ילדותי השנייה: אתר היד השנייה שיעשה לכם חשק לילדים

בגדים, נעליים, צעצועים – הם גדלים בטירוף (טפו טפו) ואתם לא עומדים בקצב? מצאנו אתר חדש שכולו יד שנייה לילדים שיסדר אתכם

אתר פרפיט. צילום: הילה מוטיל
אתר פרפיט. צילום: הילה מוטיל

אמרו ביי ביי לנעליים מרופטות שזרקה עליכם הגיסה, היפרדו לשלום מחולצת הנזלת שהוריש לכן הדוד לרגל הולדת הבן ואמצו אל חיקכם את אתר היד השנייה לילדים "פרפיט", המציע פיתרון שיקי במיוחד להורים מותשים כלכלית (כלומר, כולם).

הילה מוטיל, אמא לשניים, תל אביבית ואסתטיקנית ברמ"ח איבריה הקימה את האתר מתוך צורך אישי בקניות איכותיות, קלות לביצוע וחסכוניות עבור הכיס והסביבה. כך, היא מספרת, נולד האתר שמאפשר להורים למכור זה לזה פריטים ללא עלות נוספת, בשאיפה לשינוי תרבות הצריכה לילדים בארץ.

הילה מוטיל.
הילה מוטיל.

"ברגע שנעשיתי אמא, הופתעתי מכמות הדברים שיש לי בבית", מספרת מוטיל. "את רוצה לדאוג לילדים, אבל הצרכים שלהם משתנים מאוד מהר ואז את מוצאת את עצמך עם בגד, מיטה או צעצוע שהתאימו ועכשיו פשוט תופסים מקום. כשנהייתי אמא לשניים זה הלך וגבר".

אתר פרפיט. צילום מסך
אתר פרפיט. צילום מסך

לדבריה, הקשר בין עולם עיצוב הפנים ממנו היא מגיעה להקמת האתר אינו מקרי. "כמעצבת פנים, אני מבינה את הצורך באירגון וסדר בבית. בית זה מקום שחוזרים אליו להיטען באנרגיות, וכשהוא משמש כמאגר חפצים – לא משנה כמה הם רכים ומתוקים – הוא לא משרת את מי שגר בו". כאמא, מדובר מבחינתה גם באקט חינוכי: "אני רוצה לחנך את הילדים שלי לכך שלחפצים שלנו יש ערך, גם אחרי שהם יצאו מהאריזה".

אתר פרפיט. צילום: הילה מוטיל
אתר פרפיט. צילום: הילה מוטיל

עם 1,600 משתמשים רשומים וכ-5,000 כניסות בחודש, נראה שיש קהל לא קטן של הורים שמרגישים את אותו הדבר בדיוק. "רוב המשתמשים הם מהמרכז", מסבירה מוטיל. "אנשים בארץ משקיעים את מיטב כספם במוצרי ילדים מאוד יקרים. יוקר המחייה, ערכים אקולוגיים – יש פה אג'נדה שהיא שינוי בהתהוות".

חיסכון, אג'נדה או מסר חינוכי, בין ההיצע הרחב שמסודר באתר בקפידה תמצאו מגוון צעצועים, בגדים, כלי נגינה, ספרים, עגלות בטיחות ועזרי הריון, כולם מסווגים לפי איזור מגורים, גיל, מידה, מותג וצבע. הפריטים כולם מוצעים למכירה במחירים המכבדים את הפלטפורמה, שעושים לנו חשק לגדל ילדים.

צילום: הילה מוטיל
צילום: הילה מוטיל