תל אביב יוצאת מזה: 3 דברים שאפשר לעשות כדי להתאוורר הערב

מכחולים מכחולים, מה הם מספרים? שכדאי לצייר כדי לקבל שקט נפשי. צילום: שאטרסטוק
מכחולים מכחולים, מה הם מספרים? שכדאי לצייר כדי לקבל שקט נפשי. צילום: שאטרסטוק

איך חוזרים לנשום? שאלה נהדרת, גם אנחנו מנסים למצוא את התשובה. אבל אפשר, בתור התחלה, לפנות לפחות שעה ביום לחיזוק הגוף והנפש - ולכן מדי יום נמליץ לכם היכן להתאוורר, איפה להירגע וכיצד לחוות כמה דקות של נחת. והפעם: סדנת בינה מלאכותית לילדים, ציור אינטואטיבי למבוגרים וערב משחקי קופסה לכולםםם

31 באוקטובר 2023

זה כבר אמצע השבוע, מי היה מאמין. איך זה הגיע כל כך מהר? אה, כי המצב הבטחוני עוד לא נגמר. ובדיוק בגלל זה, אנחנו כאן בעוד סבב של דברים שיכולים לעזור לכם לצאת מהדכדוך, לפחות לכמה דקות, אולי לשעה קלה. ההמלצות שלנו מתמקדות בפעולות ופעילויות שניתן לעשות על מנת להרגיע את הנפש, גם בתקופה כזו של החיים שכולנו כלואים בתוכה.

סדנת יצירת תמונות באמצעות בינה מלאכותית

העתיד נמצא בבינה מלאכותית, ומי אנחנו שנתנגד? פעילות מיוחדת לילדים באמצעות הטכנולוגיה המתפתחת בסדנה ליצירת תמונות שמספקת להם כלים לבטא את דמיונם. הסדנה מיועדת לגילאי 11 ומעלה, תתקיים באופן מקוון. את הסדנה תנחה שירה ויינברג, יזמית טכנולוגיה ומקימת TinyTech AI, יחד איתה תוכלו להכיר את הכלים של הבינה המלאכותית ולדעת להבדיל בין הכלים השונים כולל תיקון ועריכה.
16:30, כל הפרטים כאן

סדנת מכחולמים – ציור אינטואיטיבי

לא רק לילדים מגיע לעשות פעילויות יצירה. במרכז הצעירים בולנברג קוראים לכם ולכן לבוא לצייר באופן אינטואטיבי ופשוט להנות ממה שכולנו אוהבים לעשות ולא עושים מספיק. ציור ויצירה הוא ללא ספק אחד הדברים שהכי עוזרים לקחת הפסקה והפוגה מהלחץ, ומעניקים לנו יכולת להנות מדברים ללא אשמה. הסדנה מתקיימת בהנחיית שירלי מימון, בקרבת מרחב מוגן ויש להירשם מראש.
17:00-20:00, ראול ולנברג 32, כל הפרטים כאן

באים לצייר ביחד, אינטואטיבית ככה מהראש. צילום: שאטרסטוק
באים לצייר ביחד, אינטואטיבית ככה מהראש. צילום: שאטרסטוק

ערב משחקי קופסה

זה ללא ספק יום לעצור בו הכל, ולנסות להעסיק את הראש בפעילויות אחרות. ערב משחקי קופסה הוא הפתרון המושלם לכך. בבית הצעירים בקריית שלום מזמינים אתכם לבוא עם חברים או לבד, להביא משחקי קופסה ולהנות מקצת זמן איכות עם עצמנו ואולי על הדרך להכיר אנשים חדשים. בזמנים כאלה, רגעי הפוגה של משחק יכולים ללא ספק לעזור, ועל הדרך להזכיר לנו כמה היה כיף פעם כשכל עולמנו היה תלוי בניצחון במונופול או שם קוד. במרכז קיים מרחב מוגן במרחק דקת הליכה. הערב אינו מוגבל בגיל.
19:00-21:00, שדרות גורי ישראל 61, כל הפרטים כאן

מקווים שמישהו יביא כי לנו אין. מונופול של ריק ומורטי
מקווים שמישהו יביא כי לנו אין. מונופול של ריק ומורטי