הסבון בכה מאוד: מוצרי הטיפוח החדשים של קיילי ג'נר מעוררים סערה

על סבון הפנים שלה נכתב כי הוא פוצע את העור, על הביקורות החיוביות נאמר כי הן מזויפות וסרטון שטיפת הפנים שלה מעצבן את כולם. מה יהיה קיילי?

מה יהיה, קיילי? איור: מיכל רוט
מה יהיה, קיילי? איור: מיכל רוט
4 ביוני 2019

קיילי ג'נר, האחות והמיליונים, מעצבנת את עולם הביוטי. הפעם לא מדובר בעובדה שהיא אוהבת לכנות את עצמה "Self made", אלא בליין מוצרי טיפוח עור הפנים החדש KylieSkin, איתו היא מבקשת להרחיב את אימפריית הקוסמטיקה שלה. על פניו (הבדיחה בהחלט מכוונת) ליין טיפוח עור הפנים של ג'נר אמור היה להיות הצלחה מסחררת, אך המעריצים חושבים אחרת, הלקוחות לא מרוצים והביקורות קוטלות.

View this post on Instagram

good morning ☀️

A post shared by Kylie Skin by Kylie Jenner (@kylieskin) on

"קיילי ג'נר מנסה להרוס לכולן את עור הפנים כדי שנצטרך לקנות את האיפור שלה כדי לכסות את הנזק!" נכתב בטוויטר. הרשת פשוט מוצפת לעייפה בביקורות מאוכזבות. על סבון הפנים של KylieSkin, המכיל בתוכו שברי אגוזי לוז, נכתב כי הוא גורם לפציעות ומזיק לעור הפנים; על הביקורות המפרגנות שג'נר מפרסמת בטוויטר שלה נכתב כי הן מזויפות, ואל תתחילו בכלל לדבר איתנו על הסרטון בו היא שוטפת את עור הפנים שלה כדי להדגים איך "לעשות את זה כמו המקצוענית". ההופעה של מדונה באירוויזיון, התפרקות הכנסת – ועכשיו זה?!

בסרטון שמעורר ביקורת קשה יותר ברשתות החברתיות מזו שמקבלים חוקים שוביניסטיים האוסרים הפלות, ג'נר מציבה את הסמארטפון שלה במצב סלפי ליד כיור ושוטפת פנים. 10 שניות על השעון והפנים נקיות, רק שהתגובות מציינות את הפילטר מחליק הפנים ומגדיל העיניים שהיא משתמשת בו – אופס. הסרטון, לדעת המעריצים, מציג זיוף ונוגד את המלצת רופאי העור לשטוף פנים במשך 30 שניות לפחות.

קיילי, אל תסבני אותנו. עד שתתפני מספירת השטרות שלך ותכיני את מכתב ההתנצלות, אנחנו מחכים לך במעבר 9 בפארם הקרוב לביתנו, עושים טסטים על המוצרים של פנינה רוזנבלום. נכון, היא לא הבטיחה עור פנים חלק ונקי ב-10 שניות, אבל לפחות הבטיחה שתמיד תהיה שם לצידנו.