דבר ראשון תרגעו: יוצרות "האחיות המוצלחות שלי" סוגרות חשבון עם הדמויות

לגלית חוגי ולנועה ארנברג יש הרבה מה לומר לדמויות שהן יצרו בסדרה "האחיות המוצלחות שלי". רגע לפני עליית העונה השלישית, נראה להן שלהיכנס בהן ב-Time Out זה לגמרי סבבה

"האחיות המוצלחות שלי" (צילום: גל חיים)
"האחיות המוצלחות שלי" (צילום: גל חיים)

אורית: אולי את לא טובה עם בוסים?

תראי מתוקה שלנו, בואי נתחיל מזה שבאמת את במגמת שיפור. פגשנו אותך בעונה הראשונה כשלא הצלחת לעשות כלום חוץ מלשקר. עכשיו נשאר רק להתחיל להיות יותר רגועה עם הבחירות שלך ואת פיקס. אנחנו יודעות שקשה לך, ונכון שבעונה הזאת חזרת לבית הספר, ונכון שגילת הרשעית היא לא הבוסית שהיית צריכה, היא מלחיצה אותך ולא מקשיבה לך, כן, אנחנו יודעות הכל. אבל גם בלוד לא הסתדרת עם הבוס, ואולי את פשוט לא טובה עם בוסים? אז עזבי אותך אורית, בואי תתרכזי בעיקר: יש לך כל כך הרבה רצון טוב, כל מה שנשאר לך זה לממש. אה ומזל טוב! את תהיי אימא בינונית מושלמת.

מתוך "האחיות המוצלחות שלי"
מתוך "האחיות המוצלחות שלי"

נטלי: לא כולם מניאקים

דבר ראשון תירגעי, את לא מחמיצה כלום. אנחנו מבינות שלדעתך מגיע לך יותר, שבשלב הזה את כבר אמורה להיות מינימום נשיאת המדינה או לא לעשות כלום ושישלמו לך על זה המון כסף, אבל החיים לא עובדים ככה נטלי. נכון, באמת מגיע לך יותר. אין לנו מושג למה, אבל תמיד את מצליחה לסבך את עצמך בתוכניות גרנדיוזיות מדי שבסוף רק תוקעות אותך. נטלי, הפטנט הוא צעד קטן בכל פעם. בסדר, עד פרק 11 כבר תביני בעצמך. ותני ללב שלך להיפתח, אל תדאגי, לא כולם מניאקים כמו ספי. מגיע לך יותר.

"האחיות המוצלחות שלי" (צילום: רונן אקרמן)
"האחיות המוצלחות שלי" (צילום: רונן אקרמן)
גלית חוגי ונועה ארנברג (צילום: דין אהרוני רולנד)
גלית חוגי ונועה ארנברג (צילום: דין אהרוני רולנד)

מור: החיים לא חיכו לך

קודם כל חשוב להגיד: כל הכבוד לך, את עומדת לסיים את הפרק המדכדך ביותר בחייך עד כה – שירות בצה"ל. במסגרת הנתונים עשית באמת את הכי טוב שיכולת: להסתכל, להבליג הרבה ולעשות קצת. עכשיו את מפוצצת באנרגיה לקראת התחלות חדשות ובטוחה שהחיים האזרחיים רק חיכו יחד איתך לרגע הזה. אוקיי, הם לא, אבל זאת כן נקודת פתיחה טובה יותר בשבילך. אנחנו מאוד אוהבות את הנחישות החדשה שלך. היא תביא אותך בדיוק למקום הנכון בסוף העונה.

 

ליזו: איפה נעלמת?

אז מה אם מור משתחררת מצה"ל? ממתי זו סיבה לנתק קשר עם מישהי כמוך? הרי בזכות מי היא שרדה את הצבא? בזכות האחיות שלה שלא נקפו אצבע למענה? בזכות ההורים המזניחים שלה? או בזכותך ליזו, חברת אמת שהייתה שם בשבילה תמיד עם חיבוק ארוך מדי ועצה לא משהו והטפת מוסר טובה על הדרך. ברור שבזכותך. ואם נדמה לה שעכשיו היא תוכל לא לשמור איתך על קשר היא מה זה טועה. לא מנתקים קשר עם ליזט. נכון, אנחנו יודעות.

מתוך "האחיות המוצלחות שלי" (צילום: רונן אקרמן)
מתוך "האחיות המוצלחות שלי" (צילום: רונן אקרמן)

רוני: אם אפשר טיפה להנמיך

רוני, קאק דילה? מה שלומך? דבר ראשון, כל הכבוד לצה"ל. ללא ספק, כשאתה בשטח עם ישראל יודע שהוא יכול לישון טוב בלילה. כלומר, אם עם ישראל בדיוק בחו"ל. שמע רוני, אתה באמת מגזים. צועק "יאללה, אם אין אני לי מי לי", ואז מפליץ? ועוד נקרע מזה מצחוק? קצת דוגמה אישית, קצת דרך ארץ. אמללת למור המסכנה את החיים ואנחנו משוכנעות שאתה עתיד לעשות את זה לעוד חיילים רבים בצה"ל, אז אם אפשר – טיפה להנמיך. בוא תהיה קצת יותר בן אדם, מה אכפת לך?

מתוך "האחיות המוצלחות שלי" (צילום: רונן אקרמן)
מתוך "האחיות המוצלחות שלי" (צילום: רונן אקרמן)

מידד: הספק מתעורר ובצדק

קודם כל תדע שאתה כל כך חמוד, ושהדברים שאתה מנסה לעשות הם חשובים ויפים. עכשיו יש מקום לדבר על הרלוונטיות של לעשות אותם מתוך התנועה ועם החוקים וההגבלים של התנועה. לא סתם אתה מרגיש את הספק מתחיל להתעורר בך, זה לגמרי מובן ונורמלי (אצל אנשים שלא בתנועה הספק מחלחל עשר שנים קודם, אבל מה זה זמן). מידד, אנחנו מאמינות בך, אתה נכס לכל מערכת שתהיה חלק ממנה, ואם אין לך עבודה אתה מוזמן להתקשר אלינו. כמו כן, טיפ ועצה לחיים: מותר לעשות כיף.

מתוך "האחיות המוצלחות שלי"
מתוך "האחיות המוצלחות שלי"

← העונה החדשה של "האחיות המוצלחות שלי" תשודר החל מחמישי (17.1) 22:00 ב-yes comedy ובסטינג TV

מחפשים סדרה חדשה? בואו לדבר על זה בקבוצת הטלוויזיה של Time Out, "מה רואים היום?"

רוצים להתעדכן ראשונים בכל מה שחם בתל אביב? הורידו את האפליקציה שלנו!
להורדה לאייפון | להורדה לאנדרואיד