כאן בגלל אחותי: רונית אלקבץ במכירה שלא תרצו לפספס

השחקנית רונית אלקבץ מציעה למכירה את מלתחתה הפרטית והמוצלחת, למען פעילותה של תנועת "אחותי". היש שילוב מוצלח יותר מאג'נדה ושיק על זמני?

אלקבץ בבית תנועת אחותי (צילום: איליה מלניקוב)
אלקבץ בבית תנועת אחותי (צילום: איליה מלניקוב)
1 באוקטובר 2015

אם אתן נוהגות להתמוטט מכל הופעה אופנתית של רונית אלקבץ, אנו ממליצים לכן בחום לפנות לעצמכן את שעות הערב המוקדמות. מלכת הדרמה והסטייל פותחת את הארון ומציעה את המלתחה המשובחת שלה למכירה, כאשר כל ההכנסות יוקדשו לפעילותה של תנועת "אחותי". אלקבץ שיודעת להתלבש לא פחות משהיא יודעת לשחק, מכהנת כנשיאת העמותה הפועלת למען נשים מוחלשות מתוך אג'נדה פמיניסטית-מזרחית.

שמלת גולף של ז'אן פול גוטייה. צילום: איליה מלניקוב
שמלת גולף של ז'אן פול גוטייה. צילום: איליה מלניקוב

לצורך האיוונט, נידבה אלקבץ למעלה מ-70 פריטי אופנה שלבשה בסרטיה ועל השטיח האדום כשנסעה לקדם אותם ברחבי תבל. התמהיל הסגנוני שיוצע במכירה מורכב מאופנה עילית על טהרת הגוצ'י והפראדה, פריטי בייסיק איכותיים של מותגים נוסח אמריקן וינטג' ואנטיק בטיק ופריטים של מעצבים ישראלים. בין הפריטים הקרובים ללבה של אלקבץ: שמלת גולף שחורה של ז'אן פול גוטייה, רחבה ואוורירית; שמלה חובקת גזרה של גוצ'י; חצאית פעמון צבעונית שעיצבה עבורה אנה קיי בהזמנה אישית; והפריט האהוב עליה מכל – שמלת כותנה שחורה של דריס ואן נוטן ששימשה אותה תדירות.

איך נפרדים מכל הטוב הזה? "פרידות זה לא עניין של מה בכך, אבל עם בגדים זה יותר קל לי", משיבה אלקבץ. "על אף כברת הדרך שעברנו יחד, הכבוד וההערכה שיש לי אליהם – אני לא נקשרת לבגדים. כל בגד שאת בוחרת ללבוש, מספר סיפור שמתרחש בכאן ועכשיו, ברגע הלבישה. בסוף החוויה נשארת מאחורה וממשיכים הלאה. נשים לרוב אוהבות לאגור, אבל בעיניי זאת סתם אנרגיה מעייפת ומיותרת. אין הרגשה נהדרת יותר מלשחרר, ואין משהו שיותר מפנק את הנשמה מלתת".

טווח מחירים: 50-1,000 ש"ח. המכירה תתקיים בבית תנועת "אחותי", מטלון 70 תל אביב, ביום חמישי, 1.10, בין השעות 18:00-22:00.

חצאית של אנה קיי בהתאמה אישית. צילום: איליה מלניקוב
חצאית של אנה קיי בהתאמה אישית. צילום: איליה מלניקוב