נטפליקס אנד שריר: 10 תרגילי כושר בלי לזוז מהספה

המאבק לקום מהספה ולהכין את הגוף לקיץ הוא אחד הקשים שידעה האנושות. הנה כמה תרגילי כושר שגם בטטות כורסה מדופלמות יעריכו

נכנסים לכושר מבלי לזוז מהספה. צילום: שאטרסטוק
נכנסים לכושר מבלי לזוז מהספה. צילום: שאטרסטוק
26 בפברואר 2018

הקיץ עוד רגע כאן ולנו יש יותר מידי סדרות בנטפליקס להשלים. מה עושים??? דבר ראשון, חשוב לא להיכנס ללחץ. שנית, אפשר ללכת לסנטר, לקנות בגדי ספורט כמו טייץ וגופיה – זה ידחה את הקץ עד לרגע המר בו לא תהיה ברירה ותיאלצו לעשות משהו עם הגוף שלכם. השלב האחרון הוא להבין שהספה שלכם היא לא מטרה, כי אם אמצעי לגוף המושלם שאתם נמצאים בדרך אליו.

נכנסים לכושר מבלי לזוז מהספה. צילום: שאטרסטוק
נכנסים לכושר מבלי לזוז מהספה. צילום: שאטרסטוק

הגיע הזמן להפסיק להתסכל על החברה הטובה שלכם כעל מקום מפלט, ולהבין את הסגולות שלה כמאמנת אישית שמכירה כל גרם שומן בגופכם, ראתה אתכם בשיא וגם בשפל, ובעיקר סתמה את הפה גם כשראיתם "אופירה וברקוביץ'" כי כולם יודעים שזה הגילטי פלז'ר שלכם.

בתור אוהבי ספות מושבעים, הכנו לכם מספר תרגילי כושר שאפשר לעשות מבלי לזוז מהספה. עליכם לחשוב על כל התרגילים הללו כמו על "הסמויה". בהתחלה זה מעצבן וארוך אבל פתאום זה נהיה גאוני. המדריך הזה יעבוד רק בעזרתה של חשיבה חיובית, ויש עוד יתרון – לא חייבים לעלות על נעלי ספורט. צאו לדרך.

1. הרמת משקולות

התרגיל הכי מובן מאליו שיש – קחו קופסת שימורים אימתנית/בקבוק מלא של ליטר וחצי/קופסה אחרת שיש לכם בבית, החזיקו אותה בשתי הידיים והחלו להרים ולהוריד. נסו להחזיק את הזרוע ישר כמה שיותר זמן עם המשקל. הזרועות שלכם צריכות את זה.

2. סקוואט על הספה

נכון תמיד אומרים לכם שבסקוואט אמורים לרדת למצב ישיבה בתשעים מעלות? ובכן, יש לכם כאן ספה שתעזור לכם למדוד בדיוק! כמובן שאת הסקוואט שלכם אתם תעצרו לפני הישיבה על הספה ותשאירו את הישבן המוצק שלכם באוויר, בכדי להיפוך למוצק עוד יותר.

3. ריצה במקום

הסתובבו עם הפנים לספה. הניחו את הידיים על קצה הספה ורדו לכאילו שכיבת שמיכה. הריצו את הרגליים לכיוון החזה כאילו אתם רצים במקום, וחזרו על זה במשך 15-30 שניות.

4. זרועות ארוכות

שבו על הרצפה, פנים לטלוויזיה, ידיים על הספה, ועכשיו תתחילו להעלות ולהוריד את עצמכם, כי זה כיף.

5. להרוג את הבטן

שבו על הספה, החזיקו את הרגליים ירות באוויר. מיציתם? יופי – עכשיו תתחילו להעלות ולהוריד אותן, מבלי להיעזר בידיים.

6. שבו זקוף

פשוט ככה. שבו עם הגב ישר, ותראו כמה פעמים במשך פרק אחד של "מיינדהאנטר" אתם נכנעים לגב עקום ומתעקמים בחזרה לישיבה שהורגת לכם את הגב התחתון. שרירי הגב שלכם צריכים את זה באופן כללי – וזה יותר קשה ממש שזה נשמע.

7. פתיחה חגיגית

שכבו על צד ימין שלכם, הרימו את רגל שמאל השמיימה והורידו אותה. חזרו על כך במשך 30 שניות ולאחר מכן עברו לצד הנגדי.

8. גשר לחלשים

שכבו על הרצפה מתחת לספה, רגליים מכופפות (כמו בחוף הים) ועכשיו התחילו להרים את הישבן מעלה ומטה (כך שנוצר מעין גשר קטן, אך השכמות והראש שלכם עדיין על הרצפה).

9. שכיבות שמיכה על הספה

ליטרלי. פנים לספה, ידיים על הקצה, ותתחילו לדחוף את עצמכם למעלה ולמטה.

10. קומו קצת

עמדו בגב זקוף, הרימו את עצמכם לקצות האצבעות ורדו שוב – 20 פעמים. מוקד לשריר התאומים החמוד שלכם.