כושר זה אושר

שעון הגיר פיט יעזור לכם להיכנס לכושר ועל הדרך לענות למיילים מהאמבטיה

גלקסי גיר פיט
גלקסי גיר פיט
15 ביוני 2014

הבעיה העיקרית של מחשוב לביש בכלל ושל שעונים חכמים בפרט הוא שהם מעוצבים ברוחו של איזה דושבאג מסיליקון ואלי, וזה לא מגניב, לא משנה כמה פרקטי העניין (ספוילר: הוא פרקטי). סמסונג כבר הוציאה שעון חכם שהתקבל בתגובות צוננות ולאחרונה יצאו שם עם ליין שלם של שעונים חכמים שאמור להיות בו שעון לכל אדם. שני השעונים הרציניים יותר, גיר2 וגיר ניאו (הפלסטיקי יותר ובלי מצלמה), קרובים מאוד להראות כמו שעון קסיו עם לוק רטרו אבל ברגע שהמסך שלהם דולק האווירה מתחלפת וזה נראה כמו שעון של מישהו מתנשא מהעתיד. דווקא שעוני גלקסי גיר פיט, שבמקור נועדו בכלל להתחרות בצמידי הלייף סטייל – ה־Jawbone Up וה־Fitbit, מעניקים לוק סולידי יותר ושומרים על כמה מהפיצ'רים החיוניים שיש אצל האחים הגדולים שלו.

אז מה יש בגיר פיט? הוא מגיע עם מסך מגע OLED קמור ודק שנראה ומרגיש מעולה. יש בו כל האפליקציות שצריכות להיות בצמיד כושר: מד צעדים, מד שינה ומד דופק, רק שבניגוד למתחרים שלו, את התוצאות תוכלו לראות על המסך במקום להפעיל בכל פעם את האפליקציה בסמארטפון. אין ספק שספורטאים הם קהל היעד של גיר פיט, אך לטעמי האפיל שלו אמור לקסום לכל מי שרוצה שעון חכם בלי למשוך יותר מדי תשומת לב. הפיצ'ר העיקרי של המכשיר הוא אפליקציית המסרונים שמגיעה איתו. תוכלו להגדיר מראש איזה שירותי פוש אתם רוצים שיגיעו ליד שלכם. זה כיף לקבל הודעות ווטסאפ על השעון בלי להוציא את הטלפון מהתיק או לחפש אותו בבית. מה שהופך את כל הסיפור להרבה יותר כיף זה עמידות השעון למים. תוכלו לקרוא מיילים ולענות לסמסים בעודכם מסתבנים. הגיר פיט קטן מדי כדי שתהיה בו מקלדת, אז הדרך היחידה לענות היא להשתמש במלאי ההודעות שהכנתם מראש. תתפלאו לגלות כמה מרבית השיחות שלכם צפויות, ועם קצת השקעה תצרו מספיק הודעות שיעזרו לכם לגלגל שיחה לפחות עד שתתנגבו.

זמן להזיז את הישבן. שעון הגיר פיט
זמן להזיז את הישבן. שעון הגיר פיט

עוד דבר שניתן לומר לזכותו של הגיר פיט הוא שהסוללה שלו מחזיקה (לפחות כשהוא חדש) שלושה ימים, ולהשאיר אותו בחיים זה לא טרחה גדולה. נוסף על כך, יש לו אפליקציה שגורמת לסמארטפון שלכם לצלצל כדי שתוכלו למצוא אותו בקלות, מה שיכול לחסוך לכם הרבה זמן אבוד של חיפושים, שאותו תוכלו להשקיע בכתיבת הודעות מוכנות מראש. הבעיה היחידה היא שמחירו של הגיר פיט (1,100 ש"ח) הופך אותו למשהו שלא מספיק אנשים יתנסו בו, אף שברגע שנותנים לו צ'אנס, קשה לדמיין את היומיום בלעדיו. המכשיר תומך בכל מיני מכשירי סמסונג אבל חיפוש קצר בגוגל יביא אתכם למדריכים מפוקפקים שילמדו אתכם איך להשתמש בו עם מכשירי אנדרואיד אחרים.