באו להרים

טעמנו את הפיצה החדשה שיורדת אליכם עם מנוף

הפיצה ממנוף ברחוב זנגוויל נראתה לנו כמו עוד גימיק מטופש אבל התבררה כארוחת ערב ראויה, במיוחד אם אתם ילדים שגרים בסמוך או כתבי אוכל שמחפשים גימיקים מטופשים 

צילום: יואב רבינוביץ'
צילום: יואב רבינוביץ'

גללתי את האינסטה וחשבתי לעצמי, "נשבר הזין". בפיד הופיע סרטון של מנוף מוריד מגש פיצה מגג. באמת שהעניין מתחיל לעבור כל גבול. פיצה שיורדת ממנוף? באמת? לא הספיק לנו שאיזה שמוק לבוש מסכה התחיל למכור המבורגר דרך חור בקיר (ואני כבר למדתי: לא מכניסים לפה דברים שיוצאים מחור בקיר)? מעלה הסרטון הרגיע אותי שמדובר במה שנראה כמו משפחה נחמדה וחובבת פיצה, שלפי האינסטגרם שלהם מחזיקה בטאבון ובגינת תבלין על גג הבניין.

הסיפור הוא כזה: רק בין 16:00 ל־20:00 ורק בימי שבת, בבניין ברחוב זנגוויל שבצפון העיר, יש להגיע, להזמין פיצה בווטסאפ, לשים לפי פקודה כסף בתוך תיבה הניצבת על משטח שנגלל מעלה על ידי מנוף, והוא בתמורה יוריד לעברך פיצה בקרטון. 35 ש"ח לחוויה.

צילום: יואב רבינוביץ'
צילום: יואב רבינוביץ'

הגעתי למקום ושלחתי הודעה. בזמן ההמתנה הגיעו שני ילדים מהבניין הסמוך. שאלתי אותם אם הם כבר אכלו את הפיצה והם ענו שכן ושהפיצה טעימה. חשבתי לעצמי: גימיק, לא גימיק, ילדי השכונה נהנים וזה מה שחשוב. עוד אלה הולכים ולמקום הגיעה כתבת של ערוץ אוכל. וחשבתי לעצמי: גימיק, לא גימיק, כתבי האוכל של השכונה נהנים וזה מה שחשוב.

כעת הגיע תורי. הפיצה ירדה מטה. קוטרה אישי פלוס. הבצק יחסית רך אך מוצק דיו, בעל שוליים נפוחים ולכן יש שיכנו אותה "נאפוליטנית". הרוטב בעל טעם שטוח, כזה של עגבניות משומרות. אני אוהב. הגבינה – מוצרלה באפלו ופרמזן (לפי התפריט) – מפוזרת באופן די ספורדי. אני יודע שטוענים שככה אוכלים בנאפולי, אבל אני מעדיף גבינה שמכסה את כל השטח. טעם הריחן והאורגנו הטריים מהגינה היה דומיננטי. אני אוהב אורגנו, אבל במשורה.

סך הכל מדובר בפיצה הגונה מאוד ובמחיר הגון מאוד. 35 ש"ח יסדרו לכם פיצת ערב אישית וטעימה. לא הייתי מגיע במיוחד, אבל אם הייתי ילד מהבניין השכן או כתבת של ערוץ אוכל הייתי שמח. ובאשר לגימיק? אחרי שנים של "איך נקרא לך היום" במזנון ו"רוצה להוסיף שירות" אצל עומר מילר, פתאום אפס אינטראקציה אנושית. הגיע הזמן שמכונות יחליפו את נותני השירות. במזון ובכלל. לא קניתי בגדים חדשים כבר עשור. אני עדיין לובש מכנסיים של אקס בוי.

חשבון: 35 לפיצה אישית +
מדד הטראש: לא טראש אבל לא נראה לי שיש להם אישור של משרד הבריאות
אופציה טבעונית: יש פיצה מרינרה בלי גבינה ופוקצ'ה
וייב: תאונת עבודה שמחכה לקרות. מאמין שהמקום ייסגר על ידי העירייה תוך חודש.
טעים: ברמה של אם אתם באזור (***)

אינפו: זנגוויל 20, שבת 16:00־20:00

058-4522025 (רק וואטסאפ)