תל אביב יוצאת מזה: 3 דברים שאפשר לעשות כדי להתאוורר הערב

מוזמנים שוב לכאן. בבל. צילום: מתוך עמוד האינסטגרם של BavelTLV
מוזמנים שוב לכאן. בבל. צילום: מתוך עמוד האינסטגרם של BavelTLV

איך חוזרים לנשום? שאלה נהדרת, גם אנחנו מנסים למצוא את התשובה. אבל אפשר, בתור התחלה, לפנות לפחות שעה ביום לחיזוק הגוף והנפש - ולכן מדי יום נמליץ לכם היכן להתאוורר, איפה להירגע וכיצד לחוות כמה דקות של נחת. והפעם: בלוז אנד בוז שאנחנו זקוקים לו, הופעה של אריק ברמן אונליין וסיבוב פארקים לשיחרור הרגליים

25 באוקטובר 2023

עוד יום עבר, ועוד יום מלחמה כמעט מסתיים. לא ידוע מתי נחזור לחיינו הרגילים, לא ידוע אי פעם אם נוכל לחזור אחורה לפני האסון הנורא שתקף את כולנו. אבל היי, יש כמה דברים שאפשר לעשות עבור עצמנו – כדי שלא נכנס לדיכאון, שלא נחייה בעצב תמידי, שננסה להתרומם מעל הדבר הנורא שאופף את כולנו באופן קולקטיבי. הנה כמה אופציות שיכולות לרומם את מצב הרוח שלכם, לעשות ממש היום.

1. בלוז אנד בוז במועדון הבבל

מועדון הבבל חוזר בליין ״בלוז אנד בוז״, בדיוק בזמן שאנחנו צריכים את הבלוז, ואת הבוז. המועדון, שהיה סגור מאז תחילת המתקפה עד השבוע, פתח את שעריו לפני מספר ימים, והיום הם יקיימו מופע תמיכה מוראלית למפוני הדרום, מפוני הצפון ובתכלס כל מי שצריך לנקות את הראש לכמה רגעים מכל מה שקורה. במקום קיים מרחב מוגן, והכניסה חינמית לחלוטין.
פתיחת דלתות 21:00, כניסה +18, מקווה ישראל 8 ת"א, לפרטים נוספים כאן

הכניסה לבבל. צילום: ספי קרופסקי
הכניסה לבבל. צילום: ספי קרופסקי

2. הופעה של אריק ברמן ובועז שרעבי באולפן ניצחון הרוח

אולפן ניצחון הרוח הוא פרויקט של ההסתדרות בשיתוף עם ״FRIENDS״, רשת אולמות תרבות. הפרויקט יצא לפועל במהלך משבר הקורונה, וכעת משמש אותנו במצב הבטחוני הנוכחי. המחשבה מאחורי הפרויקט היא שתרבות זו לא רק מותרות, אלא צורך טבעי לנפש. לכן מקיים האולפן 4 הופעות ביום של אמנים שונים המותאמים לילדים, מבוגרים וכל מי שבאמצע. זה מתחיל ב-11:00 עם הופעה נוספת ב-16:00, אחרת ב-19:00 ואחרונה ב-22:00. היום אנחנו הולכים להמליץ לכם על הופעותיהם של בועז שרעבי בשעה 19:00, ואריק ברמן בשעה 22:00, שמשודרות בלייב בפייסבוק של האמנים, ביוטיוב ואו בערוץ 24 בטלוויזיה. כי חייבים קצת מוזיקה לנפש.
כאן כל הפרטים

בועז שרעבי בא לחמם לכם את הלב (צילום: רפי דלויה)
בועז שרעבי בא לחמם לכם את הלב (צילום: רפי דלויה)

3. צאו לטייל בפארק

כן אנחנו אמא שלכם עכשיו שאומרת לכם לצאת לטייל בחוץ. אין מה לעשות, מישהו צריך לקחת את התפקיד הזה על עצמו. יש מגוון גינות ופארקים ברחבי העיר עם מרחבים מוגנים, ולא תזיק לכם הליכה קצרה, נשימה עמוקה וקצת ירוק מסביב. מבין הפארקים שגם יוכלו להגן עליכם בזמן אזעקה אתם יכולים למצוא את פארק המסילה, גן העצמאות ועוד ועוד. המטרה מאחורי יציאה לפארק היא לא בהכרח פעילות ספורטיבית, אלא פשוט לשמור על שפיות חברתית – לצאת מהבית רק יעשה לכם טוב, לכו תדעו את מי תפגשו שם בחוץ ואיזה שיחה טובה תצא לכם מזה. מקסימום? שוכבים על הדשא וחושבים על החיים האלה. ויש הרבה מה לחשוב.

הידעתם? יציאה להליכה בפארק המסילה יכול לעשות אתכם מאושרים (צילום: Thomas Schlijper)
הידעתם? יציאה להליכה בפארק המסילה יכול לעשות אתכם מאושרים (צילום: Thomas Schlijper)