פעילויות ספורט ביריד המזרח

טרנד הריצה והספורט שוטף את רחובות תל אביב, ויריד המזרח, הנמצא במקום מצוין בין פארק הירקון והים, לא נשאר מאחור. תוכלו למצוא כאן מגוון של פעילויות ספורט כמו ריצה, הליכה, רכיבה וחוגים שונים

ריצה. מרתון. צילום: Shutterstock
ריצה. מרתון. צילום: Shutterstock
1 בפברואר 2015

השמנה, לחץ דם, מתח ועייפות הן רק חלק מהבעיות הבריאותיות שיוצר אורח החיים המודרני ולכן אין פלא שטרנד הספורט והבריאות שוטף בשנים אחרונות את העיר ת"א כך שכמעט בכל רחוב תפגשו באנשים רצים, הולכים, רוכבים על אופניים או לבושים בבגדי ספורט בדרכם לפעילות כלשהי. יריד המזרח ממוקם הממוקם בלוקיישן אסטרגי, בין הים לפארק הירקון המלא בספורטאים, לא נשאר מאחור ומזמין את מבקריו הרבים להשתתף בחגיגה של ספורט ולייף סטייל.

ב"בית דרך חיים", מאמינים שהקניית הרגלי חיים בריאים היא מטרה נעלה ולכן  מציע המקום מגוון חוגים כמו יוגה, פילאטיס ועיצוב גוף. לאלו שאינם מעוניינים בחוגים כדאי לדעת שניתן להצטרף בחינם לקבוצת ההליכה שיוצאת מהמקום בכל יום שישי בשעה 07:00 בבוקר. הצעידה מתנהלת בליווי מקצועי של מדריכי כושר, בשיתוף איגוד הספורט העממי כך שבנוסף להנאה של צעידה בקבוצה, לומדים המשתתפים כיצד לצעוד בצורה תקינה ומשפרים סיבולת לב-ריאה. אם אתם חוששים שהשרירים ייתפסו, אין מה לדאוג מכיוון שבתום כל פעילות מתקיימת סדנת מתיחות.

עסק נוסף שמטרתו היא הטמעת אורח חיים בריא הוא זה של מותג נעלי הספורט SAUCONY. במתחם החנות פועל מערך שלם של קבוצות ריצה, הרצאות, סדנאות ואירועים בנושאי בריאות, תזונה וספורט כאשר בנוסף ניתן להשכיר במקום אופניים המותאמות לילדים ולמבוגרים – הכל למען הנאתכם האישית ובריאותכם ואם בספורט עסקינן, לא ניתן להתעלם מ"נייק" – אחד מהמותגים המובילים בעולם בתחום זה. חנות "נייק" ביריד המזרח הפכה לנקודת מפגש ושירות לרצים ולכבוד השקת החנות באביב שעבר, אירגנו בנייק ריצת לילה בה השתתפו כ-300 רצים ורצות.

מועדון הריצה של נייק בתל אביב החל לפעול לפני קרוב לחמש שנים ומהווה מאז נקודת מפגש לרצים מכל הרמות – מתחילים בינוניים ומתקדמים, כאשר בכל שבוע בערב יום שלישי יוצאת מהמקום קבוצת ריצה. בנוסף לנעליים, בגדים, שעונים ואביזרי ספורט מכל הסוגים, מציעה החנות שירותים שונים ללא תשלום כמו קבוצות ריצה שבועיות, מים קרים, מזרנים לביצוע מתיחות ושחרור. יריד המזרח מתעתד להמשיך ולהתפתח ובקרוב, כך מבטיחים, יפתח במתחם סטודיו לכושר כך שיש עוד למה לצפות.

לפרטים נוספים:

בית דרך חיים – יריד המזרח, טל: 03-6044044

סאקוני – יריד המזרח, האנגר 23, טל: 03-6542529

נייק – יריד המזרח, האנגר 18, טל: 03-5295392

קבוצת הריצה של נייק בפייסבוק: NIKE RUNNING ISRAEL