אחרי עשרים שנה: טורניר המטקות של תל אביב חוזר לחופים

יש לנו הרגשה שהבחור עם הכובע קפטן הולך לכסח את כולם. צילום: עוזר שכטר
יש לנו הרגשה שהבחור עם הכובע קפטן הולך לכסח את כולם. צילום: עוזר שכטר

אחרי עשרים שנה: מי שהיה כאן דאז מתגעגע, ומי שעוד לא נולד לא יודע שהוא מתגעגע, טורניר המטקות התל אביבי חוזר לחיינו. חוף בוגרשוב וחוף פרישמן הולכים להתמלא זוגות זוגות שינסו להתחרות על המקום הראשון, ולזכות בפרס כספי. יש גם הפנינג שיכלול בתוכו פיסול סביבתי בחול, כי יש מלא חול אז מה כבר יעשו

תל אביב, תכיני את החופים שלך לרעשי הטיק-טק-טיק-טק, כי אחרי 20 שנה אליפות תל אביב-יפו במטקות חוזרת. מדובר באחד האירועים החמים של הקיץ, בטח  דאז, לפני ש"אירוע חם בקיץ" כלל גם התייחסות להתחממות האקלים. מתי כל הטוב הזה הולך לקרות? ביום שבת ה-22.7, החל מ-9:00 עד 17:00, בחוף פרישמן וחוף בוגרשוב. לא לשכוח בקבוק מים ומצב רוח. ומטקות גם, אל תשכחו מטקות. זה כל הפואנטה.

בואו לנסות לזכות בכבוד ישראלי. צילום: עוז שכטר
בואו לנסות לזכות בכבוד ישראלי. צילום: עוז שכטר

במסגרת הטורניר שיעשה כבוד למשחק החופים הכי ישראלי מחכה לכם תחרויות בקטגוריות שונות. ביניהם טורניר זוגות לנשים, טורניר זוגות לגברים ואפילו טורניר זוגות מעורבים. והמנצחים והמנצחות? מובטחים לכם ולכן פרסים כספיים ופרסים נוספים. ואם אתם לא ממש אוהבים מטקות, אז דעו שלצד התחרויות הולך להתקיים הפנינג חוף צבעוני לכל המשפחה. אם חשבתם שמטקות זה משעמם, אז תנסו את אחת מהפעילויות שהולכות להיות בהפנינג כמו פיסול סביבתי בחול, סדנת מיחדוש מטקות וסדנת לימוד מטקות לילדים – כי אם אתם לא טובים במטקות, זה לא אומר שהילדים לא צריכים להיות טובים. 

תכינו את הידיים. זה הולך להיות עוצמתי. צילום: עוז שכטר
תכינו את הידיים. זה הולך להיות עוצמתי. צילום: עוז שכטר

האירוע מתקיים בשיתוף פעולה בין עיריית תל אביב-יפו, מנהל קהילה, תרבות וספורט, רשות הספורט העירונית וקאנטרי גורדון. יו"ר מועצת העיר ומחזיק תיק הספורט בעיריית תל אביב, ליאור שפירא, מספר על שמחתו להחזרת הטורניר ומוסיף כי "משחק המטקות מייצג את מה שיפה בפורט, משחק שמבוסס על שיתוף פעולה בין המתמודדים מצד אחד, ומצריך התמדה ואימון מתמשך כדי להגיע לרמה גבוהה מצד שני. מדובר במשחק לאומי עממי שיכול להתאים לכל מי שיבחרו לשחק". עלות ההרשמה לאליפות לזוג עומדת על 150 שקלים. למחזיקי כרטיס דיגיתל עלות ההרשמה מוזלת של 100 שקלים. הכניסה להפנינג חופשית למשתתפים, בני משפחותיהם ולכלל הציבור עם או בלי רכישת כרטיס.

טורניר המטקות יתקיים ביום שבת ה-22.7, החל מ-9:00 עד 17:00. ההרשמה ופרטים נוספים בלינק