אילוף כלבים על שדרות רוטשילד: יום מעשים טובים שוב בתל אביב

מחר (שלישי) יתקיים יום מעשים טובים העשירי בשדרות רוטשילד. בתפריט: ייעוץ בנושא בעלי חיים, סטיילינג, רומנטיקה תזונה וקריירה. הבונוס: מטריושקות ענק על השדרה

יום מעשים טובים (צילום: שלומי מזרחי)
יום מעשים טובים (צילום: שלומי מזרחי)

מחר יקרו הרבה דברים: נתחיל דיאטה, ננקה את הבית, נסיים את עבודת הגמר ונתחיל להתנדב. אוקיי, שום דבר מאלה לא יקרה, אבל לאחרון יש סיכוי לא רע: מחר (שלישי) יתקיים יום מעשים טובים העשירי ברחבי הארץ, ובכללה בתל אביב. הספסלים בשדרות רוטשילד יתמלאו בעשרות אנשי מקצוע ממגוון תחומים כמו ילדים ומשפחה, אילוף כלבים, רומנטיקה, קריירה, שיווק, אמנות, תזונה, כתיבה ועוד. בנוסף, יהיו שם גם כמה מלאכים שסוף סוף יסבירו לנו איך לעזאזל עובד הסיפור של ביטוח חיים ופנסיה.

יום מעשים טובים (צילום: שלומי מזרחי)
יום מעשים טובים (צילום: שלומי מזרחי)

האירוע ייפתח בשעה 15:00, אז יתפזרו היועצים לאורך שדרות רוטשילד ובמקטעים הנושקים לרחובות מרמורק, החשמונאים, בר אילן, שינקין ובלפור. בשעה 16:30 תתקיים שעת סיפור בכיכר הבימה, ולאחר מכן שיעור יוגה להורים וילדים ומדיטציה קבוצתית. בנוסף, לאורך השדרה תתקיים פעילות יצירה קהילתית לכל המשפחה, כמו יצירת בובות מטריושקה ענקיות.

כידוע, את הפרויקט יזמה אשת העסקים שרי אריסון, בשיתוף וניהול עמותת רוח טובה. אמנם ההרשמה לפעילויות של מעשים טובים כמו הזמנה לארוחה, ביקור אצל אנשים מבוגרים או התנדבות בפרויקטים סביבתיים הסתיימה, אבל נראה לנו שזאת אחלה הזדמנות לעשות משהו נחמד, לגמרי לבד. ואם בכל זאת את עצלים מדי, קפצו לאחד הברים שמופיעים ברשימה עם ספר או בגדים ישנים למסירה, שם יחכו לכם מפגשים עם צופית גרנט שתדבר על ניהול החיים והגשמה עצמית; מיקי חיימוביץ שתדבר על ההשלכות הסביבתיות והבריאותיות של צריכת בשר מוגזמת; גיל ריבה שידבר על דרכו המקצועית; וגם לירון תאני, עופר דומינגז, אימי עירון ועוד.

מטריושקות ענק ביום מעשים טובים (צילום: שלומי מזרחי)
מטריושקות ענק ביום מעשים טובים (צילום: שלומי מזרחי)

יום מעשים טובים, שלישי (15.3), 15:00-18:45, שדרות רוטשילד ורחבת הבימה, תל אביב