הפלייליסט של סליק שוטא

האזינו לטראקים האהובים על המפיק והדי.ג'יי הנורבגי, שמגיע לתקלט בחגיגות השנתיים לליין Wavvy

סליק שוטא
סליק שוטא

הליין העתידני Wavvy שבליבו מוזיקת הפוטוורק והביטים חוגג בימים אלה שנתיים של הרמות. לחגיגות המיוחדות גייסו אנשיי הליין את המפיק והדי.ג'יי הנורבגי סליק שוטא שיתקלט במסיבת יום ההולדת, שתתקיים בפסאז' ביום חמישי (29.1) החל מחצות. התכוננו למסיבה עם הבחירות המוזיקליות של סליק שוטא:

Rachel Foxx – "Before You" (Static Remix)

רייצ'ל פוקס היא עדיין שם יחסית לא ידוע אבל הקול שלה מדהים. סטאטיק הוא מפיק משיקגו שעושה מוזיקה ממש טובה ולרימיקס הזה יש וייב עוצמתי לכל אורכו. המקור גם מעולה.

Pedestrian – "Kalakuta" (Alix Perez Remix)

הפקה צלולה וסאב-בייס ענקי, לצד קלידים עסיסיים, זה המתכון שגורם לי לשמחה ומעלה לי לחיוך. אליקס פרז משלב בצורה יפהפיה אלמנטים מהקטע המקורי ביחד עם חתימת הסאונד האופיינית שלו ברימיקס הזה.

"Drippin – "Kyoto

מפיק וחבר מארץ מולדתי שהולך לעשות כמה דברים גדולים ב-2015. הטראק הזה הוא חלק מה-EP החדש שלו, וכל הקטעים בו שורפים. קשה קצת להסביר מה קורה שם מוזיקלית, הייתי קורא לזה מוזיקת כלי הקשה אפלה וקלאבית, שנשמעת כאילו היא מגיעה מהעתיד. אש.

"Krueger – "Work That

אני מעריץ גדול של קרוגר כבר שנים ולאחרונה הוא הוציא כמה טראקים להורדה חינם וזה אחד מהם. DJ TOOL מעולה שקשה לא לרקוד כשהוא מתנגן עם סימפול הווקלי המדבק שיש בו.