הזעה נעימה: אירוע יוגה ענקי (וחינמי!) לרגל יום היוגה הבינלאומי

הנה כמה אנשים שמוכנים להתגמש (תמונה: באדיבות שגרירות הודו בישראל)
הנה כמה אנשים שמוכנים להתגמש (תמונה: באדיבות שגרירות הודו בישראל)

הכינו את המזרנים, ליבשו את הטייצים, תאספו את השיער - מחר (יום ג'), יחול יום היוגה הבינלאומי. תל אביב, העיר שאפשר למצוא בה יותר אנשים שמסתובבים עם מזרני יוגה מאשר דירות, מציינת את המאורע באירוע חינמי, צבעוני ומרגש במתחם התחנה עם תרגולים, אוכל הודי, מוזיקה והרבה זיעה

לפני כשמונה שנים הכריז ראש ממשלת הודו, נרנדרה מודי, על תאריך ה-21.6 כיום היוגה הבינלאומי. במקרה או לא במקרה, זה גם היום עם הכי הרבה שעות ביממה. הרעיון התקבל בזרועות פתוחות (או יותר נכון, בנמסטה) ברחבי כל העולם, כך שמתרגלים מכל העולם מציינים ביום הזה את הערכתם ליוגה על ידי שירה, תרגול התנוחות, מדיטציות ואפילו אכילת אוכל הודי, כי למה לא בעצם?
בתל אביב, העיר שמזמן כבר התאהבה בתנוחות המפותלות והשוואסנה המיוחלת, מציינים את היום באירוע מושקע במתחם התחנה בשיתוף עיריית תל אביב. האירוע יתחיל ב-18:30 בשירת מנטרות עם נאריאן ג’וטי (רון פז) בליווי ירון פאר ושי בכר. לאחר טקס במעמד שגריר הודו בישראל וראש עיריית ת”א יפו, יועברו תרגולי יוגה ע”י המורה ההודי אודאי קומאר סאמה, כמו גם המורה המוכר והאהוב אייל צ’חנובסקי. לסיום תתקיים הופעת די ג'יי לסגירת היום הארוך בשנה. האירוע ילווה גם בקולינריה הודית, רק לא לאכול לפני התרגול, כן?
ייתכן שזו תמונה של ‏‏אדם אחד‏ ו‏פעילות בחוץ‏‏
מתוך עמוד הפייסבוק: יום היוגה הבינלאומי – International Yoga Day

הפסטיבל של השנה יהיה היסטורי ומרגש במיוחד, מכיוון שמציינים 75 שנה לעצמאותה של הודו ו-30 שנה לכינון יחסים דיפלומטיים מלאים בין הודו וישראל. בהזדמנות חגיגית זו יום היוגה בת"א נבחר ע"י יוזמה עולמית, כאירוע מרכזי אשר ישודר בשידור חי ע"י ערוץ הטלוויזיה ההודית הממלכתית (DD), לצד מגוון ארועי יוגה נבחרים ברחבי העולם. לאות הכבוד, קהל הקוראים יעבור לתנוחת כלב מביט למעלה.