תל אביב יוצאת מזה: 3 המלצות על דברים שאפשר לעשות הערב

יעלו את מצב הרוח, אמן. ציפורלה (צילום: מיכאל טופיול)
יעלו את מצב הרוח, אמן. ציפורלה (צילום: מיכאל טופיול)

שבועיים לתוך המלחמה, וזה בערך הזמן להתחיל לחשוב איך מתאוששים ברמה האישית (רק כי על הרמה הלאומית עוד מוקדם לדבר). בתור התחלה אתם נמליץ היכן לכם להתאוורר, איפה להירגע, ואיך אולי לחוות כמה דקות של נחת. והפעם: הופעות אונליין היישר מצוותא, קצת צחוק (אבל רק קצת), ושיחת טלפון אחת שיכולה לשנות את המצב רוח

23 באוקטובר 2023

יום שני, שבועיים וקצת אחרי האסון הכבד, ואנחנו רוצים לשאול אתכם משהו קטן – הצלחתם מאז תחילת הלחימה להוריד קצת לחץ? לנהל שיחות טובות עם חברים? הצלחתם להכניס איזשהו אסקפיזם למרות המצב? אם לא, אז אנחנו מקווים שההמלצות היומיות שלנו אולי יעשו עבורכם את המצב לקצת יותר טוב. הרי בשביל זה אנחנו כאן, כדי להתגבר ביחד.

1. הופעת לייב אונליין בצוותא

צוותא לוקחת יוזמה ומרימה סשנים של הופעות חיות היישר מהמרתף המפורסם ביותר בעיר תחת השם ״כולנו צוותא״: מיטב המוזיקאים והמוזיקאיות חורשים את הארץ מדרום לצפון, חלקם נותנים חמש או שש הופעות ביום, ועכשיו גם למי שצריכים כי הם תקועים כבר 16 יום בבית. המופעים יועברו בשידור חי בעמוד הפייסבוק של "צוותא", וכן בעמודים הרשמיים של האמנים המופיעים. היום בשעה 19:00 תוכלו לצפות שי המבר הנפלאה.

שי המבר באה לנגן לכם בצוותא | צילום: אורית פניני
שי המבר באה לנגן לכם בצוותא | צילום: אורית פניני

2. ציפורלה בסדנה מיוחדת לתלמידים

אנסמבל ציפורלה, אנסמבל התאטרון הכי אנדרגראונד-ועם-זאת-מצליח בעיר מגיע להרים קצת אנרגיות לתלמידי חטיבה ותיכון, ואלוהים יודע שהם צריכים משהו שיעלה את מצב הרוח. הסדנה נעשית בשיתוף עם בית אריאלה, ותערך באופן פרונטלי – יעני שם במקום ממש – וללא עלות (אך עם הרשמה מראש – שימו לב כי מספר המקומות מוגבל).
הסדנה תתקיים בשעות 17:00-18:00. להרשמה לכיתות ח׳-ט׳ כאן. להרשמה לכיתות י׳-יב׳ כאן.

צילום: מתוך פוסטר האירוע "ציפורלה משתלטת על העירייה".
צילום: מתוך פוסטר האירוע "ציפורלה משתלטת על העירייה".

3. שיחת טלפון למישהו קרוב אלינו

זה יכול להיות אמא, אבא, סבא, סבתא, אח, אחות או חבר ממש קרוב. זה יכול להיות גם המורה שלכם מהתיכון שפתאום התגעגעתם אליה. זה יכול להיות הקולגה שלכם שמציקה עם שטויות על הבוקר, או כל אחד שאתם מתגעגעים אליו – פשוט תרימו טלפון, תשלחו הודעה כנה מהלב. החיים בצל המוות התמידי צריכים להזכיר לנו להפסיק לפחד ולהתחיל לפעול. אולי זה הזמן להתוודות לקראש שאתם מעוניינים בו, עדיף מאוחר מאשר אף פעם לא. ותאמינו לנו, אתם לא מבינים איך אמא שלכם תהיה מאושרת כשתתקשרו אלייה סתם ככה משום מקום כדי לדבר, ולהגיד שאתם אוהבים אותה. אם לא עכשיו, אז מתי?

עזרה טלפונית. איור: יובל רוביצ'ק
עזרה טלפונית. איור: יובל רוביצ'ק