לגלות את כיכר המלך אלברט מחדש: איך זה שספסל אחד מעז?

כיכר המלך אלברט (צילום: ד"ר אבישי טייכר, פיקיויקי, CC By 2.5)
כיכר המלך אלברט (צילום: ד"ר אבישי טייכר, פיקיויקי, CC By 2.5)

שלחו אותנו לגלות מקומות חדשים, אהובים ומרגשים עם בקבוק יין של Porta 6, וזה בדיוק האתגר שהיינו צריכים בחיים. והפעם: הספסל הבודד בכיכר המלך אלברט שמאפשר התבוננות באחד הרחובות הכי יפים בעיר

את אזור לב העיר כולם חושבים שהם כבר מכירים. אבל את כיכר המלך אלברט לא כולם מכירים, וגם מי שמכיר – לא בטוח שמודע לעובדה שמדובר בכיכר בעל ספסל אחד. וזהו. בקטע טוב. האנשים שמביאים לישראל את היין הפורטוגלי פורטה 6 ביקשו מאיתנו לגלות מקומות אהובים ומרגשים, את חלקם אתם אולי מכירים ואת חלקם נגלה לכם, ובכל מקרה עם הבקבוק הנכון תמיד אפשר לגלות מקומות מחדש.

כיכר "המלך אלברט" שמחברת בין הרחובות נחמני, מונטיפיורי, מלצ'ט ובצלאל יפה, קרויה על שמו של מלך הבלגים, אלברט הראשון. מאיר דיזנגוף, ראש העיר הראשון של תל אביב, היה ידיד קרוב שלו וקרא את הכיכר על שמו לאחר שהמלך נהרג במהלך טיפוס הרים. נשבעים.

כיכר המלך אלברט. צילום: shutterstock
כיכר המלך אלברט. צילום: shutterstock

המילה "כיכר" אולי קצת גדולה על אי התנועה החמוד הזה בעל הספסל האחד, ואיכשהו עדיין מדובר באחת מפינות החמד הכי אהובות בעיר. הבניינים סביבה – ובעיקר בית הפגודה האיקוני – הופכים אותה לנקודה קסומה שמרגישה כאילו היא ממוקמת בשום מקום, מחוץ לזמן הזה, שזה גם הכי תל אביב שאפשר.

הספסל הבודד אולי לא יאפשר לכם לפתוח שם שמיכת פיקניק ולהזמין את כל החבר'ה, אבל זה בהחלט לוקיישן מושלם לפתוח בו בקבוק יין ולהסתכל על כל היופי שמסביב. אתם כבר תחליטו אם אתם רוצים לשתות ממנו לבד או להזמין מישהו.י להצטרף אליכם. רק קחו בחשבון שהוא או היא יצטרכו לשבת ממש קרוב 3>.

כיכר המלך אלברט, להשיג בצומת הרחובות נחמני, מונטיפיורי, מלצ'ט ובצלאל יפה

לאתר Porta 6; מידע על היין באתר שקד