שחייה צורנית: כל הטרנדים של בגדי הים לקיץ 2019

אנחנו לא צריכים לתת לכם סיבה ללכת לים הקיץ, אבל לגמרי יכולים לעזור לכם לעשות את זה בסטייל

תקופת הצנע

עבור הגולשות והגולשים שבינינו לא מדובר בבשורה חדשה, אבל בגד הים בעל השרוולים מבסס מעמדו כטרנד הלוהט של הקיץ. הופכת לעגבנייה אחרי דקה בשמש? הכירי את החבר החדש הכי טוב שלך.

 

הו בוי

חיתוך הרגל הגבוה אאוט שחזר לחיינו מהאייטיז תודות לקרדשיאנס אאוט, חיתוך הרגל הנמוך או בשמו הלא מאוד מפתה "בוי לג" – אין. הטרנד יוצר חלק תחתון לבגד הים הנע בין תחתונים למכנסיים קצרצרים, ומציע רומנטיקה קלאסית בסגנון רייצ'ל מקאדמס בסרט היומן. אלופת הז'אנר הישראלית היא כמובן גל אנג'ל עם בגדי הים בעלי החיתוך הנמוך במותג שלהUgly Duckling.

Ugly Duckling. צילום: תמיר מוש
Ugly Duckling. צילום: תמיר מוש

נא לחגור

בקיץ הקרוב אתם תתאמצו למצוא בגדי ים בלי חגורה. קשירות, אבזמים, חבלים – יו ניים איט – הטרנד שצץ בשנה שעברה חוזר בענק גם השנה וכובש כל מותן טובה. החדשות הטובות הן שהפרשנויות הרבות שהוא מקבל מאפשרות לאמץ אותו בלי לחשוש שתיראו כמו כולן.

הסתנוורנו

אוי, ניאון. אי אפשר איתך ומתברר שגם בלעדיך. דוח בגדי הים של האתר Lyst, המתבסס על חיפושים וקניות אונליין, הכריז השנה על ניאון כטרנד הגדול ביותר לקיץ הקרוב, כאשר מבוקשים במיוחד הם בגדי ים ירוקים וצהובים. סיבה נוספת להצטייד במשקפי שמש.

Happy Socks לסטורי. צילום: יח"צ
Happy Socks לסטורי. צילום: יח"צ

אל חלד

השילוב בין בגדי ים לבדים בעלי גוון מתכתי יוצרים לוק שהדבר הכי טוב שיש לנו לומר עליו הוא לא אלגנטי. ובלא אלגנטי אנחנו מתכוונים למראה שזול תהיה מחמאה עבורו. עם זאת יותר ויותר מעצבים מאמצים את הבד הטריקי ויוצרים גרסאות מעודנות שיטיבו עם יפי הברק והזוהר.

ורוד מטאלי ב-ZOHARA. צילום: מיכאל טופיול
ורוד מטאלי ב-ZOHARA. צילום: מיכאל טופיול

עדיף כתפייה אחת ביד

איף הופכים סתם בגד ים לכזה עם טוויסט תוך הפעלה מינימאלית של מאמץ? בגד ים עם כתפייה אחת, כמובן. על אף היותם מאתגרי שיזוף (וללא ספק מאתגרי יציבות החזה), בגדי הים הא־סימטריים נמצאים בכל מקום העונה ויוצרים מראה מלא ביטחון, אלגנטי ושונה.

עלה לה

גם השנה התירוץ שלנו להימנע מאימונים נשאר באופנה, וזה נהדר. תחתוני בקיני בגזרה גבוהה עוטפים את כל מה שיש לעטוף, נראים מעולה על מגוון גזרות גוף ומביאים אותה בנוסטלגיה רומנטית. שרופים על זה.

thefrankieshop.com. צילום מסך
thefrankieshop.com. צילום מסך
ZOHARA. צילום: יח"צ
ZOHARA. צילום: יח"צ

על כביש החוף

בגזרת בגדי הים לגברים אנחנו נאלצים לדווח על קיפוח. חובבי התחתונים (אנחנו סולחים לכם, זו מדינה דמוקרטית) ייאלצו גם השנה לחפש אחר בגד ים ראוי, ועבור חובבי המכנסיים על שלל אורכיהם אין חדש תחת השמש. בין פיהוק לפיהוק איתרנו את צבעי הפסטל וההדפסים הצבאיים כטרנדים חמים להתהלך בהם אל החוף.