יום הקולנוע הבינלאומי 2019: הסרטים שתוכלו לראות ב-10 ש"ח

"האירי", "פורד נגד פרארי", "בשורות טובות" ועוד סרטים יוקרנו בעשרות בתי קולנוע בארץ במחיר סמלי של (בערך) עשרה שקלים. כל הפרטים על יום הקולנוע הבינלאומי

מתוך "האירי"
מתוך "האירי"
17 בנובמבר 2019

עוד לא התאוששנו מיום הקולנוע הישראלי וכבר נוחת כאן אחיו מעבר לים. יום הקולנוע הבינלאומי יתקיים ביום חמישי (21.11) בעשרות בתי קולנוע בכל רחבי הארץ במחיר מוזל – עשרה שקלים לסרט (ו־14 ש"ח לסרטי תלת מימד). כשירות לציבור הקוראים נזכיר שהכרטיסים תמיד נגמרים מהר ולא כדאי לחכות לרגע האחרון.

ביום הקולנוע הבינלאומי ישתתפו הסרטים המוקרנים בימים אלה בבתי הקולנוע, על פי לוח ההקרנות בכל מקום. בהקרנות בכורה יהיו "האירי", סרט הפשע המדובר של מרטין סקורסזה לנטפליקס, על פי פרשת העלמות מסתורית שמעולם לא נפתרה. משתתפים: רוברט דה נירו, אל פצ'ינו, ג'ו פשי והארווי קייטל. עוד בבכורה: "21 גשרים", "ידיד הדייגים", "עיר יתומה" ו"חטוף". בנוסף יוקרנו גם "פורד נגד פרארי", "המלאכיות של צ'ארלי", "שליחות קטלנית – גורל אפל", "דיוקן של נערה עולה באש" ו"הקרב על מידווי". בגזרה הישראלית תמצאו את "מחילה", "הרפתקה בשחקים", "פול גז", "בשורות טובות", "ימים נוראים", "המחשמלים" ו"אלוהי הפסנתר".

 

כמו שחלקכם גילו (מחדש) ביום הקולנוע הישראלי, המחיר הנוצץ של עשרה שקלים לא לגמרי מדויק: בהזמנה דרך אתרי בתי הקולנוע הוא יעלה בכמה שקלים לפי תעריפי הרשתות המשתתפות – בהן יס פלאנט, סינמה סיטי, לב, רב חן ו־HOT Cinema. הרשתות יציעו מחירים מיוחדים לסרטים שיוקרנו באולמות IMAX ,4DX ו-VIP.