כלבים וחתולים מחפשים בית חם

להתחפש עם כל המשפחה זה חמוד, אבל אתם יודעים מה יותר חמוד? להתחפש עם החתול או הכלב. הכירו את הכלבים והחתולים שישמחו להשלים כל תחפושת

שון. צילום: רויטל טופיול
שון. צילום: רויטל טופיול

שמיל

שמיל הוא כלב תחש, שזה אולי השם הכי חמוד לגזע כלבלבי, ועל פי האגדה הוא יכול להתקפל לצורת בייגל ולהציל כלבות זעירות שנפלו לבורות. שמיל הוא כלב טוב ואוהב, אך פוחד מזרים ולכן יהיה צריך בית סבלני שירכוש את אמונו ולבו.

שמיל. צילום: ג'ודית רואיס ריקארט
שמיל. צילום: ג'ודית רואיס ריקארט

שון

שון בן השנתיים רוצה להתחפש לבטמן, והאוזניים שלו כבר מוכנות לחג. בזמן שהוא לא מתאמן על להיות גיבור העל שהעיר הזאת צריכה, שון הוא דווקא כלב חברותי שאוהב כלבים אחרים. כיום הוא נמצא באומנה, ומחפש בית קבוע ואוהב.

שון. צילום: רויטל טופיול
שון. צילום: רויטל טופיול

שרונה

קצת כמו הג'וקר, גם לשרונה יש חיוך קבוע על הפרצוף. שרונה היא כלבה בת שש, חברותית, קומפקטית, ובניגוד לג'וקר היא לא רוצה לראות את העולם בוער.

שרונה. צילום: הכלביה העירונית
שרונה. צילום: הכלביה העירונית

קרלה ולטיפה

קרלה ולטיפה הן גורות מתוקות בנות שבעה חודשים שמחפשות בית חם. בין תחביביהן: החרבת גלילי נייר טואלט, ישיבה על מקלדות ונמנום למרחקים ארוכים.

לטיפה
לטיפה

לולה

אם לולה הייתה גיבורת על – היא הייתה אשת החתול. כי היא חתולה. ללולה אין שאיפות לעצור תאגידים מרושעים או לעצור את ההתחממות הגלובלית, והיא תסתפק בפינה שטופת שמש וליטופים בבטן מדי פעם.

לולה
לולה

הכלבים והחתולים מגיעים מחוסנים ומעוקרים וימסרו תמורת של אימוץ של 650 שקלים לכלבים, ו350 שקלים לחתולים. הכלביה העירונית נמצאת בש"י עגנון 1. לפרטים נוספים נטלי 0506310898