יפות נפש: כשהמציאות כל כך מכוערת, כל מה שנותר זה להתיפייף

המציאות הכעורה שבחוץ גורמת לנו לרצות להתיפייף. ארבעה מוצרים חדשים על המדף יעשו זאת בכיף

דה מומנט איי מייק אפ.
דה מומנט איי מייק אפ.
5 בנובמבר 2015

ריסים מלאכותיים של איל מקיאג'

אתן יכולות להמשיך לזלזל, אבל ריסים מלאכותיים שמולחמים או מודבקים ממש טוב הם כל מה שצריך בשביל לזרות קצת זוהר על חיינו האפרוריים. חברת האיפור איל מקיאג' משיקה קולקציית ריסים מלאכותיים המיוצרים בעבודת יד. במארז הנדיב של החברה תמצאו ארבעה סוגי ריסים המאופיינים בנפח כפול ומקובצים לזוגות ולשלשות. כך עבודת ההדבקה קלה יותר, והריסים משתלבים בצורה טבעית עם אלה שהדביק לנו הטבע. אז למי קראתם ברבי? נסו בובת בראץ, ביצ'ז.
מארז 50 ש"ח, דבק 39 ש"ח. להשיג ברשת איל מקיאג'

צילום: יח"צ
צילום: יח"צ

אנדרה קוראז' לאסתי לאודר

שיתופי פעולה בין מותגי קוסמטיקה לבתי אופנה הם לא עניין חדש, אך תמיד יש בהם משהו מרגש שגורם לנו להרגיש כאילו קנינו פריט עילית במחיר של צללית. הפעם חוברת אסתי לאודר, האישה שאמרה "כל אישה יכולה להיות יפה" (אמירה שיכלה להיות פמיניסטית אילולא התכוונה המשוררת שכל אישה יכולה להיות יפה באמצעות האיפור הנכון) לבית האופנה של אנדרה קוראז'. מעצב האופנה האוונגרדי זרק טוויסט חללי בהשראת אסטרונאוטים, לוויינים וריחוף לקולקציית האיפור העונתית של לאודר. בפריטים תוכלו למצוא גלוס שמעניק לשפתיים מראה רטוב ושופע – מצרך מבוקש לעור המיובש. לצדו תמצאו גם היילייטר – מעין פודרת ג'ל שמניחים במקומות אסטרטגיים כגון עצמות הלחיים, עצם הגבה והרקות – להדגשה שתהפוך אתכן לטיירה בנקס של פינסקר.
גלוס 190 ש״ח, היילייטר 195 ש״ח, להשיג ברשת המשביר לצרכן

צילום: יח"צ
צילום: יח"צ

ליפסטיק של גואו פיי ל־MAC

ענקית האיפור MAC לא מפסיקה להפתיע. שיתוף הפעולה הטרי עם מעצבת הקוטור הסינית גואו פיי כבש אותנו לא רק בזכות המוצרים המפתים, אלא בעיקר בזכות האריזות הפרחוניות והמרהיבות ביופיין. קחו למשל את הליפסטיק האיקוני שהפך לשוס בזכות היותו עמיד, לא מייבש את השפתיים ולא זולג לשיניים. הפעם זכה הליפסטיק המפורסם לגוונים בהירים ורעננים של אדום (או "אדום אמיץ" כפי שמכנים אותו בחברה), ניוד וקורל. את שני הגוונים האחרונים כיף ומומלץ לשלב עם איפור עיניים מוגזם.
170 ש"ח, להשיג ברשת MAC

צילום: יח"צ
צילום: יח"צ

 מייק אפ אינטנסיב סקין סרום בעל מקדם הגנה 40SPF

בחורף כולנו מתייבשות ומתקלפות כבצל עבש, ומוצרים שמכילים מרכיבי לחות הופכים הכרחיים. במייק אפ החדש של בובי בראון יש גם סרום וגם מקדם הגנה – מנאז׳ אה טרואה של כל טוב! המייק אפ שהושק ממש בימים אלה מכיל תמצית אצות שמפחיתה ברק ומכווצת את נקבוביות העור, קומפלקס של תמציות תפוח, אבטיח וליצ'י שמזינים את העור בלחות ומרככים אותו, בצד חומצות אמינו המסייעות לשמירת הלחות בעור. ואיך אפשר בלי להרים? חליטה של תסיסה טבעית ממעמקי האוקיינוס, לא פחות, תורמת לחידוש של מלאי הליפידים החיוניים. בכך היא עוזרת לחיזוק העור, מונעת בריחת לחות ויוצרת אפקט של הרמה. נשמע כמו הדבר הכי נכון להתפלש בו בחודשים הקרובים.
270 ש"ח, להשיג בסניפי בובי בראון

צילום: יח"צ
צילום: יח"צ