כבר לא ילדים: יריד התעסוקה עבור נערי ונערות תל אביב נפתח השבוע

החיים לא מכינים אותך לזה שתזיע כל כך הרבה בעבודה הראשונה שלך. צילום: שאטארסטוק
החיים לא מכינים אותך לזה שתזיע כל כך הרבה בעבודה הראשונה שלך. צילום: שאטארסטוק

מי לא זוכר את העבודה הראשונה שלו? עד היום אנחנו מצולקים מהפעם הראשונה שהבנו את הקונספט של כלכלה, משכורת ובוסים. בשביל להפוך את החיים של בני ובנות נוער ליותר נעימים, עיריית תל אביב עורכת כמידי שנה יריד תעסוקה לצעירים שכבר יכולים להרוויח כסף בעצמם עבור התחביבים שההורים לא רוצים לממן להם

בני ובנות נוער רבים מתחילים את צעדיהם הכלכליים בעולם בעבודותיהם הראשוניות. לרוב אלה עבודות שצרובות בראש בזיכרון עמום ומבעית, בשלהי קיץ כלשהו בזמן החופש הגדול בתיכון. עיריית תל אביב שואפת לשים לזה סוף בעזרת יריד תעסוקה מיוחד לבני נוער, מסורת שמתקיימת מזה שנים. היריד, שיתקיים ביום חמישי הקרוב בכיכר רבין (15.6, החל מ-18:30), יכלול יותר מ-50 עסקים ו-700 הצעות משרה בתחומים רבים שרק ניתן להעלות על הדעת: הדרכה, עריכת וידאו, מסעדנות, מכירות ועוד ועוד. 

יריד התעסוקה. מתוך עיריית תל אביב. עיצוב גרפי: מודוס
יריד התעסוקה. מתוך עיריית תל אביב. עיצוב גרפי: מודוס

היריד לא יכלול בתוכו רק הצעות עבודה, אלא גם יעניק מידע שכל בני הנוער צריכים לדעת לפני קבלתם לעבודה – זכויות סוציאליות, שכר עבודה שעתי שקבוע בחוק, החזרי כספים שונים, איך קוראים ומבינים תלוש משכורת ועוד.

חוץ ממשרות פנויות שמחפשות בני נוער שייאיישו אותן בקיץ, ואינפורמציה על תנאים וזכויות, מחכה לכם ביריד פוד-טראק עם ממתקים מכל העולם, דיג'יי שירקיד את הרחבה וינגן לכם מוזיקה, עמדת צילום מאובזרת וגם איזה איירפודס 3 שמוגרל בין הנרשמים מראש, אבל הפרס האמיתי הוא העבודה שמצאתם. חחח קפיטליזם.

איפה ומתי כל הטוב הזה עתיד לקרות? ביום חמישי הקרוב, 15.06, בשעה 18:30 עד 21:00, בכיכר רבין. ההרשמה היא כאן ובחינם ואם אתם רוצים גם איוונט בפייסבוק, ממש כאן יש לינק לאיוונט.