זכינו: המסעדה האיקונית שהולכת להיפתח שוב בקרוב

המטבח של טוטו. מתוך אינסטגרם
המטבח של טוטו. מתוך אינסטגרם

היא נחשבה לאחת המסעדות הכי מוערכות ואהובות בעיר, היא נסגרה בפרוץ הקורונה כשלא היה ידוע אם ומתי תשוב, וכעת השף המזוהה עמה הודיע שהוא מחפש צוות עובדים. אנחנו נמשיך לעקוב ולרייר

26 באוקטובר 2021

חיכינו וחקרנו וגיששנו, ונראה שזה סוף סוף קורה: טוטו מחממת מנועים לקראת פתיחה מחודשת. בפוסט באינסטגרם מלווה בצילום מטבח נוצץ ומעורר קנאה כותב השף ירון שלו: "הצצה קטנה למטבח החדש שלנו בטוטו. לקראת הפתיחה המחודשת אנחנו מגייסים עובדים".

 

View this post on Instagram

 

A post shared by Yaron Shalev (@yaronshalev)

הבשורה המשמחת מגיעה לאחר יותר משנה וחצי שבה המסעדה עמדה מלכת. כמו כל ענף הקולינריה גם טוטו נסגרה ב-15 במרץ 2020, עם פרוץ הקורונה. שלו פרסם אז הודעה שבה חשף את ההתלבטות שהובילה להחלטה. "כבר שנים ש'טוטו' פתוחה עבורכם, 364 ימים בשנה, מבוקר ועד לילה". גם כשהיה פה רע, כשלא היה נעים ליהנות מהחיים, במלחמות, במפולות ובימים קשים. אנחנו אוהבים אתכם, ושמחים באהבתכם. החלטנו לא להעמיד את האהבה הזאת למבחן. כדי שנוכל להתמודד עם הקושי העצום שהמשבר מביא אתו החלטנו לסגור את טוטו ממחר, נתראה בקרוב", לשון הפוסט. מאז דווח בתקשורת על שיפוצים שנערכים במסעדה ומקורבים נקבו בתאריכי פתיחה, אך אלה לבסוף התבדו. שלו עצמו לא מסר תגובה עד לפרסום כתבה זו.

לטובת מי ששהה בעשור האחרון בקוטב הצפוני נזכיר כי טוטו הייתה (וכנראה תשוב להיות) אחת המסעדות המוערכות בישראל. קרבתה למגדל המוזיאון ולבית המשפט הופכת אותה לבחירה מועדפת של אנשי עסקים, עורכי דין והאלפיון העליון בכלל. בקרב פודיז זוכה טוטו להערכה בגלל התפריט, שמנות רבות ממנו הפכו לאיקוניות. כעת נשאלת השאלה האם שלו ישמור על התפריט הישן, או לפחות על חלקו. לכן זו ההזדמנות לפנות אליו בבקשה נרגשת: מה שלא יהיה, רק אל תיגע לנו בטורטליני.
טוטו, ולמתכון לטורטליני של טוטו, מתכון לניוקי ערמונים ומתכון למילפיי ערמונים