יש ילדים וינטג': כך תחסכו בהוצאות על הילדים

נחנקים מהוצאות על חיתולים, צעצועים ובגדים לילדים? נסו לקנות מוצרים באתרי יד שנייה ובחנויות עודפים

בגדי יד שנייה. צילום: Shutterstock
בגדי יד שנייה. צילום: Shutterstock
19 בפברואר 2015

"העבר שלך הוא התחלה של מישהו אחר" נכתב בראש עמוד הבית של מרמלדה2, המיזם החדש מבית מרמלדה מרקט – זירת ממכר חפצים מיד שנייה. בין הכורסאות, השרפרפים ואוספי הפתעות קינדר הולכת ותופחת לה, כמובן, קטגוריית "ילדים ותינוקות" מרשימה. גם כאן אפשר כבר למצוא בגדים, צעצועים, נעליים, עגלות, עריסות, כיסאות בטיחות ושאר חפצים ואביזרים משומשים, ואפילו חבילות חיתולים (חדשים, תירגעו) במחירים שפויים.

לאתר מרמלדה 2

גם יד2, הוותיק הרבה יותר, לא מאכזב בכל הנוגע לציוד לתינוקות, ועם קצת סבלנות תוכלו למצוא כאן עגלות בוגבו מיד שנייה בשליש המחיר, וגם בגדים, צעצועים ומיטות תינוק במחירים אטרקטיביים. שימו לב לקטגורית "הכל בחינם!". עם קצת מזל תמצאו שם משהו שאתם זקוקים לו.

לאתר יד 2

חוכמת אימהות המבוססת על שיתופיות וקהילתיות היא שם המשחק במאמא־זון מרקט – זירת מסחר שצמחה מקבוצת פייסבוק ומאפשרת לאימהות לתת, לבקש, לחפש, לקבל ולתרום מוצרים ושירותים שונים בלי להוציא גרוש מהכיס.

כל הפרטים בדף הפייסבוק מאמאזון

אם אינכם לחוצי מותגים, בגדי ילדים ותינוקות זולים במיוחד אפשר לקנות גם מחוץ לרשת: בשוק בצלאל ובשוק הכרמל, או בחנות עמק העודפים (שלבים 18). שווה לקפוץ גם לחנויות העודפים של שילב באיירפורט סיטי, הוניגמן (אבולעפיה 17) וסריגמיש (שינקין 13).