כל מה שצריך זה אהבה וכמה צילומים של אלכס ליבק

הצלם הדגול אלכס ליבק בחר מצילומיו לטובת קליפ לסינגל החדש של יושי, "אין מספיק זמן", והתוצאה היא אחד הוידיאו-קליפים היפים של העת הזאת. ליבק: "קצת מקריות וקצת מזל חברו יחד למוזיקה"

מתוך הקליפ "אין מספיק זמן" (צילום: אלכס ליבק)
מתוך הקליפ "אין מספיק זמן" (צילום: אלכס ליבק)

עם אלבום בכורה בדרך ושנה גדושה בהשמעות ופלייליסטים בסטרימינג וברדיו, ועם "הכי יפה" שמככב כשיר הרשמי של ליגת העל בכדורסל בערוץ הספורט וזוכה שם להשמעות מרובות, נראה שהזמר והיוצר יושי עושה את דרכו הבטוחה אל לבו של המיינסטרים האיכותי. כל מה שחסר לו זה שיר אהבה עם קליפ בכיכובם של צילומי זוגות שצילם אלכס ליבק. אז הנה זה בא. 

כשעלה הרעיון לבסס את הקליפ ל"אין מספיק זמן" על צילומיו האיקוניים של אלכס ליבק, נוצר איתו הקשר וליבק התאהב בשיר והפך לשותף פעיל בתהליך הפקתו. הקליפ מבוסס על צילומים שצולמו לאורך הקריירה הענפה שלו, ונשלפו מהארכיון במיוחד לטובת ההפקה, צילומים שעוסקים בזוגיות, בזמן ובמקום בו אנחנו חיים.

"אפשר לומר שהתצלומים נבחרו באקראי, כמו שאני מצלם", מספק ליבק. "יוחאי דפדף בספרים שלי ובחר מתוכם תצלומים שהתחברו אסוציאטיבית לזוגיות וביקש ממני למצוא את המקור. אבל כיוון שהארכיון שלי נמצא תמיד בשלבי 'ארגון'  את חלק מהתמונות לא הצלחתי לאתר. לא נותר לי אלא לנבור בקופסאות הקרטון שאצלי, תמונה תמונה. מצאתי את עצמי מחפש זוגיות בתוך מאות תצלומים שהדפסתי במשך שנים רבות. וכך, כמו שקורה בזוגיות מוצלחת בחיים, קצת מקריות וקצת מזל חברו יחד למוזיקה".

יושי עצמו, מעבר לשת"פ הנאה עם ליבק, יכול להתגאות גם בשיתוף פעולה מוזיקלי ראשון בינו לבין המפיק המוערך עמרי אמדו (תמיר מוסקט, ג'יין בורדו ועוד), והתוצאה היא הפקה מוזיקלית מנצנצת וקריספית במיוחד שגורמת לו להישמע כמו מתי כספי על ביטים. נסו ותהנו.