יומן מסע: קאט אאוט קלאב חוזרים לישראל מפוצצים באהבה

קאט אאוט קלאב שרדו נסיעה על כבישי קרח עם מלאכי מוות, שירים קיטשיים של אואזיס ולילות של 3 שעות שינה - אבל אם תשאלו אותם הכל היה שווה בשביל העיירות הציוריות באוסטריה וטוסטר הגולגולת. יומן מסע, פרק שלישי ואחרון

קאט אאוט קלאב (צילום: שני ולגסי)
קאט אאוט קלאב (צילום: שני ולגסי)
5 בפברואר 2017

אחרי מפגשים הזויים עם נגרים גרמנים נודדים, עיירות שכוחות אל ומתופף שעלול היה להתגלות כרוצח סדרתי, סיבוב ההופעות האירופאי של קאט אאוט קלאב הגיע לסיומו. אנחנו ב-Time Out ליווינו את הלהקה מתחילת הטור, ואנחנו שמחים שהם חוזרים בחתיכה אחת.

כמו תמיד, לחוויה מיטבית אנחנו ממליצים לקרוא את יומן המסע לצלילי השירים שחברי הלהקה בחרו עבורנו:

צילום: Thomas Ertmer
צילום: Thomas Ertmer

הימים האחרונים עברו בסימן הקצנה פרועה. זה השלב הזה בטור בו קפסולת הזמן בדרכים הופכת כל כך אינטנסיבית עד שזיכרון ההופעות מתערבל, מאסת החוויות מכריעה אותך, הערים מיטשטשות על ציר הנסיעות האינסופיות, אתה לא משוכנע איפה היית אתמול, או אולי זה היה לפני חודש, מי סחב את מגבר הבס ולאן, למה אני צוחק כבר שעות, מי אני, איפה לכל השדים משחת השיניים – תן לי להשתמש בשלך אל תהיה כזה. יש דברים שאי אפשר לכתוב לעיתון, או לאתר, או להקליד באייפון כי ראינו את סנודן. רק נציין שבשלב הזה נראה לך הגיוני לגמרי להתעורר אחרי 3 שעות שינה מצלילי "הסקסופון המעורר" – שי תיכנת את רועי ככה שישכים את הלהקה בבוקר. יאפ, הגיוני.

קאט אאוט קלאב

למרות שתמיד אנחנו מאחרים, חמקנו מהסאונדצ'ק בלי שיובל הסאונדמן ירגיש ויתעצבן, כדי לרוץ לאצטדיון ולקנות לו בהפתעה את המרץ' הכי לוהט בעולם הכדורגל כיום – טוסטר הגולגולות המפורסם של סנט. פאולי – קבוצת הכדורגל הגרמנית שהוא אוהד, שהוקמה על ידי אנרכיסטים וזונות, הנשיא שלה גיי מוצהר, היא מנוהלת על ידי אוהדים ומכניסה חינם למשחקים פליטים. בתאבון יובל!

צילום: שני לוגסי
צילום: שני לוגסי

איפה שמים את הראש בלילה – דיברנו על זה כבר? אז ככה: זה יכול להיות במלונות היי-אנד לילה אחד, ולמחרת בחדר משותף על מיטות קומותיים בבקסטייג' של מועדון. או בבית כפרי מעוטר צלבים ורדוף רוחות על פסגת הר בבוואריה, בדרך, כי מזג האויר נהיה קשה מדי. לאף אחד לא אכפת כבר, פרטיות זה לימים פחות קרביים ושרואים בהם ממטר, וראויות לציון במיוחד הבנות – דורון ובר – הן קול וספורטיביות בקטע מעורר השתאות. זה לא עסק לדיוות, להיות בטור, ומדהים לגלות שרקע צבאי עוזר במשהו בחיים – בנות, להתחייל (ולא להקשיב למה שניצן אמר ל"רדיו קמפוס מיינץ", שצריך להוריד פצצה על ירושלים ולגמור כבר עם הסיפור הזה).

קאט אאוט קלאב

אוסטריה היא ההפתעה של הטור. על הנייר, התייחסנו להופעות שם כאל ספיח להופעות בגרמניה, ותכל'ס לכל הדבר הזה הקטן הזה על המפה של הווייז כאל פרונקל של גרמניה. ולא כך היא: ההופעות הכי חזקות שלנו היו באינסברוק וזלצבורג הציוריות שלמרגלות ההרים – הכנסת הפנים הכי מלבבת, הקהל הכי נלהב, מרץ' שאוזל. ויכול להיות שזה פשוט בגלל שאנחנו מנגנים כל לילה אז אנחנו משתפרים בדבר הזה של להיות להקה מופיעה.

קאט אאוט קלאב

סליחה טיימאאוט – מגזין של ציניקנים חוכמולוגים, כמעט כמונו ביומיום- אבל הנה משהו מהלב, כי לא ירד לנו והנה נגמרת חבילת הגלישה וזה הפרק האחרון: אלה הימים של החיים שלנו. שרדנו כדי לספר על נסיעה של 7 שעות ביערות של צ'כיה אתמול בלילה, על כבישי קרח לא מסומנים, מקושטים בשלטי דרכים עליהם מצוירים מלאכי מוות, וזו לא מטאפורה מזוינת, כן? אז בואו נראה אתכם מתמודדים עם זה: חברות, כייף נטול עכבות, אהבה! את הלילה האחרון סיימנו במועדון אינדי מחובקים לצלילי השיר הכי מעאפן של אואזיס. נו שיט. תודה וביי ואייקון של לב, אנחנו היינו קאט אאוט קלאב.

קאט אאוט קלאב יופיעו במסיבת נחיתה מיוחדת מהטור ברדיו EPGB בתאריך 19.2