לריקי ג'רווייס יש חדשות רעות למעריצי "טוני חוזר לחיים"

השחקן הודיע שלמרות הפיתוי, העונה השלישית תהיה גם האחרונה. זאת החלטה נבונה: הוא לא הצליח לעמוד ברף שהציב לעצמו, והפרויקטים הבאים בנטפליקס כבר מחכים

ריקי ג'רווייס ב"טוני חוזר לחיים"
ריקי ג'רווייס ב"טוני חוזר לחיים"

ריקי ג'רווייס, יוצר וכוכב "טוני חוזר לחיים", אכזב היום מעריצים רבים ברחבי העולם. בריאיון לעיתון הסאן חשף השחקן כי העונה השלישית של הסדרה המצליחה תהיה גם האחרונה.

"כבר החלטתי – לא תהיה עונה רביעית", אמר. "לעולם אל תגיד לעולם, אבל אני מצהיר על זה כדי לזכור, מכיוון שזה מפתה, מאוד מפתה". ג'רווייס התייחס גם לצופים, ונראה שהוא יודע טוב מהם: "הקהל חושב שהוא רוצה עוד עונה, אבל הוא לא יודע, הוא לא בטוח, אז צריך להיות זהירים".

ריקי ג'רווייס ב"טוני חוזר לחיים"
ריקי ג'רווייס ב"טוני חוזר לחיים"

העונה השנייה של "טוני חוזר לחיים" נחתה בנטפליקס באפריל האחרון, וכיכבה במקום הראשון במדד הצפיות של ענקית הסטרימינג שבועות ארוכים. אלא שיכול להיות שהוא היה צריך להסתפק בעונה הראשונה בלבד. כפי שאיבחנה אצלנו יעל שוב, ג'רווייס לא הצליח לעמוד ברף שהציב לעצמו. "העונה השנייה של 'טוני חוזר לחיים' ממחזרת באופן חיוור את העונה הראשונה, ותוך כדי חושפת את הבעיות שהיו שם כבר קודם", כתבה בביקורת. דבר לא השתנה, הדמויות נכתבו בעצלות, ומה שהכי ברור הוא שלג'רווייס אכפת רק מדמותו שלו.

ג'רווייס קיבל החלטה נבונה. הוא חתום על הסכם מול נטפליקס הכולל מספר פרויקטים, שבמסגרתו הסכים לכתוב את העונה השלישית. אחרי שיסיים איתה, יהיה מעניין מאוד לראות מה עוד יוציא תחת ידיו.