאורך חודשי יוני ויולי הלוהטים. אבל אם תפעלו מהר, ממש בסוף יולי, ממתין לכם ערב של כדורגל אירופאי משובח שאפילו לא תצטרכו לטוס בשבילו: טוטנהאם תתמודד מול רומא על כר הדשא הנאה באיצטדיון סמי עופר בחיפה.

איצטדיון סמי עופר בחיפה (צילום: GettyImages)
איצטדיון סמי עופר בחיפה (צילום: GettyImages)

המשחק ייערך ב-30.7 בשעה 21:00, ואת הכרטיסים תוכלו להזמין החל ממחר (יום ג', 31.5) באתר קופת תל אביב. טוטנהאם סיימה עונה מצוינת במקום הרביעי בפרמייר ליג ותשוב בעונה הבאה לליגת האלופות, בעוד רומא של ז'וזה מוריניו מסיימת עונה לא פשוטה במקום השישי בליגה האיטלקית הבכירה וזכייה טרייה בגביע ה-ECL (הגביע האירופי השלישי בחשיבותו).

>> הופעות, מתנות, ארוחות בוקר ועוד הטבות כיפיות שמצאנו לכם 

כוכב רוק. ז'וזה מוריניו, בסוף יולי בישראל (צילום: גטי אימג'ס)
כוכב רוק. ז'וזה מוריניו, בסוף יולי בישראל (צילום: גטי אימג'ס)

שתי הקבוצות צפויות להגיע לארץ בהרכביהן החזקים, כחלק מהכנותיהן הקדחתניות לעונת הכדורגל האירופית שמתחילה באוגוסט. עם טוטנהאם הלונדונית צפויים להגיע הכוכבים הגדולים הארי קיין וסון יונג מון עם המאמן הנהדר אנטוניו קונטה, בעוד רומא תתייצב כשעל הקווים ז'וזה מוריניו הענק. למשתמשי אפליקציית פועלים וונדר ממתינה הטבה של 70 שקלים לכרטיס יחיד תמורת 30 נקודות בלבד, כשמחירי הכרטיסים מתחילים ב-299 שקלים ומעלה. לא היינו מחכים עם זה הרבה.

>> טוטנהאם נגד רומא בחיפה, 30.7, ההטבה מחכה לכם כאן
*ללקוחות בנק הפועלים המחזיקים בכרטיס אשראי של בנק הפועלים ומצורפים לערוץ "פועלים באינטרנט".
בכפוף לתקנון התכנית באתר הבנק, לתנאים בעמוד ההטבה ולתנאי השימוש באפליקציית Poalim Wonder. עד גמר המלאי